Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta vuotta lasten kanssa kotona-->töihin, miten onnistui?

Vierailija
08.12.2009 |

Eli haluaisin kuulla, miten tämä onnistuu. Itsestä on kotona ollessa tullut mukavuudenhaluinen ja ehkä vähän laiskakin. Saan tehdä mitä huvittaa, koska huvittaa. Ei aikatauluja tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen ja työn yhteensovittaminen on haastavampaa kuin työteko ilman perhettä. pitää riittää paukkuja kumpaankin.

Alotia osa-aikatyössä, jos mahdollista. Silloin muutos ei olisi niin totaalinen.

Vierailija
2/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein kuuden tunnin työpäivää, pidempi olisi ollut yhtä helvettiä. Mutta muuten oli mukava palata töihin kuuden vuoden tauon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja sinne olisi tarkoitus hoitovapaan jälkeen palata. Mutta...

Työ vie kyllä mehut, vei jo ennen lapsia. Kun tulin töistä, olin jo valmis menemään nukkumaan. Minuuttiaikataulu ja haastava työ.

Tämä lasten kanssa kotona olo on niin leppoisaa työhön verrattuna. Oikein pelottaa töihin palaaminen, että miten sitä jaksaa, varsinkin henkisesti.

Osa-aikatyö olisi kyllä yksi vaihtoehto.

ap

Vierailija
4/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhennettyä työviikkoa kun ei ole työpaikkaa johon palata? Eli olen jänyt määräaikaisesta projektista äitiyslomalle ja siitä sitten kotiin lasten kanssa. Kun palaan työelämään, niin heti ekaksi olisi hommattava se työpaikka! Onko siis lain puitteissa mun mahdollista uudelta työnantajalta kysellä lyhennettyä työviikkoa?

Vierailija
5/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellyttää, että takana on vähintään 6 kk työsuhdetta samaan työnantajaan.

Onko mahdollista tehdä lyhennettyä työviikkoa kun ei ole työpaikkaa johon palata? Eli olen jänyt määräaikaisesta projektista äitiyslomalle ja siitä sitten kotiin lasten kanssa. Kun palaan työelämään, niin heti ekaksi olisi hommattava se työpaikka! Onko siis lain puitteissa mun mahdollista uudelta työnantajalta kysellä lyhennettyä työviikkoa?

Vierailija
6/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen aavistus että näin se asia on, en vain ollut varma....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi