Pienet tissit.
Koko lyhyen elämäni olen ollut ajattelematta sen kummemmin rintojeni pienuutta. Jostain syystä nyt olen ruvennut miettimään niitä. Ne ovat tosi pienet. Voiko oikeasti jotakuta miestä kiinnostaa pienet tissit?? Onko tosiaan niin, että joku ennemmin tykkää juuri pienistä, kuin isoista. auttakaa nyt kohottamaan mun itsetuntoa, kiitos. Onko sitten niin väliä, jos on muuten ns. tosi hyvä paketti? :)
Kommentit (85)
tuohon kolmanneksi viimeiseen(kö) viestiin viitaten näin miehenä.
Oli tissit sitten pienet(kuten ap:lla) tai suuret(kuten vaimollasi), niin kiihottavuuden tekee se, ettei ne ole kaiken aikaa tyrkyllä. Voisinpa sitten näin ollen väittää, että vaimosi rinnat (jotka koko ajan näkysällä) on jo NIIN NÄHTY, että miksipä se vehje enää ne nähtyään pystyyn pomppaisikaan.
tuohon kolmanneksi viimeiseen(kö) viestiin viitaten näin miehenä.
Oli tissit sitten pienet(kuten ap:lla) tai suuret(kuten vaimollasi), niin kiihottavuuden tekee se, ettei ne ole kaiken aikaa tyrkyllä. Voisinpa sitten näin ollen väittää, että vaimosi rinnat (jotka koko ajan näkysällä) on jo NIIN NÄHTY, että miksipä se vehje enää ne nähtyään pystyyn pomppaisikaan.
Että minä pidän isoja rintojani mahdollisimman paljon tyrkyllä koska mieheni pitää siitä.
Tyrkyllä olevat rinnat eivät aiheuta välitöntä seisokkia mutta tuntuvat saavan mukavasti tuhmat ajatukset pintaan ja hymyn huulille. Eivätkä nuo kädetkään pysy irti. Seitsemän vuotta mies on katsellut tyrkkyjäni, siitä ovat olleet pariin otteeseen paremmin piilotettuina kun nuo äitiys- ja imetysvaatteet on harvemmin mitään seksiä tihkuvia. Ja seisokki on aina varma kun saa kädet ja huulet rintoihin kiinni, eipä ole kyllästymisen merkkejä näkynyt.
Meillä ainakin on niin että mitä paljastavampi paita minulla, sitä leveämpi hymy ja sekavammat puheet miehellä. Ja sama vaikutus pepulla. Mies on sitä mieltä että jos on pakko pukea, niin istuvat farkut ja naisellinen, tuhma paita päälle. Meillä ei ole lupa kulkea "oloasuissa" säästelemässä muotoja ;) Mies kiusaakin alkavansa pihtaamaan jos alan käyttää ihonvärisiä alusvaatteita ja löysiä verkkareita. Itse en kaipaa nähdä kahden lapsen syömiä rintojani mutta ukko-kulta on edelleen sitä tiukemmin kiehnäämässä ympärillä mitä enemmän rinnoista näkyy.
Ehkä rintojen katseluun kyllästyy, jos ne eivät ole täysin oman maun mukaiset?
Eikös se vaimojansa jättänyt ja mestauttanut Englannin kuningaskin purkanut yhden hänelle järjestetyn avioliittonsa koska vaimo oli ruma? Isotissinen kun Henrik taisi tykätä neitseellisen oloisista pikkutisseistä? Muistanko ihan väärin?
Makuja nyt on niin monia että varmasti on miehiä jotka pitävät nimenomaan pienistä tisseistä.
Isotissinen nainen (joka henk.koht. myös pitää muodokkaita naisia seksikkäinä)
Itselle on aina mennyt isot ja pienet enkä oo koskaan ajatellut salaakaan mitään pahaa daamista daisareiden mukaan. Usein kun on niin, että pienirintaiset on muutenkin silleen ihanan siroja ja sit taas isompirintaiset silleen ihanan reheviä.
Mutta yhdellä - vaikka ei ollut edes synnyttänyt - oli sellaiset patalaput jopa heilui tuulessakin varmaan. Ja ne ei kyllä napannu, pakko myöntää. Mutta koitin olla kohtelias ja keskityin samalla peppuun. Eli kyllä patalappunaisestakin hyviä puolia löytää ja kun muutenkin olin kovin antava pakkaus, niin tuli pantua hänen kanssaa enemmän kuin pystyn edes arviolta heittämään.
Nyt ei ollutkaan kyse keskikokoisesta peniksestä vaan pienestä. Harvoin kuulee, että naiset haluaisivat miehelleen jättipeniksen, vaikka sellaista haluaisivatkin kokea joskus.
Minun vaimoni tykkää paksuista dildoista. Niitä ei tarvi ottaa pois, ennenkuin on saanut pari orkkua. Niillä on vain sellainen ikävä vaikutus, että menee kuulemma jonkin aikaa, että minun keksikokoinen penikseni alkaa tuntua hyvältä. Pillun pitää siis palautua vähän aikaa.
Meillä on muutamia eri kokoisia jellydildoja.
15x4, 23x5 ja 20x6. Parhaan tuntuman saa ehdottomasti tuolla jykevällä 20x6. Pillu supistelee, välillä ikäänkuin imee dildoa sisäänsä ja välillä panee vastaan, eli vastustakin löytyy tuolla paksuudella.
Sillä tulee helpoimmin orkut.
No mitä tästä päättelen?
Paksu tuntuu parhaalta, kunhan voitelu on kunnossa. Ei tule nirhaumia eikä muutenkaan arkuutta. Pillu täyttyy kunnolla ja vaimo on saaneen oloinen.
Turha tästä on mitään yleistyksiä vetää. Pilluja ja mieltymyksiä on monenlaisia. Joku mies tuossa (tietämätön -toinenM31-?) kyseli kaalimadosta. Sehän on ohut kuin mikä, iso on siitä leikkikalusta todella kaukana, paras ominaisuus siinä on värinä, joka sekin on surkea.
Asennoista herneet nenään? Tuskin sentään.
Todistit vain itsekin, että koolla on merkitystä, koska asentoa pitää vaihtaa jotta pääsee G-pisteeseen. Tarpeeksi pitkällä peniksellä pääsee g-pisteeseen siinä asennossa, missä haluaa.
Tuo g-pistekään ei ole aivan autuaaksitekevä.
Oma vaimoni saa emätinorkun muutoinkin kuin g-pisteestä, ilmeisesti siitä paineentunteesta, joka dildotuksessa ja yhdynnässä syntyy.
G-pistettä kun on vaikea stimuloida doggy-stylessä. Paremmin lähetyssaarnaajassa.
Vaimo saa muuten orkkuja myös peppuseksissä. Sillä ei käsittääkseni ainakaan ole mitään tekemistä g-pisteen kanssa. Vai onko?
Niin, dildot on keksitty tarkoittaa siis sitä että JOSKUS tekee mieli saada pillu ihan täyteen ja siihen ei riitä keskikokoinen penis. Sitten kun olen hetken dildosta nauttinut, se alkaa sattumaan ja pitää ottaa heti pois. Eli ei, en tahtoisi että miehelläni olisi jättipenis! Sattuisi vaan pidemmän päälle. Asennoilla tarkoitin lähinnä sitä että jos mies ei yllä kunnolla ihan syvälle, missä naisella on g-piste, asentoa vaihtamalla tuokin onnistuu. Miksi siitä piti vetää herneet nenuseen? :D
Kyllä naisen G-pistettä voi stimuloida myös peppuseksissä, mutta on mahdollista saada orgasmi sitä stimuloimattakin, onhan siellä pepussa paljon hermopäätteitä.
Semmosta vielä, että G-piste voi sijaita naisesta riippuen hieman eripaikassa, itsellä G-piste löytyy erittäin hyvin juuri takaapäin...
G-pisteen olemassa oloa ei ole virallisesti pystytty todistamaan vaikka asiaa on kyllä aktiivisesti tutkittu.
Nainen saa orkun kun tietty määrä hermopisteitä aktivoituu. Eri naisilla tarvitaan erimäärä ja eri paikoissa olevia hermopisteitä, jotta saadaan aikaiseksi kova orkku.
Jos G-piste olisi "tiettynä pisteenä" olemassa se löytyisi kaikilta naisilta jotakuinkin samasta paikasta. Joka naisella G-piste kuitenkin on aina vähän eri paikassa ja aktivoituu eri tavoilla.
Meillä vaimo saa hyvin helposti orkun kun hieroo sormella peppureikää (siis itse reikää, ei tarvi mennä syvälle tai paksulla hiplata. Yksi, maksimissaan kaksi sormea riittää)
"
Älä sinä nyt viitsi tulla väittämään, että muutamassa sekunnissa täyteen kuntoon kohonnut vehje olisi vain "valehtelua". ;) -ap ja nro 31
Miehesi vehje siis kovettuu aina kun näkee söpöt tissisi. Vaihtoehtoja on tietääkseni vain kolme 1) Tissisi ovat niin pienet että miehesi näkee niitä hyvin harvoin ja kovettu sen vuoksi joka kerta. Minä näen vaimoni isot tissit käytänössä jatkuvasti (ainakin riittävän suuren osan niistä). Olisi hirvittävän rasittavaa jos minulla seisoisi kokoajan 2) Miehelläsi pon jokin ongelma ja vehje seisoo kohtuuttoman helposti. Eikö saunassa käyminen ole hankalaa?? 3) Valehtelet -Toinen M31-
"
Voi voi, kyllä mun mies näkee mun tissejä ihan tarpeeksi, ja seksi on mahtavaa. Eikä hänellä koko ajan seiso, todellakaan, mutta aina kuitenkin oikeassa paikassa. Eikö ole mahtavaa, että parisuhde tältä osin toimii näin hyvin? Enpäs arvannutkaan, että pitäisi ruveta siitä väittelemään haluaako mieheni minua, vai ei. En muuten ole missään vaiheessa sanonut, etteikö sun vaimon suuret rinnat olisi aivan yhtä kiihottavat kenen tahansa miehen mielestä, mutta olen iloinen että omani ovat edelleen OMAN mieheni mielestä sitä. En muuten valehtele, eikä noista kohdista mikään osunut oikeaan.
Miten sitten teet olettamuksen, että miehen seisokki aiheutuu nimen omaan sinun rinnoistasi eikä sinusta kokonaisuutena?
Joka tapauksessa miehesi (jos on normaali terve mies) kiihottuu sinun lisäksesi myös noin miljardin muun naisen edesssa jos tiedossa on seksiä, joten et varsinaisesti ole mikään erikoistapaus.
Juu tiedetään miehesi on uskollinen, jne... Mutta tarkoitan nimenomaan JOS tarjolla on seksiä.
-Toinen M31-
Minulla seisoo vaimon seurassa, jos panettaa ja tiedän saavani seksiä. Tai jos ajattelen jotain kiihottavaa hänestä. Tissit tai ulkonäkö ei todellakaan saa seisomaan vaan kokonaisuus ja lähinnä se, että voi saada pillua.
Miten sitten teet olettamuksen, että miehen seisokki aiheutuu nimen omaan sinun rinnoistasi eikä sinusta kokonaisuutena? Joka tapauksessa miehesi (jos on normaali terve mies) kiihottuu sinun lisäksesi myös noin miljardin muun naisen edesssa jos tiedossa on seksiä, joten et varsinaisesti ole mikään erikoistapaus. Juu tiedetään miehesi on uskollinen, jne... Mutta tarkoitan nimenomaan JOS tarjolla on seksiä. -Toinen M31-
Miehet on yleensä kasvatettu siihen uskoon, että jos nainen paljastaa rintansa miehelle niin on silloin myös seksiä luvassa. Minusta tämä on vielä jopa ihan naisten (äitien) aikaansaama reaktio. Naisetkin kiihottuisivat (enemmän) paljaasta miehen ylävartalosta jos peittelisimme sitä.
Sitten jöpöttää jos on pillua tarjolla mutta esimerkiksi saunassa tai etelässä uimarannalla ei todellakaan jöpötä.
Ainakaan Suomessa.
Tulee mieleen lähinnä muslimimiehet, jotka luulevat naisen antavan seksiä, kun katsovat miestä silmiin.
Tai että naisen voi raiskata, jos kulkee ilman huntua. Koska kaikki "vääräuskoiset" voi raiskata.
Miehet on yleensä kasvatettu siihen uskoon, että jos nainen paljastaa rintansa miehelle niin on silloin myös seksiä luvassa. Minusta tämä on vielä jopa ihan naisten (äitien) aikaansaama reaktio. Naisetkin kiihottuisivat (enemmän) paljaasta miehen ylävartalosta jos peittelisimme sitä.
Kysäisin mieheltä äsken ja mies sanoi, että parhaat on pienehköt tai keskikokoiset. Roikkuvat ja isot ei hyvät + yhdistyvät yleensä muutenkin plösöön olemukseen. Paras on kuulemma kiinteä B-C eli rinnat on, mutta ei liian isot saati roikkuvat. Ja rintoihin sopiva kroppa sitten.:)
Miehelle tuntui olevan juuri se pointti roikkuminen eli se ei ole hyvä.
Tottakai kaikilla miehillä alkaa seisoa, jos tietää että seksiä on tarjolla. Sillon ei tarvi periaatteessa mitään nähdäkään, kunhan tietää olevansa saantipuolella.
Mun pointtini olikin se, että kun itse olen välillä tosi epävarma omasta kropastani, niin miehelleni se on onneksi kuitenkin täydellinen. Ja tuntuu tosi kivalta huomata sen seisokki, vaikka hän ei ole tarkoittanutkaan aina sitä mun huomaamaksi. Eli siitä olen päätellyt, et tosiaan tykkää minun kropastani, kun ei todellakaan aina tee selväksi et ees katsoo mua, vaan myöhemmin vasta tajuan, et on kattonu ja sillä seisoo. Vaikea selittää. Mutta tuo ei kuitenkaan päde tässä asiassa, et toki seisoo, jos tietää saavansa seksiä. Meillä se ei tiedä aina seksiä, jos näkee mun tissit, hah. Ja mies kyllä tietää sen.
Olen todella onnellinen omasta miehestäni, etenkin näitä vastauksia luettuani. -ap
ja nyt ketjun selattuani tuntuu dorkalta myöntää olevansa mies. V.... mitä juttuja?
A. Henk.koht olen edelleen sitä mieltä että pienet tai keskikokoiset rinnat ovat kauneimmat minun! silmälle.
B. Kyllä minulla tuntuu verenpaisumus nivusissa lähespä saman tien kun ajattelen,näen tai tiedän saavani herkkua. Useita kertoja päivässä.
Vain Naisille,älkää uskoko kaikkea mitä me dorkat kirjoitellaan. Totta on vain se että aina tekee mieli ja lähes nainen kuin nainen on seksikäs kun tekee mieli lovea.
Mun pointtini olikin se, että kun itse olen välillä tosi epävarma omasta kropastani, niin miehelleni se on onneksi kuitenkin täydellinen. Ja tuntuu tosi kivalta huomata sen seisokki, vaikka hän ei ole tarkoittanutkaan aina sitä mun huomaamaksi. Eli siitä olen päätellyt, et tosiaan tykkää minun kropastani, kun ei todellakaan aina tee selväksi et ees katsoo mua, vaan myöhemmin vasta tajuan, et on kattonu ja sillä seisoo. Vaikea selittää. Mutta tuo ei kuitenkaan päde tässä asiassa, et toki seisoo, jos tietää saavansa seksiä. Meillä se ei tiedä aina seksiä, jos näkee mun tissit, hah. Ja mies kyllä tietää sen.
Noh noh kyllä nyt mennään taas mettään ja rajusti. Sulla ei voi mitenkään olla tietoa siitä mikä on miehesi mielestä täydellinen vartalo, varsinkin jos haetaan vartaloa jossa jokainen erillinen osa alue on täydellinen. Tälläistä vartaloa ei ole kuin miesten unissa!
Vartalosi on kuitenkin riittävän hyvä kokonaisuus kun mukaan luetaan myös henkinen olemuksesi. Tämä kokonaispaketti on miehesi mielestä vähintäänkin riittävä mutta tuskin pakettikaan täydellinen on.
Mutta se että kokonaisuus on riittävä ja parisuhde on onnellinen on kait se tärkein juttu....
Juju on tässä:
Maailman IHAN KAIKKIEN lapsien mielestä oma äiti on kaunis. Totuus vain on ettei kaikki ole äidit todellakaan ole kauniita! Kumpikaan lause ei valehtele tai vähättele asiat nyt vaan on noin...
Mielestäni näissä kahdessa kuvassa on 7 paria hyviä tissejä ja 7 hyvää peppua. Mitä mieltä muut miehet?
http://www.heartbreaker.com/heart/als_paradise09_s10_033s.jpg
http://www.heartbreaker.com/heart/als_paradise09_s10_066.jpg
Noh noh kyllä nyt mennään taas mettään ja rajusti. Sulla ei voi mitenkään olla tietoa siitä mikä on miehesi mielestä täydellinen vartalo, varsinkin jos haetaan vartaloa jossa jokainen erillinen osa alue on täydellinen. Tälläistä vartaloa ei ole kuin miesten unissa! Vartalosi on kuitenkin riittävän hyvä kokonaisuus kun mukaan luetaan myös henkinen olemuksesi. Tämä kokonaispaketti on miehesi mielestä vähintäänkin riittävä mutta tuskin pakettikaan täydellinen on. Mutta se että kokonaisuus on riittävä ja parisuhde on onnellinen on kait se tärkein juttu.... Juju on tässä: Maailman IHAN KAIKKIEN lapsien mielestä oma äiti on kaunis. Totuus vain on ettei kaikki ole äidit todellakaan ole kauniita! Kumpikaan lause ei valehtele tai vähättele asiat nyt vaan on noin...
En kai mä nyt niin tarkoittanut, et mun kroppa olisi täydellinen. Ei varmasti, mutta mun miehelle se on täydellinen tällä hetkellä, eikä muuta kaipaa. Ajatelkoon mitä tykkää, mulle on tärkeintä mitä hän mulle sanoo, ja miten kohtelee mua muiden seurassa, ja millainen olo mulla on hänen kanssaan. Harva mies jaksaisi käyttäytyä tuolla tavalla, ellei pitäisi omaa naistaan melkeinpä täydellisenä. Älä nyt ota mun sanoja heti väärin. On se mun mieskin MULLE täydellinen kaikin puolin TÄLLÄ HETKELLÄ.
Niin, dildot on keksitty tarkoittaa siis sitä että JOSKUS tekee mieli saada pillu ihan täyteen ja siihen ei riitä keskikokoinen penis. Sitten kun olen hetken dildosta nauttinut, se alkaa sattumaan ja pitää ottaa heti pois. Eli ei, en tahtoisi että miehelläni olisi jättipenis! Sattuisi vaan pidemmän päälle. Asennoilla tarkoitin lähinnä sitä että jos mies ei yllä kunnolla ihan syvälle, missä naisella on g-piste, asentoa vaihtamalla tuokin onnistuu. Miksi siitä piti vetää herneet nenuseen? :D