Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole vielä kuullut kenestäkään tutun tutustakaan joka olisi saanut si:n.

Vierailija
09.11.2009 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sikainfluenssaa tarkoitat, niin mulla on parasta aikaa ja veljeni tyttärellä on.

Vierailija
2/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vain tulet hyvin pian kuulemaan.

Itselläni jo useampi tuttu sairastunut tuohon ja päiväkodissa myös SI:tä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei sinne tulekaan

Vierailija
4/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk ja koulu suljettu jo

ap

Vierailija
5/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen päiväkodissa sitä on liikkeellä ja toisen lapsen koulussa myös.

En tiedä kenellä on mutta eiköhän joku mun tuntemastani henkilökunnasta/lapsista kuitenkin tunne nämä sairastuneet.

Vierailija
6/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä kuullut kenestäkään tutun tutustakaan joka olisi saanut si:n..

sehän tarkoittaa siten sitä ettei mitään sikainfluenssaa olekaan.

Pitäisköhän tutustua vähän tarkemmin salaliittoteorioihin.

Omassa lähipiirissäni SI:n on sairastanut jo moni ja osa on vieläkin kipeänä. Mutta ei sitä varmana silti ole sillä ap ei ole kuullut kenestäkään sairastuneesta :D

Vierailija
7/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Omassa lähipiirissäni SI:n on sairastanut jo moni ja osa on vieläkin kipeänä. Mutta ei sitä varmana silti ole sillä ap ei ole kuullut kenestäkään sairastuneesta :D

En löydä vaikka kuinka etsin

ap

Vierailija
8/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kymmenstä työkaverista kahden perheellä ollut, samoin esikoisen päiväkodissa alkoi nyt. Kaverin lasten päikkärissä ryhmästä yli puolet oli yhtä aikaa pois. Jne.

Vierailija
9/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vaihtoehto tietysti on että sinulla on äärettömän vähän tuttavia ja ystäviä.

Meidän lähipiirissä ja tuttavissa on juuri nyt, tällä hetkellä, todella moni kyseisen taudin kourissa.

Vierailija
10/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on pelkästään töissä työkavereita vino pino, enkä muutenkaan ole erityisen epäsosiaalinen.

Vierailija
11/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikainfluenssaa vielä näkynyt. En ole kuullut päiväkodeista, enkä kouluista, joissa olisi sikainfluenssaa, eikä meillä töissäkään kukaan ole sairastunut.

Vierailija
12/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän jo useamman. Omassa perhepiirissä ei ole osunut, mutta kavereita on jo taudissa. Kaikki ovat kyllä tosi sairaita -ei todellakaan ole mikään "pikku flunssa".

Piipahdin yhdessä koulussa ja siellä kanslisti sanoi, että 40% oppilaista jo sairaana (vantaalainen koulu siis) ja monissa luokissa tyyliin 5 oppilasta. Arvatkaa, paljonko hinkkasin käsiä kun sieltä koulusta tulin.

No, tässä peukut pystyssä toivotaan, että ei osu meidän perheeseen. Itse kuulun riskiryhmään ja tällä viikolla menossa piikille -yritän mennä loppuviikosta ja toivon, että jonot olisivat hieman hellittäneet. En jaksais 3-kuisen vauvan kanssa tuntikausia jonotella.

Toivottavasti ei osu tauti ennen kuin pääsen rokotuksen hakemaan.

Vierailija
13/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 sukulaista sairastanut, kukaan ei ole ollut mitenkään poikkeuksellisen kipeä.

Vierailija
14/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mäkään tunne ketään, joka olisi sairastunut. Eikä kukaan sukulainen/tuttu tietääkseni ole myöskään muissa kaupungeissa.

Vierailija
15/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tiedä minäkään ketää tautiin sairastunutta! Vaikka se kotikaupungissani jyllääkin.

Vierailija
16/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun tutuistani ei tietääkseni ole kukaan vielä sairastuntu ko. tautiin. Yhdellä mieheni tutulla oli raju flunssa, mutta häneltä otettiin testit ja osoittautui että ei ole sikainfluenssa.

Luulenpa, että osa myös luulee saaneensa ko. taudin vaikka se onkin sitten jotain muuta. Meilläkin lapset olleet kipeinä, mutta oireet viittaavaat perinteisempiin flunssatauteuhin, eivät ainakaan kovin kipeän oloisia ole (hetken toivoisin, että meno olisi hieman rauhallisempaa:).

Vierailija
17/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se tarkoita etten uskoisi tautiin, onpahan vaan kiertänyt toistaiseksi tutut ja sukulaiset eikä minulla niin kovin laaja tuttavapiiri edes olekaan

Vierailija
18/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistettua ja olen Rovaniemeltä, jossa tauttilanteen pitäisi kai olla suhteessa pahin. Esim. veljen kämppiksellä oli, kuuluu kahteen riskiryhmään (astma ja bmi yli 40), silti oli ollut aika "helppo", pari päivää kuumetta vain.

Vierailija
19/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laaja tuttavapiiri...Rollossa kaikki tuntee kaikki.

Vierailija
20/21 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, kun joku sanoi, että vaikka kenellä tutulla jo ollut, mutta lievänä.

Itsekään en tiedä täällä pk-seudulla kenenkään tuttavan sairastaneen ja pelkästään työni puolesta olen n. 50 perheeseen päivittäin kontaktissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä