Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastaako kaikki muut säännöllisesti seksiä useita kertoja viikossa?

Vierailija
09.11.2009 |

Meillä on mieheni (tai siis sen jonka kanssa asun) kanssa ollut seksiä viimeksi vuonna 2004!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3-8 kertaa viikossa.

Vierailija
42/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ole koskaan ollut seksuaalisesti kovin aktiivinen, joten ihan ta´vallista meillä on aina ollut että voi olla 2-3kk taukojakin. Ja todella harvinaist aon että seksiä harrastettaisiin useita kertoja viikossa, siis toki voi olla joskus yhden viikonlopun aikana useamminkin, mutta siihen se jääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti. Ehkä 1-3krt viikossa, mutta välillä sitten saattaa oli parin viikon tauko kaikista seksihommista.

Mieheni mielestä se on järjettömän vähän. On sitä mieltä että KAIKKI MUUT saa useammin kuin hän. Täytyypä näyttää tuo ap:n aloitus hälle, kunhan kotiutuu töistä ;)

Vierailija
44/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee harrastettua. Mies haluis useammin, itekki haluisin, mutta raskaana 35 viikolla, on välillä hieman epämukava olo. Tätä kyllä jatkunu jo muutaman kuukauden. Aina tulossa vessahätä tms.

Vierailija
45/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinä kertoina kun on jäänyt yhteen niin kyllä molemmat ottaa asian puheeks, että mites ny tälleen on päässy käymää :D

Vierailija
46/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaa oltu 9v yhdessä ja alkuhuuma tosiaan menny vuosia sitten..välillä menee kk hyvinkin ilman eikä tee edes pahaa. Ei olla koskaan oltu seksuaalisesti kovin aktiivisia, en osaa sanoa montako kertaa kk..kun aina vähän riippuu..varsinkin nyt ku oon raskaana ni ei tee yhtään mieli..voi olla että ollaa vielä 5kk panematta :D

Vierailija
47/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin aktiivinen, koska minun ei tee mieli, en tiiä onko minussa jokin vika tms mutta ei vaan tee mieli. Alkuaikoina harrastettiin päivittäin ja monta kertaa, mutta nykyyän ei niin paljoa koska minä en halua. Itteekin ärsyttää kun ei vaan tee mieli :( Sillon kun olin raskaana niin oli se puoli vuotta,reilut et ei tehty mitään koska se sattu niin älyttömästi ja nykyyänkin sattuu mitä ennen,liekkö tohtorit laittannu pienemmäksi tuota reikää :D

Vierailija
48/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mun aloitteesta. Kun ovuloin, niin usein tekee mieli. Muulloin seksi on tod. harvinaista. Nyt on mennyt reilu kaksi kuukautta ilman seksiä. Mua ei häiritse, eikä ilmeisesti miestäkään.

Vierailija
49/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toisella paikkakunnalla töissä, eli kotona vain pe ilta - ma aamu. Kolme lasta ja itse niin väsynyt, että useimmiten menen nukkumaan klo 21. Mies tulee perässä klo 23, minä silloin umpiunessa. Yöllä tissitellään vauvaa ja aamuseitsemältä tulee 3 v herättämään meidät. Sitten aamupala ja 6 v:n harrastuksiin... .

Kaupassa on käytävä, talo siivottava, pihahommat tehtävä ja la illalla minulla on usein menoa, josta tulen kotiin, kun mies nukkuu. Siinä meidän la ja su sitten mukavasti jo menikin.

Vierailija
50/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin useammin, mutta mies on paljon töissä ja usein aika väsynyt.

Vierailija
51/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin useammin, mutta mies on paljon töissä ja usein aika väsynyt.

Vierailija
52/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vähän rajoittaa nykysin ku ollaan viikonloppupari

Vierailija
53/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi lasta

Vierailija
54/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti :)

Vierailija
55/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainut lapsi, ja seksiä n. 1kerta/2-3kk.

Miehellä luultavasti toinen nainen ja helvetisti riitaa koko ajan miehen temppujen takia, joten ei kamalasti mua kiinnosta.

Vierailija
56/56 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tuli lapsi ja ehkäisy. Ehkäisy vei molemmilta halut nykyään ehkä 2-4x kuukaudessa.