Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärykalvon puhkaisu.

Vierailija
04.01.2009 |

Multa puhkaistiin tärykalvo perjantaina ja sit sain antibiootti kuurin siihen lisäksi. Kuinka nopeasti sen pitäis helpottaa/parantua? on korva kyllä parempi, mutta ei se ihan kunnossa kyl vielä oo. Oon siis 25 vuotta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puhkaisua olin jo syönyt yhden kuurin, ja kuulo oli alentunut tulehtuneesta korvasta. Kipu ja paineen tunne helpottivat muistaakseni melko pian puhkaisun jälkeen, mutta kuulo palautui (onneksi palautui) vasta n. kk päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme