Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomio! 2-vuotias sai sikainfluenssa rokotteen

Vierailija
09.11.2009 |

eikä saanut mitään oireita. Näin olen kuullut useimmiten käyvän. Itselleni tuli vähän pistoskohta araksi, ei muuta.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aristi ja punoitti.

Vierailija
62/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadolia tai pronaxenia, buranaa. Kuume ja kipu täytyy kuitenkin hoitaa. Varalta ei ole hyvä lääkitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä tehoa kuitenkin on.

Vierailija
64/82 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotuksen jälkeen. Muuta ei ainakaan vielä ole tullut. Itselläni on käsi kipeä vieläkin muutama päivä rokotuksen jälkeen,mutta ei haittaa normaalia elämää.

Vierailija
65/82 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita.

Vierailija
66/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen viemässä lastani rokotukseen ja olen ollut huolesta sekaisin.

Miten teen oikein? Rokotutanko vai en? Kumpi on pahempi; tauti vai rokote?

Vain komplikaatiot pääsevät julkisuuteen, ei lainkaan sitä tietoa että se rokote voi olla hyväksikin.

Kiitos.

Vierailija
67/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaalle tuli paikallista arkuutta pistoskohtaan.

Vierailija
68/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään kipuja, kuumetta yms. Sunnuntaina

oltiin jo luistelemassa.

Kyllä se hyvin menee!!

Vierailija
69/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 päivää 40 asteen kuumeen joka vaivoin laski lääkkeillä.

SILTI olen sitä mieltä,että tämä oli huomattavasti pienempi vaiva kuin itse tauti,koska tuttavien lapsella esim murtui kylkiluu sen kovan yskän takia ja toinen joutui nesteytykseen...

Vierailija
70/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sieltä törkeän täydestä neuvolan odotushuoneesta molemmat lapset sai räkätaudin (myös se, joka ei saanut rokotetta, eli ei ollut varmaankaan rokotuksesta aiheutunutta...)

Vierailija
71/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti rokotuksen jälkeen. Lepäili kotona muutaman tunnin ja illalla jo touhusi ulkona, kuten tavallisestikin. Mitään oireita ei tullut. Ja kyseessä on lapsi, joka on tähän asti saanut AINA kovan reaktion kaikista rokotteista (kuumetta yms.).

Vierailija
72/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2v sai samana iltana 40 asteen kuumeen, toisena iltana 39, nyt neljäntenä päivänä ilman lääkkeitä enää 37,4. Kotona parannellaan. Yskä tuli nyt sitten tänään.

Mutta silti pidän rokotetta pienempänä pahana. Lapsi on taipuvainen hengitystietulehduksiin.

Vierailija
73/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusterve 5v oli järkyttävän huonossa kunnossa. Ottakaa rokote!

Vierailija
74/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen raskaana ja kävin ottamassa ja tiedän nyt lisäkseni 10 ihmistä tuttavapiiristäni, jotka rokotuksen ovat ottaneet, ja kenelläkään EI muuta kuin pistokohta hieman kipeytynyt. Lapsista minulla ei vielä kokemusta kun alkaa rokotukset vasta meillä ensi viikolla.

Vierailija
75/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä rokotus edessä perjantaina melkein 3 vuotiaalle ja olen lähes hysteerinen ja vielä hieman kahden vaiheilla kaikkien uutisten keskellä. Harmittaa, että minutkin sitten saatiin tällaisen hysterian uhriksi.

Vierailija
76/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko sai samaan aikaan toisen rokotusohjelmaan kuuluvan rokotteen. Oli kuumeessa ja käsi ihan kipeä.

Vierailija
77/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oma 3-vuotiaani selviää vähillä oireilla. Hän sai tänään sekä kausi- että sikainfluenssarokotteen ja ainakaan vielä ei oireile. Lapsi sairasti juuri viime viikolla jonkun lievän flunssan yskineen ja nuhineen ja tosissani toivon, ettei nyt iske mitään tautia. Yskä on vieläkin viime viikosta jäljellä.

Vierailija
78/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen viemässä lastani rokotukseen ja olen ollut huolesta sekaisin.

Miten teen oikein? Rokotutanko vai en? Kumpi on pahempi; tauti vai rokote?

Vain komplikaatiot pääsevät julkisuuteen, ei lainkaan sitä tietoa että se rokote voi olla hyväksikin.

Kiitos.

Rokotteesta olisi hyväkin tulla jotain oiretta, joka kertoo, että immuunipuolustus on reagoinut siihen!

Onkohan joku käden kipeytyminen tai kurkkukipu ja pieni lämpö kovin paha, ei ainakaan tarvitse lääkäriin mennä sellaisten vuoksi tai sairastaa korvatulehdusta ja ties mitä jälkitauteja päälle!

Vierailija
79/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v. sai rokotteen 28.10 eli melkein kaksi viikkoa sitten. Rokotouspäivän iltana pistokohta oli kuulemma kipeä ja turvoksissa. Muuten ei ole ollut yhtään mitään oireita.

Vierailija
80/82 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk vauva kärttyinen pari päivää, mutta saattoi johtua hampaistakin. Jouduin antamaan panadolia moneen kertaan, kun oli selvästi joku kohta kipeä, en tiedä, vaikuttiko nyt sitten rokotteen tehoon. : /