Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän joululahjat kummilapsille (8 kpl):

Vierailija
09.11.2009 |

- 2 kk tytölle: Ciraf-potkupuku tarjouksesta (maksoi 2 euroa, ovh 13,90)

- 4 kk pojalle: raitabody tarjouksesta (maksoi 3 euroa, ovh 4,90)

- 2v tytölle: niiskuneiti-sukkahousut tarjouksesta (maksoi 0,90 euroa) ja niiskuneiti hiuspompula (maksoi 2,50 euroa, ei tarjouksessa)

- toiselle 2v tytölle: pikku myy hiuspompula (2,50 euroa) ja kampa (1,50 euroa)

- 5v pojalle: vesi-ilmapallopaketti (tarjouksessa 1e) ja muoviset kiikarit (tarjouksessa 2 euroa)

- 6v tytölle: ompelukuvia (tarjouksessa 2 euroa, sis neulan ja langat)

- 10v pojalle: karkkipussi (noin 2 euroa)

- 13v pojalle: karkkipussi (noin 2 euroa)

Lisäksi askartelemme kaikille heille kortit ja paketoimme lahjat kauniisti kierrättämiimme lahjapapereihin joihin tulee myös jokaiselle yli vauvaiän olevalle mukaan itse leipoma pipari.

Vaikuttaako ihan onnettomalta? Ihmiset tietävät, että meillä on nyt tiukkaa kun ollaan molemmat työttöminä ja mies ei kuulunut liittoon niin saa sitä minimipäivärahaa. 3 omaa lasta on ja heille ei osteta mitään, mut tulee onneks mummoloista jne. Lahjat jo nyt valmiina, niin saadaan ehkä ennen joulua kaikille jaettua... :(

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
13.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain miehen mukana :) kolme "kummilasta" lisää omien kummilasten lisäksi. Mies oli jo ennen kuin tapasi minua kolmen lapsen kummi, itse olin myös kolmelle kummi, joten meidän perheessä ostetaan lahjat kuudelle kummilapselle. Emme erottele kuka on kenenkin kummilapsi vaan yhdessä mietitään ja ostetaan sopivat lahjat heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan