Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastaako kaikki muut säännöllisesti seksiä useita kertoja viikossa?

Vierailija
09.11.2009 |

Meillä on mieheni (tai siis sen jonka kanssa asun) kanssa ollut seksiä viimeksi vuonna 2004!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harvoin seksiä,saisi olla TODELLAKIN enemmän. Kyllä niin korpee, olispa monta kertaa viikossa. Täytyy sanoa että olen teille kateellinen.

Vierailija
22/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika "vakiomäärä" meillä tällä hetkellä. =)

Kolme lasta löytyy (1-6 v.) ja yhdessä ollaan oltu miehen kanssa reilut 7 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin! Ei meillä mies tee koskaan aloitteita. Vois olla useammin kuin joka toinen kuukausi, mutta kun kaikki aloitteet jää mun varaan. Suhteen aikana mies ei ole kertaakaan tehnyt aloitetta seksiin. Siitä sitten minä taas ajattelen, että se ei halua seksiä, ja ne omatkin aloitteet on vähentyneet tohon kerran kahdessa kuussa -tahtiin...

Eli tosiaan kaikki miehet kinua seksiä! Ihan yleinen harhaluulo.

Vierailija
24/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme myös nelikymppinen pari, 20 vuotta yhdessä ja kaksi kouluikäistä lasta. Seksi on 1-3 kertaa viikossa. Jos jää viikkokin väliin niin kyllä mies alkaa käyttäytyä kärttyisästi ja on kimpussa. Meille seksi on "aikuisten leikkiä", hauskaa eikä mitään pakkopullaa/suorittamista. Joskus menee toista tuntia ja toisinaan ollaan hyvinkin pikaisia - lapset ei ole vielä estäneet. Nuorempina niillä oli videot ja nyt heidät voi laittaa samaanaikaan kavereille - sillävälin vanhemmat sitten pitää hauskaa :).

Joskus jos menee reilu viikko ettei lasten tms vuoksi päästä asiaan, alkaa kyllä pinna kiristyä ja mies muuttuu tosi selkeästi puutteessa olevaksi, kokoajan kimpussa ja tuijottelee silmillään "sen" näköisenä.

t. 4 lasta perheessä

[/quote]

Vierailija
25/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo niin tottunut siihen, että en enää edes toivo seksiä useammin kuin jotain 5-6 kertaa vuodessa. Joskus toivon, että ei olis sitäkään.

Sitten kun tulee pitkä tauko, seksi jännittää etukäteen ja melkein toivoo, että koko seksiä ei olisi keksittykään.

En minä sitä edes kaipaa. Mulle joku kerta viikkoon olisi ihan ehdoton maksimi, ei missään nimessä sen useammin. Mielellään ei sitäkään.

Jotenkin seksi on niin työlästä, pitää ajaa paikat, säärikarvat, kainalokarvat, pestä ja puunata itsensä, laittautua nätiksi. Äh, en mä tommosta jaksa! Hirvee vaivannäkö puolen tunnin takia, ei se ole sen arvoista.

Vierailija
26/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei emäntä saa vähintään joka toinen päivä niin ärtymyksestä huomaa.. Yhdessä oltu 7vuotta ja mies ollut aina sitä mieltä että 1krt/vk olisi sopiva tahti. Aloitteen tekeminen ollut liki aina omalla vastuulla. Vähän se nyppii mutta kun tahtoo ;) Ennen lapsia oli aamut ja illat käytössä, nykyään vaan yleensä illat niin tuokin rajoittaa. Mikäs sen mukavampi kuin nukahtaa raukeasti orkun tai muutaman jälkeen :)

Vierailija
27/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan 24 ja 26 -vuotiaita, suhdetta takana 5 vuotta ja lapsia kaksi. Seksiä harrastetaan harvoin edes kerran viikossa... meilläkin mies on sitä mieltä että KAIKKI MUUT saavat häntä useammin, tosin olen minäkin sitä mieltä. Jos se olisikin kivaa, niin mikäs siinä, mutta kun lopputuloksena ei ole mitään muuta kuin haavaumat alapäässä, niin ei kiitos.

Vierailija
28/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin korkeintaan 1 krt kuussa. Eukko ei halua. Itsellä olisi haluja vaikka kuinka paljon. En voi ymmärtää miksei rakastelusta voi pitää? Olen jo aika epätoivoinen. Pitäisikö erota? Puhuminen ei auta.

Vierailija
29/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sitten aina sorrun vääränlaisiin miehiin, mutta yksikään mies ei ole koskaan nähnyt mitään syytä tehdä yhtään mitään mun nautintoni eteen. En koe, että kyse olisi jostain "rakastelusta", kun itse en siitä saa mitään, en niin mitään nautintoa. Seksin jälkeen mulla ei todellakaan ole mikään euforisen rakastunut ja rakastettu olo, vaan päinvastoin hyväksikäytetty olo...

Tämä nykyinenkin mies, jonka kanssa suhdetta takana jo monta vuotta, ja lapsia, on myös sitä mieltä, että kaikki muut saa useammin kuin hän, ja mussa on jotakin vikaa, kun kuulemma kaikki muut naiset kyllä saa orkut pelkällä jyystöllä. Eikä ketään muuta kuulemma haittaa, jos kesken touhujen ruvetaan arvostelemaan kuinka säärikarvasänki on jo vähän päässyt kasvamaan ja tissit vähän valahtamaan maata kohti ja mahastakin löytyy jokunen ruma raskausarpi. Ja kyllä kaikilla muilla kuulemma tissit pysyy imetyksestä huolimatta hyvänä, eikä kellään muulla naisella ole raskausarpia tullut, ja kyllä kaikki muutkin jaksaa valvoa pari vuotta yötä päivää ja hoitaa kotityöt sekä harrastaa seksiä kaksi kertaa päivässä... Kyllä minusta selibaattikin on kivempaa kuin tämmöinen prostitoidun kotiapulaisen rooli.

Vierailija
30/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinenkin mies, jonka kanssa suhdetta takana jo monta vuotta, ja lapsia, on myös sitä mieltä, että kaikki muut saa useammin kuin hän, ja mussa on jotakin vikaa, kun kuulemma kaikki muut naiset kyllä saa orkut pelkällä jyystöllä. Eikä ketään muuta kuulemma haittaa, jos kesken touhujen ruvetaan arvostelemaan kuinka säärikarvasänki on jo vähän päässyt kasvamaan ja tissit vähän valahtamaan maata kohti ja mahastakin löytyy jokunen ruma raskausarpi. Ja kyllä kaikilla muilla kuulemma tissit pysyy imetyksestä huolimatta hyvänä, eikä kellään muulla naisella ole raskausarpia tullut, ja kyllä kaikki muutkin jaksaa valvoa pari vuotta yötä päivää ja hoitaa kotityöt sekä harrastaa seksiä kaksi kertaa päivässä... Kyllä minusta selibaattikin on kivempaa kuin tämmöinen prostitoidun kotiapulaisen rooli.

Etkö vois jättää sitä?

Ikävä ukko, ei ihme ettei sua kiinnosta.

Vierailija
31/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kyllä valmis tekemään emmännälle ihan mitä tahansa, mut ei se halua. Ei mitään nuolemisia,imemisiä jne. Pelkästään pimeeseen peiton alle ja tosiaan max. 1krt/kk. ÄRSYTTÄÄÄ!

Vierailija
32/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 1-2vk välein, eli noin 3-4krt kuussa.. Kumpikaan ei käsittääkseni tähän aivan tyytyväisiä olla, mutta ei vaan jakseta asialle mitään tehdäkään..

Eritahtiset vuorotyöt ja öisin heräilevä taapero kai tähän on ajanut, nyt pidetään kai sitä jo ihan hyvänä jos kerran viikossa..

Vierailija
33/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saisi edes kerran viikossa. haluaisin niin kovasti myös antaa vaimolle suuseksiä jne.

Vierailija
34/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä nyt useamman kerran vuodessa kumminkin

Vierailija
35/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ärsyttävää jos mies on kimpussa ja näyttää olevan puutteessa. Se on takuuvarma halujen tappaja kun kerjää ja kinuaa.

Miten jaksatte ilman läheisyyttä/rakastelua?

Me olemme myös nelikymppinen pari, 20 vuotta yhdessä ja kaksi kouluikäistä lasta. Seksi on 1-3 kertaa viikossa. Jos jää viikkokin väliin niin kyllä mies alkaa käyttäytyä kärttyisästi ja on kimpussa. Meille seksi on "aikuisten leikkiä", hauskaa eikä mitään pakkopullaa/suorittamista. Joskus menee toista tuntia ja toisinaan ollaan hyvinkin pikaisia - lapset ei ole vielä estäneet. Nuorempina niillä oli videot ja nyt heidät voi laittaa samaanaikaan kavereille - sillävälin vanhemmat sitten pitää hauskaa :). Joskus jos menee reilu viikko ettei lasten tms vuoksi päästä asiaan, alkaa kyllä pinna kiristyä ja mies muuttuu tosi selkeästi puutteessa olevaksi, kokoajan kimpussa ja tuijottelee silmillään "sen" näköisenä. t. 4 lasta perheessä

Vierailija
36/56 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kuussa on, joskus taukoa. Yhteensä jotain puolisen tusinaa kertaa vuodessa. Yrityksiä on enemmän, mutta kun mies on sellainen, että vaan makaa paikallaan, mun pitäis tehdä suunnilleen kaikki, niin ei sitten aina jaksa. Joskus odottaa, että se mieskin innostuisi, mutta kun ei niin ei.

Vierailija
37/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen viikosta 2-8 kertaa viikossa yleensä.

Vierailija
38/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä tykkään et täällä harvoin kun noin kerran kk:ssa...hu

Vierailija
39/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viimeksi ollut seksiä reilu kk sitten. Tiiä millon on seuraava kerta... olen tosin raskaana rv 30 nyt, ehkä miestä ei senkään takia kiinnosta. :(

Vuonna 2004 me ei kyllä miehen kans edes oltu vielä yhdessä, joten siinä veit voiton. :)

Miten sun hermo kestää?

Vierailija
40/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti. Ehkä 1-3krt viikossa, mutta välillä sitten saattaa oli parin viikon tauko kaikista seksihommista.