Vauva kuoli vaunuihin ruotsissa, kissa makasi kasvoilla
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009111010573088_ul.shtml
meillä kissat on joskus yrittäneet mennä vaunuihin, mutta hyppäävät heti pois kun huomaavat, että vauva on siellä. vauva myös alkaa liikkua kun kissa hyppää jalkapeitteen päälle. Tuntuu oudolta, että vauva ei reagoisi kun kissa tulee päälle ja että kissa ei säikähdä ja lähde pois kun vauva liikkuu.
meillä kolme kissaa ja ne kaikki ovat vauvan lähellä tosi varuillaa...
toki kissoja voi olla erilaisia, ja eläinten kanssa pitää aina olla varovainen. itse katson aina ettei kissat jää illalla makkariin kun vauva menee nukkumaan.
surullinen tapaus
Kommentit (27)
Turhasta kuolemasta. Jos olisi ollut itkuhälytin, tai olisi ehkä hieman useammin tarkistanut lasta.
Turhasta kuolemasta. Jos olisi ollut itkuhälytin, tai olisi ehkä hieman useammin tarkistanut lasta.
niin ei siinä olisi auttanut itkuhälyttimet eikä vahtaus..
raskaustesti. Mä en itse edes siinä vaiheessa edes ajatellut raskauden mahdollisuutta, kun kissa alkoi seuraamaan minua kaikkialle kotona. Istui jopa kylpyhuoneessa vahdissa kun olin saunassa. Nukkui aina mahani vieressä. Siitä viikon päästä tulikin plussa. Tässä toisessa raskaudessa sama homma, kissa vahtaa ihan hirveästi.
Aivan pienenä vauva ei edes herännyt siihen ja itkuhälyttimestä kuului vaan rahinaa, kun kissa asetteli vauvan päälle itseään.
Nykyään vauva (5kk) herää huutamaan jos kissa pyrkii vaunuihin. Yleensä pidämme suojaa päällä, mutta joskus se unohtuu. Eli minä en luota pätkääkään meidän kattiin. Sillä ei ole kyllä erityisaisteja eikä se hahmota vauvaa muutenkään.
on nuollut vaan kokoajan jotain ihmisen jalkaa, ja sitten siitä on löydetty syöpä. Eläimellä on ihmeellinen vaisto, ihminen sen vaiston on jo menettänyt. Älkää aliarvioiko eläimiä.
kulkukissa oli repinyt kasvojani kun olin vaunuissa. Äiti juoksi katsomaan kun olin huutanut ja naama verillä kissa luikki tiehensä.
Äiti oli luullut että minulta on silmä puhki kun silmäkuoppa oli veressä.
Joten suojatkaa vaunut jookos.