Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susiruman tuttavani suusta kuultua...

Vierailija
09.11.2009 |

Olen itse ylipainoinen mutta kasvoiltani ihan sievä eikä mun elämäni laatu ole riippuvainen miesten huomiosta.

Meinasin revetä kun susiruma tuttuni, jolla ehkä hoikka vartalo, mutta kasvot kuin petolinnun perse, tuli mulle baarissa sönkkäämään että sinä et ehkä ole ulkoisesti kaunis, mutta sun sydämesi on kultaa.

Liekkö tämä petolinnun peräpää-kasvoinen kuullut tuon lausahduksen joltakin häntä panopuuna käyttäneeltä äijältä, tuli ainakin ensimmäisenä mieleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ylipainoinen mutta kasvoiltani ihan sievä eikä mun elämäni laatu ole riippuvainen miesten huomiosta. Meinasin revetä kun susiruma tuttuni, jolla ehkä hoikka vartalo, mutta kasvot kuin petolinnun perse, tuli mulle baarissa sönkkäämään että sinä et ehkä ole ulkoisesti kaunis, mutta sun sydämesi on kultaa. Liekkö tämä petolinnun peräpää-kasvoinen kuullut tuon lausahduksen joltakin häntä panopuuna käyttäneeltä äijältä, tuli ainakin ensimmäisenä mieleen.

Ystäväsi ei tiennyt millainen selkään puukottaja olet!

Mistä päättelit että ystäväsi miesten huomiota hakee, hoikkudellaan? Jotkut on luonnostaan hoikkia.

Vierailija
2/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta baarimuija ehkä yritti nostaa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalipainoinen, ehkä hiukan pyöreä, mutta painoindeksi on siis normaali. Kasvot ovat olleet aina ihan ok, jonkun mielestä jopa kauniit. Rinnat ovat muodokkaat.

Yksi kaverini on todella hoikka ja se on hänelle hyvin tärkeää. Mutta naama on kuin petolinnun perse :). Lisäksi hän ei pesedy kovin säännöllisesti tai hoida itseään muuten kuin käy ehkä kerran kuussa parturissa. Hän on yli 40v ja naamassa hoitamatonta aknea, lisäksi silmäryppyjä ja paljon...

Kun olemme jossain, niin hän jaksaa aina peilailla itseään ja katsella hyvin litteää mahaansa ja puhua siitä kuinka hyvät hänen säärensä ovat. Vaateostoksilla hän aina korostaa sitä, että hänen vaatteensa ovat koko xs ja sopisikohan sinulle tuo xl. Ärsyttävää!

Muistan joskus myös illalla puhdistaneeni kasvoni ja rasvanneeni ne, niin että olimme tämän kaverin kanssa samassa paikassa. Niin tämä kaveri toteaa, että tuo on kyllä turhuutta ja hän ei ole aikonut tuommoiseen ryhtyä.

Lisäksi hän aina etsii kovin innokkaasti "tanssiseuraa", jos olemme jossain. Elää omituisessa avioliitossa, jossa mies ilmeisesti pettää häntä, jo ainakin kolmannen rakastajan kanssa.

Minulle hän saattaa sitten yhteisten reissujen jälkeen kuittailla viikkotolkulla, kun joku tyyppi on taas ehdotellut minulle ties mitä ja jolle minä olen antanut pakit. Minun avioliittoni on ihan tavallisen onnellinen ja meillä menee ihan ok.

Kaikesta tästä olen päätellyt, että kaverini on jollain tasolla kateellinen minulle. Ja että hänen pitää omaa egoaan pönkittääkseen koittaa kehuskella sillä ominaisuudellaan, joka hänellä nyt sitten on niin kovin kehuttava... Joskus vaan naurattaa ja välillä harmittaakin.

Vierailija
4/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämän tuttavani baari-ilta on pilalla mikäli kotiin ei raahata illan päätteksi jotakin kenties perheellistä tursaketta pikapanoa varten. Ja tämä tuttavani vikittelee vaikka jokaista saman baaripöydän miestä vuorollaan.

Jos mies hänen oikealla puolellaan ei ole kiinnostunut tästä petolinnunperä-naamaisesta, niin hän ilman mitään häpeämistä alkaa heti vikitellä vasemmalla puolella istuvaa miestä. Ja tämä tarina on tosi ja nähty varmaan 100 kertaa.

Vierailija
5/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarvitsevat jonkin tavan päteä. Jollekin se on hyvä koulutus, toiselle iso palkka, kolmannelle rikas mies, neljännelle hoikka vartalo, viidennelle sievät kasvot...

Joten joo, tuo tuttava oli typerä. Humalassa oli, joten laske se sen tiliin. Todennäköisesti luuli sanovansa kohteliaisuuden.

Sitä paitsi: miksi kuvittelet, että hän pitäisi itseään kauniina? Eihän hän tuossa tullut omasta ulkonäöstään sanoneeksi mitään, miksi sitten katsot tarpeelliseksi haukkua häntä susirumaksi?

Kaipa hän vain ajatteli, että sinäKÄÄN et ole mikään missi (kuten ei hänkään). Ja silti voitte olla ihmisinä hienoja.

Vierailija
6/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut että iloisilla ja tasapainoisilla ihmisillä seuraa riittää. Eii siinä kiloihin ja BMIhin tuijotella.

Olen reilusti pyöreä, naurava ja iloinen yli 4-kymppinen nainen eikä koskaan ole tarvinnut seuraa hakemalla hakea. Naimisissa ja 2 lasta. Tyttöseurassa ulkoillessa aina saan toppuutella miehiä että vaan hukkaavat aikaa kanssani, sillä valomerkin tullen en kuitenkaan heidän matkaansa lähde :)

Vierailija
7/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kaveri, joka oli omasta mielestään niin kaunis, haluttava, ja ties niin mitä. Korosti aina sitä, että hän on niin hoikka ja hyvävartaloinen.

Mä olen pyöreä/lihava, mutta monen miehen mielestä kauniimpi kuin tämä kaverini (näin on moni mies kommentoinut mulle meistä kaveruksista).

Luonteista puhumattakaan ;-)

No, tämä kaverini sanoi sitten mulle kerran, että "poikaystäväni sanoi mulle, että ei panisi sua edes pussi päässä".

Täh?

Mietin motiivia miksi sanoa moista?

Ja juu, täytyy kyllä sanoa, että en tuota miestä olisi pannutkaan, paristakaan syystä

a) tyhmä kuin pässi, b) sikaruma, c) kaverini poikaystävä.

Mutta miksi laihat/hoikat kuvittelevat olevansa kauniimpia/parempia versus pulleammat?

Vierailija
8/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota poikaystävältään ja tämä oli (tyttöystävänsä tuntien) vastannut juuri niin kuin tiesi tyttiksensä odottavan.

No, tämä kaverini sanoi sitten mulle kerran, että "poikaystäväni sanoi mulle, että ei panisi sua edes pussi päässä". ?

Vierailija
9/9 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään toisen ulkonäköä/kauneutta arvostelemaan.

Mutta senkin olen huomannut, että joku minun mielestäni erittäin kaunis ei ole toisen mielestä ollenkaan kaunis. Eli maukuja ja mielipiteitä on paljon ja ei ne aina mene yksiin toisen kanssa.

Sinulle luulisi riittävän se, että sinä itse olet tyytyväinen itseesi ja ulkonäköösi. Ei minusta kaikkien tarvitse olla langanlaihoja ollakseen kauniita. Suuri osa kauneutta on se, että on itse itseensä tyytyväinen.