Mitä joululahjaksi uskonnolliselle jenkkiperheelle?
Miehen jenkeissä asuvalle veljen vaimon perheelle (vanhemmille ja sisaruksille)?
2 joulua nyt mennyt ja ollaan annettu:
- Sibeliuksen musiikkia
- Finland-kirja, jossa paljon tietoa, valokuvia jne
Itse olemme saaneet:
- Ristipistotaulun, jossa jonkun psalmin teksti
- Jeesus-aiheinen puukaiverrustaulu
Uskonnolliset lahjat ei oikein tunnu meidän jutuilta. Pitäisi olla postissa lähetettävä.
Kommentit (7)
suomalaista suklaata ja suomalaista joulumusiikkia esim Rajaton on julkaissut joululevyn jolla myös hengellistä joulumusiikkia...?
suomalaisia joululauluja / virsiä englanniksi??
Itse olemme saaneet: - Ristipistotaulun, jossa jonkun psalmin teksti - Jeesus-aiheinen puukaiverrustaulu Uskonnolliset lahjat ei oikein tunnu meidän jutuilta. Pitäisi olla postissa lähetettävä.
Mutta nuo tuntuu niin turhien lahjojen emoilta, että ei mitään väliä. Varsinkin, kun ap kuuostaa ei-kovin-uskovaiselta :D.
Ristipistot ja puukaiverrukset olisi inhokkien listassa korkealla (meillä) jo han iman uskonnollista viestiä, jeesustelu on vielä lisäbonus. Sano vielä, että oli krusifiksi tai joku Jesse & metsäneläimet/lapset söpösti yhdessä...
vaikka Suomen kirkoista kertova kirja. Mä olen antanut appivanhemmille (superuskiksia) muumikirjoja englanniksi, poronlihaa säilykkeenä, puolukka hilloa, itsekudottuja sukkia ja lapasia jne...kaikki on kelvannut. En siis ole puuttunut heidän uskontoonsa, kun se ei mulle mitenkään kuulu, enkä itse ole uskovainen.
herkkukorin. Helppoa, ei tarvitse kun maksaa. Eika ne kamalan kalliita ole.