4-vuotias vaipui koomaan sikainfluenssarokotteesta
Kommentit (37)
viime viikolla ihan jostain tavisrokotteesta, joka annetaan ekaluokkalaisille koulussa. Terveydenhoitaja kävi sanomassa luokan ovella, että "nina" ottaa lukua ja turha odottaa tunnille.
Vähän eri asia kuin mennä hetkeksi tajuttomaksi..
toennut muutaman minuutin kuluttua? Käsitän kooman niin, että ollaan päiväkausia syvässä tajuttomuustilassa.
meillä ei kyllä rokoteta yhtäkään perheenjäsentä.
sepä mukava, meidän ei tarvii niin kauaa jonottaa kun jotkut uhkarohkeat jättää rokottamatta.
ihan vain siksi että osa jännittää sitä niin paljon.
tämäntyyppisiä uutisia tulee vielä lisää.
mut ei se kyllä koomassakaan ollut, ei siihen tekohengitys auta
Moniko meni tajuttomaksi rokotuksen jälkeen?
Lehden mukaan rokotuksesta oli kulunut aikaa pari vuorokautta ja pojalle oli annettu tekohengitystä. Tajuton hengittää itse.
Tai vastaavista tapauksista, joihin kirjoituksessa viitattiin?
Lehden mukaan rokotuksesta oli kulunut aikaa pari vuorokautta ja pojalle oli annettu tekohengitystä. Tajuton hengittää itse.
kaksi vähän eri asiaa...
Meni koomaan kaksi päivää rokotuksen jälkeen.
on syvä tajuttomuuden tila, jossa ei pysty hengittämään itse.
sh
mahtavat otsikoinnit, ne ei tiedä mistään mitään jotka noita juttuja kirjottaa kyseisiin lehtiin ;) heittänyt varmaan ton kooma-jutun siihen että kuulostaa mielenkiintoisemmalta ja jännemmältä se juttu.
Samaisessa lehdessä oli aikaa sitten juttu erään näyttelijättären rinnoista, otsikossa luki "***** haluaa isommat rinnat" ja kun luki jutun läpi,sekä alkuperäisen englanninkielisen jutun, niissä ei sanallakaan mainittu kyseisen henkilön haluavan isompia rintoja, vaan hän sanoi olevansa tyytyväinen pieniin rintoihinsa.
Naurettavaa toimittajilta!!
ilman tuota rokotustakin. Mutta kun rokotetaan paljon ihmisiä niin kaikki sen jälkeen tulevat tapahtumat voidaan laittaa rokotuksen piikkiin.
Tuo uutinenhan on itsessaan taysi susi: ainoastaan alussa todetaan etta "vaipui koomaan" ja sitten itse uutisessa kerrotaan etta poika meni hetkeksi taujuttomaksi. Se, onko syy-seuraussuhdetta rokotukseen, on myos mahdotonta nailla tiedoin todentaa. Mutta saivatpahan raflaavan otsikon.
Missä vaiheessa se oli koomassa? Tossahan sanottiin että oli mennyt tajuttomaksi...