Pienet tissit.
Koko lyhyen elämäni olen ollut ajattelematta sen kummemmin rintojeni pienuutta. Jostain syystä nyt olen ruvennut miettimään niitä. Ne ovat tosi pienet. Voiko oikeasti jotakuta miestä kiinnostaa pienet tissit?? Onko tosiaan niin, että joku ennemmin tykkää juuri pienistä, kuin isoista. auttakaa nyt kohottamaan mun itsetuntoa, kiitos. Onko sitten niin väliä, jos on muuten ns. tosi hyvä paketti? :)
Kommentit (85)
B-kuppi ja roikkuvat :(
Mutta lapset oon imettänyt ja siinä toimivat hyvin.
Mulle ne ei oo siilai tärkeet olleetkaan, sillä ei tunnu missään vaikka mies niitä hyväilisi tms.
Sitten jöpöttää jos on pillua tarjolla mutta esimerkiksi saunassa tai etelässä uimarannalla ei todellakaan jöpötä.
No monestiko olet ollu ulkomailla uimarannalla? Ei tarvii kun mennä Suomessa nakurannalle ni näitä jöpöttelijöitä kyllä löytyy.
mitä mieheni sanoi, kun kysyin mikä tekee minusta parhaan naisen muihin naisiin verrattuna. Hänen vastauksensa oli kaikkea mitä vain voisi haluta. Yksityiskohtaisesti kertoi joka osastani. Siinä teille. Ainoo mikä jäi sanomatta oli tyyliin joku varpaat, millä ei oo mitään merkitystä. Kyllä mun mies vain on ihana. t. äskeinen
,johon on mahdotonta edes vastata.
Kerro sinä sitten, että miksi naiset piilottelevat ylävartaloaan ja miehet eivät? Eikö tämä vääristymä silloin pitäisi oikaista?
Ainakaan Suomessa.
Tulee mieleen lähinnä muslimimiehet, jotka luulevat naisen antavan seksiä, kun katsovat miestä silmiin.
Tai että naisen voi raiskata, jos kulkee ilman huntua. Koska kaikki "vääräuskoiset" voi raiskata.
mitä mieheni sanoi, kun kysyin mikä tekee minusta parhaan naisen muihin naisiin verrattuna. Hänen vastauksensa oli kaikkea mitä vain voisi haluta. Yksityiskohtaisesti kertoi joka osastani. Siinä teille. Ainoo mikä jäi sanomatta oli tyyliin joku varpaat, millä ei oo mitään merkitystä. Kyllä mun mies vain on ihana. t. äskeinen
,johon on mahdotonta edes vastata.
Ei se nyt mun mielestä narsistinen kysymys ole ollenkaan, jos mies itse kerran ensin sanoo, että parhaan naisen on valinnut. miksen sitten voisi muuten vain kysyä, että mikä minusta sitten tekee parhaan. Kukapa siihen ei haluaisi vastausta kuulla. Kyllä minäkin osaisin miehelleni kertoa vastauksen, mikäli hän kysyisi minulta tuon kysymyksen itseään koskien.
lopettaa tissien/rintojen kutsumisen tisuiksi? Tuntuu, kuin tuossa olisivat puhumassa koko kylän keskenkasvuiset räkänokat. Kunnon mies ei kutsu rintoja tisuiksi, ei.
Jos sinulla on nuo miehesi mainitsemat rinnat, niin tietenkin vastaus on mikä oli. Jos rintasi ovat A-kuppiset tai DD-kuppiset, niin tuskin hehkuttelisit täällä, että mieheni muuten tykkää naapurin tai mun parhaan kaverini kuppikokoa parhaimpana.
Eihän miehesi sentään ole mikään masokisti, eihän?
Et toedllakaan voi tietää, puhuiko miehesi totta vai ei - mutta diplomaattinen tuo silti on selvästi - eipä tule murjottavaa vaimoa yöllä viereen.
Kysäisin mieheltä äsken ja mies sanoi, että parhaat on pienehköt tai keskikokoiset. Roikkuvat ja isot ei hyvät + yhdistyvät yleensä muutenkin plösöön olemukseen. Paras on kuulemma kiinteä B-C eli rinnat on, mutta ei liian isot saati roikkuvat. Ja rintoihin sopiva kroppa sitten.:) Miehelle tuntui olevan juuri se pointti roikkuminen eli se ei ole hyvä.
Jos sinulla on nuo miehesi mainitsemat rinnat, niin tietenkin vastaus on mikä oli. Jos rintasi ovat A-kuppiset tai DD-kuppiset, niin tuskin hehkuttelisit täällä, että mieheni muuten tykkää naapurin tai mun parhaan kaverini kuppikokoa parhaimpana.
Eihän miehesi sentään ole mikään masokisti, eihän?
Et toedllakaan voi tietää, puhuiko miehesi totta vai ei - mutta diplomaattinen tuo silti on selvästi - eipä tule murjottavaa vaimoa yöllä viereen.Kysäisin mieheltä äsken ja mies sanoi, että parhaat on pienehköt tai keskikokoiset. Roikkuvat ja isot ei hyvät + yhdistyvät yleensä muutenkin plösöön olemukseen. Paras on kuulemma kiinteä B-C eli rinnat on, mutta ei liian isot saati roikkuvat. Ja rintoihin sopiva kroppa sitten.:) Miehelle tuntui olevan juuri se pointti roikkuminen eli se ei ole hyvä.
Naiset haluavat elää ruusuisessa mielikuvassa ja jos ei mies pidä tätä yllä niin tottahan toki naisessa on jotain VIALLA. Tissit on tietenkin vääränkokoiset, kun mies siihen kokoon on jo kyllästynyt. Isommat tai pienemmät pitää olla, ehottomasti.
Rakastan pieniä rintoja! En edes vilkuile isorintaisia. Lähinnä mietin kuinka ne valahtaa maata kohti kun liivit ottaa pois. Ja erilaisten jätkäporukkojen juttujen perusteella voin kertoa, että toi on yleisempää noinpäin ainakin nuorilla miehillä. Treenattu booty ja kiinteys on se juttu suurimmalle osalle. Sit on tietty ne duuniporukan 50v duunariukot tietty jotka toivoo että naisella pitää olla "muotoja" aka läskiä ja nahkaa.
Toivoisin mun naiselleni pienet ja terhakat rinnat ihan koska vaan nykyisten roikkuivien C/D kuppien tilalle. Haaveilen usein erään exäni pienistä ja kiinteistä rinnoista ja siitä kuinka kevyt hän oli mun päällä. Siitä kuinka ne maailman kauneimmat puolipallot värähteli seksin aikana. Okei oltiin 17v silloin mutta ne oli upeat :)
Tietysti ei ole kaunista jos on pienet rinnat mutta nainen ei ole muutenkin siro (noin bmi alle 21) tai jos ne pienet rinnat roikkuu. Se että jos kynä pysyy alla niin sit ei kiitos, se on aika turn off, sori. Toisaalta jos pienet roikkuu niin sen voi korjaa silareilla, mut jos isot roikkuu niin sillei ei sit tee mitään ku pitää vaan kärsiä.
Pienet ovat kiinteät, eivät roiku edes vanhana ja tunto on parempi. Siis ne ovat ihan parhaat.
Tykkään siitä että naisilla on niin erikokoisia rintoja, joillakin on todella pienet, joillakin keskikokoiset ja joillakin todella isot. Olisi tylsää jos kaikilla naisilla olisi samankokoiset ja samannäköiset rinnat, eli tietäisi jo etukäteen aina että millaiset ne ovat, vaikka niitä ei olisi vielä kunnolla nähnyt.
Pienet JA kiinteät rinnat hoikalla naisella on kauneinta mitä maailmassa on. Kaikki yli kämmenen on turhaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Koko lyhyen elämäni olen ollut ajattelematta sen kummemmin rintojeni pienuutta. Jostain syystä nyt olen ruvennut miettimään niitä. Ne ovat tosi pienet. Voiko oikeasti jotakuta miestä kiinnostaa pienet tissit?? Onko tosiaan niin, että joku ennemmin tykkää juuri pienistä, kuin isoista. auttakaa nyt kohottamaan mun itsetuntoa, kiitos. Onko sitten niin väliä, jos on muuten ns. tosi hyvä paketti? :)
Ei ole mitään niin kiihottavaa maailmassa kuin mukava ja pillutissinen nainen. <3<3<3
MIES
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään niin kiihottavaa maailmassa kuin mukava ja pillutissinen nainen. <3<3<3
MIES
pikku*
MIES
Älä huoli aloittaja. Pienet, kiinteät ja terhakkaat voittavat varmasti jättimäiset lölly... (en pysty edes sanomaan sitä - yöks). Toki kaikissa rinnoissa on puolensa (paitsi noissa isoimmissa), mutta taitaa tässäkin päteä se tosiseikka, että tärkeämpää on se, mitä niiden ympärillä ja yläpuolella on (saati, mitä niiden sisäpuolella ei ole) ja miten niitä käyttää.
Vaimollani oli täydelliset pienehköt ja kiinteät rinnat. Tuli lapsi ja koko kaksinkertaistui. Tykkäsin niistäkin rinnoista paljon. Nyttemmin kiinteys ja koko on hävinnyt, nahkaa kyllä riittää vaikka muille jakaa, mutta huomaan kyllä pitäväni niistäkin.
Älä ole huolissasi, luulisi miehellesi kelpaavan. Minäkin tässä rinnoista hyväksyvästi haastan, vaikka 98% peppumies olenkin.
Vierailija kirjoitti:
kyllä pienet rinnat ovat ihan yhtä hyvät kuin isommatkin!se,kuinka niitä kannat,niitä käytät ja kuinka itse asennoidut niihin ovat tärkeempiä kuin niiden koko.ole vaan ylpee niistä,ne on sun juttu ja osa sua!sä kelpaat kyllä ihan täysin sellasena kuin oot,usko pois!totta kai löytyy ihmisiä joita isommat tai pienemmät kiinnostavat mutta sama juttu on miehien munan koossakin.
Vierailija kirjoitti:
No itte en oo ikinä murehtinut jos toisella on pienet rinnat, kyllä se kokonaisuus on mikä joko toimii tai ei. Toki miehille on jotenkin "koodattu" se isot tissit näyttää hyvältä, mut ei se tosiaan kuitenkaan sitte kokonaisuuteen vaikuta (ainakaan omasta mielestä)
Sanonpahan näin liki 40 -miehenä, että pienet tissit on aivan ihanat. Juurikin minun makuun ja sopivat leikittelyyn :) :)