Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidänkö eskarilaisen kotona kun isosisko sairaana (SI)?

Vierailija
08.11.2009 |

tarttuu kotona tai eskarissa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olemme kaikki viisi lasta pois kouluista ja aikuiset työstä niin kauan että tauti on käynyt kaikki läpi.

Siihenhän menee viikkoja!

Ei pysty, ei.

Vierailija
22/27 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen sairastaa. Tosin syynä se, että pitävät toisilleen seuraa ja ei viitsitä viedä toista hoitoon. Tämä siis pääsääntöisesti, ainakin niin jos pienempi kipeä ja isompi terve. Tulee sitten toisellekin ylimääräinen vapaapäivä:)

Eri asia olisi jos toinen olisi jo koulussa. Koulusta ei minun mielestä olla turhaan pois. Mutta meillä molemmat vielä päiväkoti-ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kotona lapset toisistaan erossa. Esim. kipeä omaan huoneeseen kirjojen ja leffojen kanssa, viet ruuat, lääkkeet jne. itse. Peset kädet ja laitat käsidesiä heti kun olet käynyt hänen luonaan.

Sairas omaan huoneeseen sairastamaan. Kyllä sairaan hoitajan kannattaa yrittää pitää itsensä terveenä. Mikä ihmeen uusavuttomuus ihmisiä nykyään vaivaa kun ei tämmöistä ymmärretä???

Vierailija
24/27 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi lapsi 13v sairastui tautiin lauantaina, tauti on ollut hänellä tosi lievä, ainakin vielä. Ekaluokkalaisen laitoin kouluun normaalisti aamulla, koska hän on terve. Huomenna olisi rokotuspäivä ekaluokkalaisella, onkohan siitä enää mitään hyötyä?

Vierailija
25/27 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistus todella on, että terveet jatkavat normaalia elämää. Se tauti tulee, jos on tullakseen. mitään ehkä tulee-possaoloja ei hyväksytä työpaikoilla. Näin sanottiin minulle. Kyllähän tämän maalaisjärjelläkin ymmärtää. Ei tavallisista työpaikoista voi olla poissa sairauden varalta. Jos itse kotona, niin pitäisin lapset kotona, muuten en. Nico-petterin kaverit saavat taudin jostakin, jos ovat saadakseen.

Vierailija
26/27 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein toimi alle viisivuotiaiden kanssa... Juu, ole sinä koko päivä täällä omassa huoneessa niin äiti leikkii pikkuveljen kanssa olohuoneessa ;-)

Pidä kotona lapset toisistaan erossa. Esim. kipeä omaan huoneeseen kirjojen ja leffojen kanssa, viet ruuat, lääkkeet jne. itse. Peset kädet ja laitat käsidesiä heti kun olet käynyt hänen luonaan.

Vierailija
27/27 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oireettomat perheenjäsenet voivat aivan normaalisti käydä tarhassa/koulussa/töissä... sikainfluenssahan on ilmeisesti aika huono tarttumaan, jos huolehtii käsihygieniasta ja muusta tarkasti.