Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni jää terveen lapsen kanssa huomenna kotiin tartuntapelossa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotona, mutta lapsi menee kouluun... melkein toivon, että saa taudin ja on sitten sekin sairastettu pois

Vierailija
2/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain siksi että on vapaapäivä. Jos ei olisi tuo si liikkeellä, veisin varmaan normaalisti hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ensi viikon. En halua että tuo sieltä taudin vauvalle, jota ei voi vielä rokottaa. Lapsi menee virikehoitoon takaisin marraskuun viimeisellä viikolla.

Vierailija
4/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lomautettu ja lapset pitää paikkaa tarhassa ettei tartte uuteen mennä kun miehen työt jatkuu.

Ja nyt lapset on kotona tartuntavaaran vuoksi, rokotukseen pääsevät viikon ja kahden kuluttua. :(

Vierailija
5/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tehdään miehen kanssa molemmat vajaata viikkoa). Anoppi on lomautettuna, hoitaa lapset nuo kaksi päivää (viimeinen oljenkorsi...). Seuraava hoitopäivä on 17.11., toivottavasti ehditään saada lapsille rokotukset ennen sitä. Jos ei ja tilanne hirveä, saatan vaikka ottaa lapset töihin mukaan... Yleensä en panikoi tällaisista, mutta nyt on pikkuinen paniikki päällä.

Vierailija
6/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiviikko ja pidän lapset kotona,ilman sikaa olisin vienyt hoitoon.

Vierailija
7/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset ole pk:ssa vaan kerhossa. Lisäksi meillä on pieni vauva jota ei vielä voi rokottaa. Ei olis mikään katastrofi jättää muutaman tunnin kerhot välistä ja vaikka ulkoilla se aika jos säästytään possulta.

Vierailija
8/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vien hoitoon, koska olen itse töissä ja mies myös.

Vierailija
9/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa aamupäivisin. Pidin hänet viime viikon kotona ja ensi viikonkin todennäköisesti. Ettei toisi tautia nuoremmalle kotiin. Pienen kanssa mennään huomenna piikille. Vaikeita nämä asiat. En viitsisi ylireagoida, mutta onko tämä sitten kuitenkaan sitäkään... Lapsi ei välttämättä tarhaan vielä halua, joten mennään nyt näin.

Vierailija
10/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ensi viikon. En halua että tuo sieltä taudin vauvalle, jota ei voi vielä rokottaa. Lapsi menee virikehoitoon takaisin marraskuun viimeisellä viikolla.

Vierailija
11/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että päiväkoti on ainut paikka? Voit itse tuoda tartunnan töistä...

Ihme hysteriaa....

Vierailija
12/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuu järjestelyin, mahdollisesti palaa päiväkotiin vasta joulun jälkeen (ellei rokotuksia saada nopeutettua)

Tiedän, että saatan itse tuoda taudin töistä, mutta yritetään kuitenkin vältellä

Vierailija
13/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti-ikäiset eivät varmasti ihan niin hyvin muista.

Itse hoidan lapsia vielä kotona, joten sen puolesta ei ole ongelmaa, mutta olen nyt ollut mummolassa jo aika kauan, enkä pääse pois vasta kun mies ehtii hakemaan, sillä en halua junassa enää kulkea...

(itselläni ei siis autoa käytössä.)

Kerhot aion jättää ainakin pariksi viikoksi väliin, mutta leikkipuistoon uskaltaudun kyllä...

Vierailija
14/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin menee parin viikon päästä, jos kunnossa. Olen opiskelija ja mies voi myös joustaa työajoista. Lapsella on myös ollut viimepäivinä nuhaa ja vähän yskää...

Vierailija
15/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja pystyn järjestämään vapaata vaikka tulot vähän tippuvatkin.

Vierailija
16/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajilta riittää huomattavasti enemmän aikaa silloin lapsille, jotka tarvitsevat hoitoa OIKEASTI.

Vierailija
17/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempi päivä kuin esim. viime viikon torstai tai perjantai siellä koulussa??

Vierailija
18/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni aivan selvää ettei epidemian aikana käydä missään turhissa kerhoissa ja muissa.

en pelkää tartuntaa, vaan sitä ettei saa hoitoa jos sitä tarvitsee. asumme pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
19/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa perheessä toinen vanhemmista voisi aivan hyvin jäädä töistä pois lapsia hoitamaan. Yh-vanhempien lapset ovat oikeastaan ainoita, jotka todella hoitopaikan tarvitsevat. Muilla on vain tahdosta kiinni.

Pysyypähän ainakin nämä virekehoitopennut poissa päiväkodista. Hoitajilta riittää huomattavasti enemmän aikaa silloin lapsille, jotka tarvitsevat hoitoa OIKEASTI.

Vierailija
20/34 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lapsista sairaana, osa terveenä, mutta kotona tartunnan pelossa. Tädeillä runsaasti aikaa muutamalle hoitoon tulevalle lapselle!