Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suvussasi ketään itsemurhan tehnyttä?

Vierailija
04.01.2009 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe erikseen selviytyneeni. Asia on vain näin ja jälkäteen ei voi muuta kuin hyväksyä. Mennyt mikä mennyt, ei se pyörittelemällä parane. Syitä en etsi, koska en niitä kuitenkaan ymmärrä. Ajatuksena minulla että isäni itse halusi näin. Ei ollut minun vallassani, kuten ei hänen alkoholin käyttönsäkään. Se oli hänen elämänsä, ei minun.

Ihan tavallista surua oli toisen poismenosta, mutta ehkä minulla jopa tavallista vähemmän. Ei tunnu epäoikeudenmukaiselta, miksi juuri hän, kuten jonkun sairauden kanssa voisi tuntua.

Minua auttoi se että olin jo omassa asunnossani ja mieheni kanssa. Isäni oli kuitenkin minulle läheinen (ehdottomasti läheisempi kuin äitini), vaikka ihan niin usein emme enää olleet tekemisissä. Erilleen kasvamista tapahtui jo enemmän alkoholinkäytön vuoksi murrosiässäni. Vaikka itsemurhaa ei odottanut, eikä aavistanut, niin silti ei se jälkikäteen ajatellen ei se ihan niin yllättävää isäni tilanteessa ollut.

miten olette selvinneet?

t. yhden sisko

Vierailija
22/26 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan muitakin, ei tule nyt mieleen. Iso suku on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru on hieman hälventynyt 8 vuodessa, mutta ikävä on ikuista.. Isin tyttö olin :(

Vierailija
24/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni teki itsemurhan joten ei ole enää suvussa.

Vierailija
25/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika parantanut haavoja. Mies on tänä päivänä onnellinen ja tasapainoinen, samoin minä.

Itsemurhan tehneitä ei ole suvussani.

Vierailija
26/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy niin sääliksi setääni ja hänen vaimoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi