Ristiäisistä, kuka pistää paremmaksi?
Meillä ristiäisissä pappi puhui pokkana tarkalleen 55min (katsoin kelloa...) ja koko juhlaväki joutui seisomaan koko toimituksen ajan. Joukossa neljä 60+ isovanhempaa (isälläni Parkinsonin tauti) ja totta kai sylikumminkin oli pidettävä sylissä meidän yli viisi kiloista vauvaa sen ajan. Huh huh!
Papilla ei ollut mitään tilannetajua, ja isäni olikin pakko puolivälissä istua, kun ei enää jaksanut seistä.
Kommentit (11)
pikkasen sama, esikoisen ristiäisissä. Mutta taisi puhua 45 min, lisäksi oli tilaisuudesta vajaan tunnin myöhässä.
Ei yllättäen otettu samaa pappia kuopuksen ristiäisiin.
toivottavasti edes puhui viisaita. Ettekö käyneet kastekeskustelu, jossa saa sanoa omia toiveita.
Mä olen sanonut, että puhe on oltava lyhyt ja ytimekäs, max 5 minuuttia, koko toimituksen maksimikesto 30 tuntia.
Samoin häissä esitin toivomuksen, että virret soitetaan reippaassa tahdissa, kun mua ahdistaa se, että virrenveisuu on kun kivireen vetoa.
30 tuntiset ristiäiset. Häät taitaa kestää viikkoja?
toivottavasti edes puhui viisaita. Ettekö käyneet kastekeskustelu, jossa saa sanoa omia toiveita.
Mä olen sanonut, että puhe on oltava lyhyt ja ytimekäs, max 5 minuuttia, koko toimituksen maksimikesto 30 tuntia.
Samoin häissä esitin toivomuksen, että virret soitetaan reippaassa tahdissa, kun mua ahdistaa se, että virrenveisuu on kun kivireen vetoa.
ap
voineet vuorotella herra Parkinsonin kanssa?
30 tuntia, toivottavasti oli muuta tarjottavaa kuin sitä kiisteltyä keittoa ;D
Vierailija - 27.11.09 08:59 (ID 9593876)
saavat ilman muuta istua! Ei siinä tarvitse kenenkään tuskissaan kärvistellä.
eli 30 minuuttia :)
Ristiäiset kesti kaikkiaan rääppiäisiin, euroviisuiltoineen ja varjoristiäisineen 10 tuntia - ja ruokaa jäi yli. Ei ollut keittoa, hih. Kirkosta jouduimme toki poistumaan 3 tunnin juhlimisen jälkeen.
Häät kesti 15 tuntia, ruokaa jäi ja juomaa.
Ja vertailun vuoksi, häämatka 5 kesti viikkoa.
Pidämme juhlimisesta ja ystävien kanssa olemisesta :)
T: hedonistit
toivottavasti edes puhui viisaita. Ettekö käyneet kastekeskustelu, jossa saa sanoa omia toiveita. Mä olen sanonut, että puhe on oltava lyhyt ja ytimekäs, max 5 minuuttia, koko toimituksen maksimikesto 30 tuntia. Samoin häissä esitin toivomuksen, että virret soitetaan reippaassa tahdissa, kun mua ahdistaa se, että virrenveisuu on kun kivireen vetoa.
papin kanssa käytiin etukäteen koko juttu läpi ja pappi antoi arvion kestosta...kesti kaikkineen 25min about