Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailen itseäni peilistä

Vierailija
22.01.2025 |

näytän tosi hyvältä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut täytyy pistää rumennusleirille ja sassiin. Loppuu tuollaiset hömpötykset ja turhat luulot. 

Varmaan ruma luonnekin. 

Vähän lihotetaan sut, huononnetaan ihoa, pari hammasta harvennetaan ja silmä sellaiseksi kiiluvaksi päihde silmäksi. No mites on ähäkutti saatiin kostettua hitsun älykkäästi. No pari rikosta mukana mutta mitä sitten. 

Eikö kaduta, että olit niin turhamainen? 

Ylläoleva ei omaa ajatusta, mutta joidenkin sairaiden ihmisten on. 

Perustuu tositapahtumiin sitten! 

Vierailija
2/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katson itseäni peilistä hieman ihaillen. Olen kyllä tavallisen näköinen. jokaisen pitäisi sanoa peilikuvalleen hyvä minä kerran päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin :-) En tiedä miksei saisi? Varsinkin kun aina sanotaan, ettäkauneus on katoavaista..

Vierailija
4/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut sanoa mun piparille, että se on kaunis ja rakastan sitä. Laitan käden kummun päälle ja puhun piparille. Kehonosan koskettaminen samaan aikaan vahvistaa sanoman sisäistämistä. 

Sanon myös usein muille kehonosille näitä.

Jalkoja on kiva hellästi paijata ja sanoa sorit, että joskus aiemmin luulin paskanetin miesten kommenttien takia että persjalkaisuus/pienijalkaisuus on huono asia - nyt kiitän jalkoja että ne ovat vahvat ja hyvät ihanat jalat.

Silitän myös omia hiuksia ja kasvoja ja käsiä. Joskus suukotan käsiä ja käsivarsia. Kuvittelen että näin.. . Ja ylipäätään välittämisenä itseä ja sen kaikkia atomeita kohtaan. Hyvänä pitoa. 

Katson myös peiliin ja sanon kasvoista kasvoihin, rakastan sinua, olen ylpeä sinusta, hyväksyn sinut täysin.  

Vierailija
5/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ihailla sinua ilman peiliä, käykö kateeksi?

Vierailija
6/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itsekin ison laihdutusurakan jälkeen en malttanut olla ihailematta itseäni peilistä :3

Vierailija
7/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihailin itseäni peilistä nuorena. Nykyisin yritän ohittaa peilin siihen katsomatta...

Vierailija
8/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narcissos

Vierailija
9/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse samaa päivittäin. <3___<3

Vierailija
10/10 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin ihailla sinua ilman peiliä, käykö kateeksi?

Tirkisteletkö nytkin ikkunan takana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi