Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet tissit.

Vierailija
09.11.2009 |

Koko lyhyen elämäni olen ollut ajattelematta sen kummemmin rintojeni pienuutta. Jostain syystä nyt olen ruvennut miettimään niitä. Ne ovat tosi pienet. Voiko oikeasti jotakuta miestä kiinnostaa pienet tissit?? Onko tosiaan niin, että joku ennemmin tykkää juuri pienistä, kuin isoista. auttakaa nyt kohottamaan mun itsetuntoa, kiitos. Onko sitten niin väliä, jos on muuten ns. tosi hyvä paketti? :)

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret murheet ovat jossain ihan muualla. Tämä on ajankulua, ajatustenvaihtoa ja viihdettä.

M31

Mutta positiivisa uutisia: Miettikääpä miten helpolla te pääsettekään kun tuossa lienevät suurimmat murheenne!

Vierailija
22/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siskot menettävät vain sen, että iso näyttää ja tuntuu kädessä paremmalta kuin pieni.

Pippelin koko ei siis liitykään naimiseen(kuten ei tissitkään), naiset ihailee niitä ainoastaan esteettisistä syistä?

Miksi miehissä on paljon sellaisia, jotka pitää parhaana pikkutisuja, mutta naisissa ei juuri lainkaan sellaisia jotka pitävät parhaana pikkupippeleitä prinssinnakkeja?

M31

Tässä on ihan sama kuin kuin pippelin koossa. Ne naiset joiden miehellä on pieni yrittävät todistella ettei koolla ole mitään merkitystä... Ne naiset joiden miehillä on iso niin naureskelevat hiljaa mielessään ettei siskot tiedä mitä menettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole nähnyt yhtäkään älyllistä keskustelua missään vauvalehden sivuilla.

Tämä keskustelu palsta pitäisi lakkautta (varsinkin seksi ja aihe vapaa palstat) jos älyllisyys olisi edes jonkinlainen edellytys keskustelulle

-Toinen M31-

Vierailija
24/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli on pippeli ja sitä käytetään nussimiseen. Pippelin tarkoitus on tuottaa nautinto pimpissä, se suvun jatkamis touhu ei ole oleellista =)

Ne naiset joiden miehet omaavat ison pippelin eivät viljele fraaseja "koolla ei ole merkitystä" ja "värkkien suhde on tärkeintä". Iso kalu hoitaa homman pillun koosta huolimatta.

Tissien tehtävä on kiinnittää miesten huomio (tämän takia tissejä leikellään ja push up:taan) ja toisaalta tuoda miehelle jotakin käpisteltävää ennen varsinaista nussimista. Rajapinta on siis selvä. Tissit eivät liity varsinaisesti nussimiseen mitenkään. Mutta isot tissit on mukavemmat kuin pienet sekä katseluun että puristeluun.

-Toinen M31-

Vierailija
25/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity ap:n aloitukseen, mutta eihän pippeliä ja rintoja voi verrata keskenään. Nussia voi ilman rintoja mutta ei ilman pippeliä.

Mutta nyt hieman aiheeseenkin. Itse olen 22v nainen ja hetero. Mutta kyllä tykkään enempi katsella naisia joilla on rintoja eivätkä ole kuin lautoja. Mutta rinnat pitää olla aidot ja kiinteät. Tosin sitä nyt on vaatteiden alta vaikea aina nähdä mitä ne ovat. Olen tosiaan hetero mutta pidän naiskauneudesta ja ihailen naisia joilla on muotoja juuri oikeissa paikoissa; rinnoissa ja pepussa.

Hassua on se että itse olen a/b-kuppia, 155cm ja 50kg. Olenko kateellinen siis vain :)

Vierailija
26/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän juuri väitit, että tissien koossa on kyse samasta asiasta kuin kullin koossa. Ja nyt kumoat oman väitteesi. Mitä oikein horiset?

Tunnut olevan "vähän" jäävi arvioimaan, onko täällä järkevää keskustelua.

Pippeli on pippeli ja sitä käytetään nussimiseen. Pippelin tarkoitus on tuottaa nautinto pimpissä, se suvun jatkamis touhu ei ole oleellista =) Ne naiset joiden miehet omaavat ison pippelin eivät viljele fraaseja "koolla ei ole merkitystä" ja "värkkien suhde on tärkeintä". Iso kalu hoitaa homman pillun koosta huolimatta. Tissien tehtävä on kiinnittää miesten huomio (tämän takia tissejä leikellään ja push up:taan) ja toisaalta tuoda miehelle jotakin käpisteltävää ennen varsinaista nussimista. Rajapinta on siis selvä. Tissit eivät liity varsinaisesti nussimiseen mitenkään. Mutta isot tissit on mukavemmat kuin pienet sekä katseluun että puristeluun. -Toinen M31-

Vierailija
27/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristelet nyt sanomiani joko tarkoituksella tai tyhmyyttäsi.

Vertasin koko keskustelua munan ja tissien välillä. Tämä on totta. Vertaus kuitenkin koski tai oli tarkoitus koskea vain väitteitä "kyllä pienetkin on ihan kivat" ja " ei koolla ole merkitystä". Toisin sanoen ne henkilöt, jotka väittävät että koolla ei ole merkitystä on kateellisia niille joilla isot on käytettävissä. Jos itse omistaa tai partnerilla on isot (tissit tai pippeli) ei tarvitse täälä olla väittämässä ettei koolla "ihan oikeasti ole merkitystä".

Tottakai isompi on parempi (järjellisissä rajoissa). Muutenhan ei ole mitään selitystä miksi tissejä ja pippeleitä push up:taan, leikelleen, alipaineella imetään, jne. Tämä nyt vaan on totuus.

Sitten on se iso lauma ihmisiä joilla ei ole isoja parisuhteessa. Nämä sitten keksivät mitä ihmeellisempiä selityksiä miksi lauta on söpö tai miksi pieni ja tekninen riittää.

Vierailija
28/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tissit on yleensä pullukoilla ja läskeillä. Erittäin harvoin sellaisilla urheilullisilla herkkupepuilla, mitkä minua miellyttää.

Et voi verrata esim toteamuksia:

"pienet tissit on erittäin kiihottavat, mitä pienemmät, sen parempi"

ja "ei peniksen koolla ole merkitystä, ellei ole ihan minimuna micropenis"

jälkimmäisen lauseen pitäisi olla muotoa:

"pieni pippeli on erittäin kiihottava, mitä pienempi, sitä parempi"

Kuulostaako uskottavalta naisen suusta kyseinen lause? Vannoutuneena tissimiehenä olet jäävi arvioimaan, mitä mieltä muut miehet ovat tisseistä.

M21

Sitten on se iso lauma ihmisiä joilla ei ole isoja parisuhteessa. Nämä sitten keksivät mitä ihmeellisempiä selityksiä miksi lauta on söpö tai miksi pieni ja tekninen riittää.

Vierailija
29/85 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen nainen ja meinaan kuolla nauruun täällä kun luen näitä juttuja. HETEROT MIEHET VÄITTELEVÄT SIITÄ, MINKÄ KOKOISESTA PENIKSESTÄ NAISET TYKKÄÄVÄT!! :D Ja vieläpä ovat niin varmoja mielipiteensä kanssa että turpaan tulisi in real life, jos joku heille vastaan änkyttäisi...pelottavaa. Ja samalla helvetin hauskaa!

Omalla miehelläni on keskikokoista hieman pienempi penis, mutta eipä haittaa menoa. Dildot on keksitty ja samoin asentoja voi vaihdella niin että pienempikin kalu tuntuu kunnolla. Nyt tietysti joku miespuolinen tulee kertomaan minulle että olen väärässä ja kuinka vain koon x elin, joka hänellä sattumoisin itsellään on, voi tyydyttää Oikean Naisen ;D.

Ps. Aika alentavaa keskustella naisten rinnoista kuin niitä voisi muokata mielensä mukaan. Vai pitäisikö sanoa "miehensä mukaan"..? Oikeasti. Tutustukaa oikeaan elämään, osalla naisista on sellainen kudostyyppi että iso alkaa roikkumaan jo nuorena ja osa on kiinteä vielä kuusikymppisenäkin. Toki mielipiteensä esim. roikkuvista rinnoista voi esittää mutta ainakin itse varmasti loukkaantuisin, jos mieheni juttelisi muille kuinka "sallisi" minulle korkeintaan "kiinteytysleikkauksen"(olipas nimihirviö)! Mitä me naiset olemme, autoja??

Vierailija
30/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikinut mielenkiintoisen keskustelun. Ja aivan erilaisen kuin alunperin kuvittelin, hih hih hih. Naurettavaa väittelyä, etten sanoisi, mutta kai totuus on kuitenkin se, ettei makuasioista voi kiistellä.

Taidan ollakin vain aika onnellinen nainen pienine tisseineni ja keskikokoisen mieheni rinnalla. minä olen kokenut myös ison kalun, ja mieheni on kokenut erittäin hyvät isot tissit. Silti olemme me yhdessä, eikä todellakaan haikailla niitä isompia, hah! Into minkään isoudesta kuitenkin lopahtaa viimeistään luonteen puutteeseen. Kuten joku edellä mainitsikin erittäin kauniisti; "Ihana luonne korvaa esim. ne isot tissit muttei toisinpäin." Sama myös miehissä.

Ja miettikääs tätä: Mä olen oikeasti enemmän kuin tyytyväinen omaan mieheeni, vaikkei sen normaalimittaisella kalulla tarvi leveilläkään. Saan kuitenkin parasta nautintoa ikinä juuri häneltä, ja rakastan katsella rintalihaksia, ja katselen niitä paaaljon mielummin kuin pippeliä! ;)

Lisäksi, mieheni rakastaa juuri mun pikkutissejä. en voisi olla varma pelkistä hänen sanomistaan sanoista, mutta se kertoo jo aika paljon, kun näkee mun tisut, niin heti alkaa housuissa jöpöttää.

Vierailija
31/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäs sait -toinen m31- , menikö luu kurkkuun? :)

M31

Vierailija
32/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tissit on yleensä pullukoilla ja läskeillä. Erittäin harvoin sellaisilla urheilullisilla herkkupepuilla, mitkä minua miellyttää.

Toivottavasti olet huomannut että laihuus ja urheilullisuus ei ole sama asia. Itse olen trenannut painoluokka urheilua ja sielä naisilla, jotka säännöllisesti tiputtivat itsensä painoluokkaansa oli tissejä A:sta C:hen.

Vannoutuneena tissimiehenä olet jäävi arvioimaan, mitä mieltä muut miehet ovat tisseistä.

No ensikisikin olen nimen omaan peppufani. Jos naiselle pitää valita hyvä peppu ja pienet tissit otan mieluummin sen kuin isot tissit ja huonon perseen.

Mutta tässä ketjussa olikin kyse siitä millaiset ovat hyvät tissit. Isot ovat paremmat kuin pienet. Toistan nyt itseäni mutta kukaan ei ole vielä vastannut minulle, että miksi naisten suosituin kauneusleikkaus on rintojensuurennus jos isommat eivät ole paremmat. Miksi tissejä push up:taan jos pienet on kerran niin söpöt. Voisiko joku nyt vastata näihin???

Omalla miehelläni on keskikokoista hieman pienempi penis, mutta eipä haittaa menoa. Dildot on keksitty ja

Jos se pieni kerran riittää niin miksi mainostat dildoja? Ovatko käyttämäsi dildot myös niitä pieniä vekkuleita etkä esimerkiksi omista kaalimatoa? Korvaatko ison munan puutettasi isolla dildolla?

samoin asentoja voi vaihdella niin että pienempikin kalu tuntuu kunnolla.

Olen kuullut tämän ennekin... "kyllä se pieni ja tekninen riittä" Ladallakin pääsee paikasta A paikkaan B mutta ne joilla on varaa ajaa saman matkan mersulla.

Aika alentavaa keskustella naisten rinnoista kuin niitä voisi muokata mielensä mukaan. Vai pitäisikö sanoa "miehensä mukaan"..?

Nyt oli kysy siitä kummat on paremmat isot vai pienet. Tällä palstalla on ollut myös keskustelu miesten vehkeestä "kumpi on parempi iso vai pieni" tällä palstalla on myös ollut keskustelu "kumpi on parempi ympärileikattu vai leikkaamaton"

Miksi noissa ei ole mussutettu miehen esineellistämisestä?? Nythän ei ole edes vaadittu naisen tissien leikkaus vain ja ainoastaan kummat luomut on paremmat isot vai pienet.

"sallisi" minulle korkeintaan "kiinteytysleikkauksen"(olipas nimihirviö)!

Vaimoni on itse ehdottanut menevänsä tissien pienennys leikkaukseen. Itse keksisin paljon parempiakin kohteita tuolle rahalle enkä pidä mistään tissien leikkelystä mutta jos vaimo VÄKISIN vaatii jotakin leikkausta niin sitten mielluummin pelkästään kiinteytetään kuin viedään puolet tisseistä.

Naurettavaa väittelyä, etten sanoisi, mutta kai totuus on kuitenkin se, ettei makuasioista voi kiistellä.

Kuten aina ennenkin myös tällä palstalla maku asioista on tyhmää mutta niin ihanaa väitellä... =)

Lisäksi, mieheni rakastaa juuri mun pikkutissejä. en voisi olla varma pelkistä hänen sanomistaan sanoista, mutta se kertoo jo aika paljon, kun näkee mun tisut, niin heti alkaa housuissa jöpöttää.

Parisuhteessa kait olisi jotakin vikaa jos miehesi sanoisi, ettei voi sietää tissejäsi??? Täälä on takuulla pariskuntia joilla on hyvon erikokoisia varustuksia ja niiden kaikkien kanssa tullaan toimeen ja niitä rakastetaan. Nyt ei ollutkaan kysy siitä!!

Yksinkertainen kysymys kummat on paremmat isot vai pienet. Vastaus on jompi kumpi ja sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen, elämän, jumalan ja perheen kannalta. Miksi naiset haluavat käsittää yksin kertaisen asian niin laajasti??? Nyt olis kyse tissien koosta ei mistään muusta!!

siitäs sait -toinen m31- , menikö luu kurkkuun? :)

M31

Ei mennyt... Mutta minulla on myös elämä enkä ehdi täälä koko päivää päivystämään.

Vierailija
33/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä väittelyä on oikeastaan turha jatkaa ennenkuin joku selvittää minulle perustellusti miksi naisten yleisin kauneusleikkaus on rintojen suurennusleikkaus.

Miksi naiset suurentavat tissinsä jos pienet kerran ovat paremmat???

-Toinen M31-

Vierailija
34/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko vakuuttunut että kun joskus keksitään miten pippeliä voi helposti leikkauksella kasvattaa niin siitä tulee välittömästi miesten yleisin kauneusleikkaus.

-Ihmettelijä-

Vierailija
35/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildot on keksitty? Siis mukava saada välillä isoakin? Entä jos miehelläsi olisi iso ja paksu, kaikki asennot onnistuu ilman kikkailuja ja pillu tuntuu ihanan täydeltä?

Et haluaisi sellaista? Vaikka mies olisi muuten se sama ihana mies, mutta tällaisella täydellisellä, jämäkällä peniksellä varustettu?

Leiki edes ajatuksella hieman? Olisiko vastenmielistä?

Minulla itselläni ei ole kuin 16 cm pitkä ja 4 cm paksu. 1-2 cm saisi olla lisää paksuutta, koska vaimon värkki on väljentynyt huomattavasti. Tuntuisi molemmista paremmalta. Olen pannut merkille, että vaimo nauttii huomattavasti enemmän paksuista kuin ohuista jellydildoista.

Paksulla saa emätinorkun todella helposti, alle minuutissa.

Omalla miehelläni on keskikokoista hieman pienempi penis, mutta eipä haittaa menoa. Dildot on keksitty ja samoin asentoja voi vaihdella niin että pienempikin kalu tuntuu kunnolla. Nyt tietysti joku miespuolinen tulee kertomaan minulle että olen väärässä ja kuinka vain koon x elin, joka hänellä sattumoisin itsellään on, voi tyydyttää Oikean Naisen??

Vierailija
36/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaan tulevaisuudessa voidaan kasvattaa mikä tahansa ruumiinosa ja liittää se sairaan tai muuten riittämättömän tilalle. Tai jokin osa voidaan kasvattaa tai korjata lääkityksellä. Esim juuri penis tai tissit. Luulenpa, että tisseistä ei tulisi tällöin valtavia, koska ne hankaloittavat elämää. Mutta joka jampalle kasvaisi melko varmasti sellainen 20x5-6 jööti.

Olen melko vakuuttunut että kun joskus keksitään miten pippeliä voi helposti leikkauksella kasvattaa niin siitä tulee välittömästi miesten yleisin kauneusleikkaus. -Ihmettelijä-

Vierailija
37/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhteessa kait olisi jotakin vikaa jos miehesi sanoisi, ettei voi sietää tissejäsi??? Täälä on takuulla pariskuntia joilla on hyvon erikokoisia varustuksia ja niiden kaikkien kanssa tullaan toimeen ja niitä rakastetaan. Nyt ei ollutkaan kysy siitä!!"

Tottakai parisuhteessa olisi vikaa, jos mies muuta väittäisi, mutta siksi sanoinkin ettei hänen sanoillaan ole niin väliä, kun kerran näen reaktion, jonka hänelle aiheutan, oli sitten kyse pikkutisseistäni tai pepustani, molempi parempi. Älä sinä nyt viitsi tulla väittämään, että muutamassa sekunnissa täyteen kuntoon kohonnut vehje olisi vain "valehtelua". ;) -ap ja nro 31

Vierailija
38/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä nyt viitsi tulla väittämään, että muutamassa sekunnissa täyteen kuntoon kohonnut vehje olisi vain "valehtelua". ;) -ap ja nro 31

Miehesi vehje siis kovettuu aina kun näkee söpöt tissisi.

Vaihtoehtoja on tietääkseni vain kolme

1) Tissisi ovat niin pienet että miehesi näkee niitä hyvin harvoin ja kovettu sen vuoksi joka kerta. Minä näen vaimoni isot tissit käytänössä jatkuvasti (ainakin riittävän suuren osan niistä). Olisi hirvittävän rasittavaa jos minulla seisoisi kokoajan

2) Miehelläsi pon jokin ongelma ja vehje seisoo kohtuuttoman helposti. Eikö saunassa käyminen ole hankalaa??

3) Valehtelet

-Toinen M31-

Vierailija
39/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kyllä totta

"Ne naiset joiden miehet omaavat ison pippelin eivät viljele fraaseja "koolla ei ole merkitystä" ja "värkkien suhde on tärkeintä". Iso kalu hoitaa homman pillun koosta huolimatta."

Mulla isovarustuksinen mies joka rakastaa mun ajokoirankorva-rintoja!

Vierailija
40/85 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Älä sinä nyt viitsi tulla väittämään, että muutamassa sekunnissa täyteen kuntoon kohonnut vehje olisi vain "valehtelua". ;) -ap ja nro 31

Miehesi vehje siis kovettuu aina kun näkee söpöt tissisi. Vaihtoehtoja on tietääkseni vain kolme 1) Tissisi ovat niin pienet että miehesi näkee niitä hyvin harvoin ja kovettu sen vuoksi joka kerta. Minä näen vaimoni isot tissit käytänössä jatkuvasti (ainakin riittävän suuren osan niistä). Olisi hirvittävän rasittavaa jos minulla seisoisi kokoajan 2) Miehelläsi pon jokin ongelma ja vehje seisoo kohtuuttoman helposti. Eikö saunassa käyminen ole hankalaa?? 3) Valehtelet -Toinen M31-

"

Voi voi, kyllä mun mies näkee mun tissejä ihan tarpeeksi, ja seksi on mahtavaa. Eikä hänellä koko ajan seiso, todellakaan, mutta aina kuitenkin oikeassa paikassa. Eikö ole mahtavaa, että parisuhde tältä osin toimii näin hyvin? Enpäs arvannutkaan, että pitäisi ruveta siitä väittelemään haluaako mieheni minua, vai ei. En muuten ole missään vaiheessa sanonut, etteikö sun vaimon suuret rinnat olisi aivan yhtä kiihottavat kenen tahansa miehen mielestä, mutta olen iloinen että omani ovat edelleen OMAN mieheni mielestä sitä. En muuten valehtele, eikä noista kohdista mikään osunut oikeaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän