Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei hysteerikot,

Vierailija
09.11.2009 |

Oletteko tulleet ajatelleeksi, ettei ihminen voi itse päättää sitä, koska hänet tai hänen lapsensa tai läheisensä otetaan täältä pois? Ei vain voi. Jokaisella on oma kohtalonsa ja oma hetkensä kuolla, johon ei voi juuri vaikuttaa. Jos niin on määrätty, kuolet sikainfluenssaan tai olet kuolematta. Ei se ole meidän ihmisten päätettävissä. Lopettakaa hysteria ja eläkää, tarttukaa hetkeen. Koskaan ei tiedä, koska se on viimeinen ja millä tavalla loppu tulee. Sattumaa ei ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee sekä rikkaita että köyhiä. Asuntovelkaisia ja velattomia.

Vierailija
2/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman pelkohan tässä on tapetilla otit sitten rokotuksen tai et. Kuoleman pelko on varmaan ihmisen yleisin pelko. Jos katsoit Greyn anatomian viime viikolla, niin siinäkin osuttiin aiheeseen.

Nykyelämä on valitettavan vieraantunut kuolemasta ja sitä ei osata pitää osana elämää. Silti ketään ei ole vielä saatu tehtyä kuolemattomaksi. Lääkärit kovasti yrittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ihmettelee aivastelevia ihmisiä, niin kenellä on mahdollisuus siihen, että jää joka flunssan takia kotiin parhaimmillaan viikoiksi. Itse olen ollut tänään kotona ja kenties huomenna olen ihan tavallisen flunssan takia. En luultavasti olis jäänyt ilman tätä hysteriaa. Ehkä mulle parempi, jospa nopeuttaa parantumista. Mutta ärsyttää toisaalta sekin, kun pitää pelätä muiden suhtautumista normaaliin tautiin.

Vierailija
4/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kauhee flunssa ja sain niistää vähän väliä. Mietin kans sillon, et hassua, kun just oli jaettu lappuja sairaan lapsen eristämisestä ja kuitenkin tiesin, et tää oli ihan normaali räkätauti. Odotin vaan et joku tulee sanomaan, et nyt tartutatte sikainfluenssan kaikille täällä teatteriesityksessä...

Vierailija
5/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut lähellä kuolla sekä kausiflunssaan (3-vuotiaana), astmakohtaukseen (vähän päälle 20-vuotiaana) että liikenneonnettomuuteen (14-vuotiaana). Liikenneonnettomuus näistä oli ainoa, joka jätti myös pysyvät, parantumattomat vammat. En jaksa olla hysteerinen, sillä olen jo saanut monta uutta mahdollisuutta (jos tätä kulunutta fraasia saa käyttää). Yritän joka päivä elää kiittäen siitä.

Lisäksi ihmettelen tätä suhteellisuudentajun puutetta; SI:aan tulee arviolta kuolemaan Suomessa noin 40-50 ihmistä, mutta tieliikenne "tappaa" vuosittain noin 400 ihmistä. Jos siis esim. lähtee autolla/mopolla/polkupyörällä tms. töihin/kouluun, on heti siitä kotiovelta lähtien JATKUVASTI noin 10-kertainen riski kuolla verrattuna nyt jylläävään SI:aan. Ja kuinkas moni silti ei käytä turvavyötä, kypärää, suojatietä... hmmm.