Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet tissit.

Vierailija
09.11.2009 |

Koko lyhyen elämäni olen ollut ajattelematta sen kummemmin rintojeni pienuutta. Jostain syystä nyt olen ruvennut miettimään niitä. Ne ovat tosi pienet. Voiko oikeasti jotakuta miestä kiinnostaa pienet tissit?? Onko tosiaan niin, että joku ennemmin tykkää juuri pienistä, kuin isoista. auttakaa nyt kohottamaan mun itsetuntoa, kiitos. Onko sitten niin väliä, jos on muuten ns. tosi hyvä paketti? :)

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan haittaa pienet tissit (tai joku muu yksityiskohta) jos muu paketti on hyvä.

Kaunis luonne korvaa puutteet ulkomuodossa mutta ei päinvastoin.

"Ulkonäkö korvaa puuttuvan älyn"

Vierailija
82/85 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olemaisen eräs ihanuus (ainakin näin kateellisen miehen näkökulmasta) on monipuolisuus, pelivara ja reservit. Naisen seksuaalisuudessa on monta tasoa, ulottuvuutta ja elintäkin. Opin tämän nuorena miehenä, kun kumppanilla oli (hieman yllätyksenä) todella pienet tissit; ehkä voisi puhua jopa tissittömyydestä. Mutta  pillua, pyllyä, suuta ja henkistä särmää ja ihanuutta löytyi sitä enemmän, ehkä kompensaationa tissitilanteelle. 

Jos miespuolisella jalkojen, hartioiden  tai korvien välissä ei ole paljon annettavaa, mitä voi tehdä? Eipä kai paljoa. 

Jokaisella meillä on rajoituksensa - ja keinoja kompensoida niitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiruokainen kirjoitti:

...kumppanilla oli (hieman yllätyksenä) todella pienet tissit; ehkä voisi puhua jopa tissittömyydestä. Mutta  pillua, pyllyä, suuta ja henkistä särmää ja ihanuutta löytyi sitä enemmän, ehkä kompensaationa tissitilanteelle.

Ei pieniä tissejä (tai niidenkin puutetta) tarvitse mitenkään kompensoida, eivät ne ole huono ominaisuus, kaikkein ihanimmathan ne ovat joidenkin mielestä. Ainakin minun. C-kupin kanssa taas alkaa olla jo vähän niin ja näin.

Vierailija
84/85 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on jännä juttu kyllä ku niitä saa liiveillä yms topattua isomman ja ryhdikkäämmän näköisiksi.

Mut sitte ku yläosa otetaan paljaaksi, niin kyllä pienet tissit on lähestulkoon poikkeuksetta paremman näköiset kuin isot tissit. Isot vaan roikkuu, valitettavasti! Yhtiäkään isompia luomurintoja en ole nähnyt, mitkä olis kauniit mun mielestä.

Vierailija
85/85 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei kompensoisi jotakin ominaisuuttaan - ainakin minä yritän koko ajan vaihtelevalla menestyksellä... Muuten, tumpelo vanhan koulun mies ei tiedä, mitä nämä kategoriat merkitsevät eli esim C-kuppi. Voisiko joku valaista?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan