Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
1461/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämmenen käyttäminen pakaroiden välissä ja sen jälkeen suihkun jne hiplailu ilman että pesee kättä. Muut kiittää. Tämä on niin yleistä etten tajua.

Eikös nykyään joka hallissa ole jo kosketusvapaat hanat, siis liikekytkimellä.

Ei ole meidän hallissa, valitettavasti! Ovenkahvoihin kosketaan, mennään persvakoisella kädellä altaaseen ja heitetään löylyä.

Vierailija
1462/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääk kirjoitti:

Naisten saunaan mennessä yksi nainen joogasi siellä haarat levällään jalkoväli avoinna. Taisi unohtaa, että ei ole housuja jalassa. :D

Oli varmaan minä. En nyt ihan heti ymmärrä, miksen voisi joogata saunassa johon on tulossa vain naisia? Tietysti jos saunassa on paljon väkeä, en joogaa koska se vie niin paljon tilaa. Mutta jos esim. saunassa on kolmella seinällä lauteet kuten meidän uimahallin "pikkusaunassa" (joka on viileämpi), kiuas on ovea vastapäätä ja lauteet sitten u:n muotoisesti oikealla. Niin jos saan yhden lauteen kokonaan itselleni, toki joogaan. Ei ole tullut mieleenikään että jotakuta kiinnostaisi mirrini niin paljon että siitä pitää vauvikselle kirjoitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uinti harrastuksen myötä tuli aikoinaan vietettyä paljonkin aikaa uimahallissa.

Tämä nyt ei ole niin erikoista, mutta erityisesti on jäänyt mieleen agressiiviset löylymummot. Kerran oli sauna ihan täynnä ihmisiä, ( iso sauna, ainakin 25hlö)oli paljon lapsia ja äiti sylissään vauva alalauteella. ja eräs mummo heitti hulluna löylyä, siis aivan tauotta viskoi vettä kiukaaseen. Eräs toinen vanhempi rouva rohkeni kysyä, etteikös sitä voisi vähän hillitä, kun täällä on muitakin. Siitäkös löylymummo provosoitui ja heitti kahta kauheammin. Kuulemma HÄN oli tottunut kunnon löylyihin. Aika äkkiä tuli tukalat oltavat saunassa. Ja lähes kaikki muut joutuivat poistumaan.

Olen toki sitä mieltä, että julkisessa saunassa saa ja pitää heittää löylyä, mutta muut tulee ottaa huomioon ja omassa saunassaan saa sitten kärventyä miten lystää.

Mulla aivan samanlainen kokemus, paitsi että eka joka lähti oli hullu raivolöylynheittäjä-mummo itse. Sauna täynnä, lapset itkivät kivusta, ihoa poltti ja hengittäminen sattui. Kumpulan maauimalassa noin vuonna 2010.

Minä olen kerran hiukan vastaavassa tilanteessa heittänyt koko kiulullisen kiukaalle ja sanonut hirmuheittäjälle, että "otetaas loppuun asti". Pakkohan sen oli sitten paikallaan istua kun minäkin istuin.

Kyseessä oli avantopaikan sauna ja hirmuheittäjä mies eikä paikalla ollut (enää) muita kärsimässä kuin minä ja hän.

Vierailija
1464/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri paistoi makkaraa foliossa kiukaalla.

Vierailija
1465/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sitä jnkn lapsen leluksi, kun olin juuri tarttumaisillani siihen. Sitten huomasin yllätyksekseni, että sehän on sitä ittiään,

Sen koommin olen uinut vain luonnonvesissä.

Vierailija
1466/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli altaalle nakuna, huomasi kyllä aika pian palata takaisin:)

Mulle on käynyt noin. Helvetti että hävetti. En kehdannut mennä uimaan muutamaan vuoteen. 😂

Vierailija
1467/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoseinä. En nimittäin ole koskaan käynyt seinien sisäpuolella, eipä niissä ulkoseinissäkään mitään niin ihmeellistä ollut, mutta ihmeellisintä mitä olen nähnyt.

Vierailija
1468/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään heimon rouvat pesi lakanapyykkiä pesutilassa.

1469/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä yöpymässä Clarion hotellissa Helsingissä ja siellähän on yläkerrassa uima-Allas ja erilliset saunatilat naisille ja miehille. Kun menin pukuhuoneeseen, oli siellä oikein viimeisen päälle nätiksi laittautunut nsibrn, jolla tukka laitettu ja ripsien pidennykset jne. Hän puki pukkarista suoraan bikinit päälle ja meni uimaan suoraan ilman suihkua. Sitten kun hän oli uinut, tuli hän takaisin pukkariin ja puki vaatteet päälle ilman pesuja.

Siis yäk, ällöttävää ettei käydä suihkussa uimisen jälkeen kun Allas vesihän on aivan likaista, varsinkin kun tuollaiset akat käyvät uimassa ilman suihkussa käymistä meikit päällä.

Vierailija
1470/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löylyhuoneessa ehkä vähän alta kakskymppinen sälli käteenvetohommissa. Muita ei siellä sitten sattuneesta syystä näkynytkään…

Jäitkö katsomaan ja tuliko?

En tiedä, tuliko, kun ei siellä sitten sen jälkeen enää näkynyt muakaan...

Mä olisin ainakin jäänyt uteliaisuudesta seuraamaan tyypin pokkaa ja että meneekö loppuun asti. :D

Vierailija
1471/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies suihkuhuoneessa muna pystyssä. Ei yrittänyt sitä mitenkään peitellä. Hämmentävää.

Mun puolesta ainakin ihan sama, jos käyttäytyy normaalisti eikä ole mikään veivaaja-häirikkö. Pelkkä seisokki on aika viatonta mun mielestä.

Kyllä normaali äijä häipyy vähin äänin takavasemmalle jos rupeaa muna j*pöttämään, eli mikäli jää suu auki seisomaan niin silloin ei ole kyse mistään viattomasta.

Sehän siinä koomista onkin, että moni kuolisi häpeään ja lähtisi äkkiä karkuun. Mutta jos hetken pysähtyy ja miettii primitiivisten reaktioiden taakse, niin mitä väliä sillä on? Miksei muka voi ihan rauhassa peseytyä kuin muutenkin? Miksi ketään pitäisi kiinnostaa?

Stondiksen häpeäminen perustuu ainoastaan miehiin iskostuneeseen homoksi leimautumisen pelkoon. Stondis itsessään on jokaiselle miehelle ihan arkipäiväinen juttu.

1472/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen parikymppinen ilman tatuointeja ja lävistyksiä

Vierailija
1473/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen "kokemus" toinen kives oli valahtanut uimahousujen ulkopuolelle.

Vierailija
1474/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtainen "kokemus" toinen kives oli valahtanut uimahousujen ulkopuolelle.

Tuon kyllä tuntee hyvin, jos ei ole ihan väljät lahkeet. Sikäli erikoista.

Vierailija
1475/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua kans ottaa päähän kun äidit tuo lähes teiniikäisiä poikia naistenpuolelle.

Olen aina ihmetellyt miten joku 9-10-vuotias poika onnistuu loukkaamaan seksuaalisesti jotain 3-kymppistä naista olemalla vain samassa suihkutilassa tai saunassa?

Vierailija
1476/2389 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

old wise kirjoitti:

Normaalipainoinen parikymppinen ilman tatuointeja ja lävistyksiä

Miesten puolella ihan normaali näky, mutta ei ilmeisesti naisten puolella.

Vierailija
1477/2389 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miten joku 9-10-vuotias poika onnistuu loukkaamaan seksuaalisesti jotain 3-kymppistä naista olemalla vain samassa suihkutilassa tai saunassa?

Taloyhtiön saunaan/uima-altaalle oli naisten lenkkisaunavuorolla kerran joku tuonut kaksi poikaa, noin 5 ja 7v. Kyllä itseäni hieman häiritsi, en halunnut että näkevät minua alasti. Kyllä tuon ikäisiä kiinnostaa naisvartalo, ovat uteliaita. Toki tyttöjäkin kiinnostaa, mutta se on silti eri asia jos olisivat olleet tyttöjä.

Vierailija
1478/2389 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapökäle altaassa!

Vierailija
1479/2389 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä naisten puolella on (esi)murrosikäisiä tyttöjä. Heille pitää antaa kasvurauha.

Vierailija
1480/2389 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli altaalle nakuna, huomasi kyllä aika pian palata takaisin:)

Mulle on käynyt noin. Helvetti että hävetti. En kehdannut mennä uimaan muutamaan vuoteen. 😂

On kai teillä vanhuksilla huoltajat/hoitajat mukana? Vastuutonta jättää heidät omin päin sekoilemaan.