Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilini jäi saunan lauteiden väliin ja tietysti kiihottui siitä enkä saanut sitä irti. Onneksi kiltti setä haki kylmää vettä ja heitti sitä niin pili pelästyi ja pääsin pois.
En ihan heti keksi miten pilin voi saada lauteiden väliin. 😄 Ei nimittäin aikuisen pili mahdu ja lapsen ei ylety.
Taitaa olla pitkä ja erittäin ohut pili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sattunut mulle, vaan eräälle entiselle työkaverille.
Oli Saksassa muistaakseni työreissulla jonkun toisen miehen kanssa ja menivät illalla saunomaan.
Pukuhuoneesta kävelivät saunaosastolle ja avasivat oven, niin siinä oli nainen alasti suihkussa. Pyysivät anteeksi ja sulkivat oven.
Miettivät hetken, että eksyivät varmaan väärään käytävään, palasivat takaisin ja menivät toista reittiä. Pääsivät saunaosastolle, avasivat oven ja mitä näkivätkään. Sama nainen suihkussa mutta eri puolelta nähtynä.
Sitten tajusivat, että yleinen sauna on tosiaan yleinen ja oli siellä sitten muitakin miehiä seassa.
Ei ole 'omituisin mitä olet nähnyt' vaan edelleen ihan normisettiä Saksassa. Saunat ovat sekasaunoja ja jos on ujo voi käyttää pyyhettä mutta uimapuku löylyhuoneessa on kielletty.
Joo. Ei tosiaan ollut omituisinta, mitä olen nähnyt, koska tuo ei tapahtunut mulle, vaan entiselle työkaverilleni.
Menin 9 v. lapseni kanssa uimaan. Viereisellä kassalla oli hänen luokallaan oleva poika ja pojan äiti. Äiti pokkana väitti poikaa 7-vuotiaaksi ja meni hänen kanssaan naisten puolelle. Minä sanoin lipunmyyjille että kyseessä on 3-luokkalainen ja että emme tytön kanssa aio mennä pukuhuoneeseen jos poika on siellä. Myyjistä toinen lähti hakemaan poikaa naisten puolelta pois. Lapsen äiti näki meidän pukuhuoneessa ja totesi "senkin ämmä!". Aika noloa kun lapset tosiaan samalla luokalla ja koululla näemme paljon.
nämä on kamalia, mitä ihmiset nähneet. YÖK
Vierailija kirjoitti:
tämä naurattaa
Kommentti on tarkoitettu kokemukselle, jossa joku istui saunassa maski päällä.
mua kans ottaa päähän kun äidit tuo lähes teiniikäisiä poikia naistenpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Outoa oli mielestäni kun lasten altaassa istui yksinään aikuinen mies. Miehellä ei ollut lapsia mukanaan. Onhan se lastenallas tietty lämpimin allas koko uimahallissa, mutta ei tulisi itselle mieleen mennä lasten altaaseen istumaan ilman lapsia.
Ei tullut kommentin kirjoittajalla mieleen, että ehkä mies ei osannut uida. Kaikki eivät osaa uida. Lisäksi ihmisillä on sairauksia ja siksi matala lastenallas on oiva paikka. Neurologisia sairauksia on missä liikkumisen koordinaatio on hankalaa. Tuolloin matala vesi tuntuu turvalliselta. Itse leikkauksen jälkeen kuntoutin jalkaani lasten altaassa.
Outoa tässä kyllä on, että ihmisellä voi olla niin kapea ajatusmaailma, että pitää outona, että altaassa, missä on matala veden pinta, ei saisi olla muita kuin lapsia. Jösses! Lapset uivat ko. altaassa, koska siinä ei ole vara hukkua. Matala vesi on se koko homman pointti. Turvallisuus tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa oli mielestäni kun lasten altaassa istui yksinään aikuinen mies. Miehellä ei ollut lapsia mukanaan. Onhan se lasten allas tietty lämpimin allas koko uimahallissa, mutta ei tulisi itselle mieleen mennä lasten altaaseen istumaan ilman lapsia.
No, minusta voisi kirjoittaa saman toissapäivältä. Äiti-ihmisenä odotin poikiani, jotka olivat tulossa miesten puolelta isän kanssa. Oltiin sovittu, että nähdään lastenaltaassa ja olin ennen heitä siellä. Olivatkin menneet saunaan ja istuin kymmenisen minuuttia odottelemassa yksinäni lastenaltaassa :).
Niinpä ja harva varmaankaan ihemetteli, että äidiksi oletettu nainen on siellä. Osa ihmisistä valitettavasti epäilee miehistä usein kaikkea vastenmielistä ja se on todella harmillista. Itsekin huomaan miettiväni välillä jossain yhteyksissä, että ei kai vaan joku ajattele mua jonain potentiaalisena hyväksikäyttäjänä, jos olen yksin jossain ”lasten alueella”. Ja tuntuu siltä, että pitäisi liueta pois, koska olen mies. En tykkää.
M38
Ihan asiaa tässä. Lapset uivat altaassa, missä on matala veden pinta. Kyse on turvallisuudesta. On ihmisiä, jotka eivät osaa uida. On ihmisiä, jotka jonkin sairauden takia, tai leikkauksen takia menevät altaaseen, missä on turvallista. Eli matala vesi.
Yhdellä tutulla on neurologinen sairaus, joka vaikuttaa siihen, miten kontrolloi liikkumistaan. Käy matalan veden altaassa. Joka on siis tarkoitettu lapsille ja kaikille, jotka tarvitsevat jostakin syystä matalan veden.
On oikeasti outoa, että jonkun ihmisen mieleen ei tule muuta kuin kielteisiä ajatuksia ihmisistä, jotka hakeutuvat lasten altaaseen!
Minä kuntoutin itseäni leikkauksen jälkeen pitkään altaassa, missä vähän vettä (lastenallas). Kaikkea joidenkin ihmisten mielessä liikkuukin.
Naisten saunaan mennessä yksi nainen joogasi siellä haarat levällään jalkoväli avoinna. Taisi unohtaa, että ei ole housuja jalassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunassa kirurginen maski naamalla.
No nuo maskithan ovat ihan älyttömiä ihan muuallakin kuin uimahallissa.
Eli seuraavan kerran, kun joudut leikkaukseen, varmaan ohjeistat kirurgia olemaan käyttämättä moista älyttömyyttä?
Kämmenen käyttäminen pakaroiden välissä ja sen jälkeen suihkun jne hiplailu ilman että pesee kättä. Muut kiittää. Tämä on niin yleistä etten tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies suihkuhuoneessa muna pystyssä. Ei yrittänyt sitä mitenkään peitellä. Hämmentävää.
Mun puolesta ainakin ihan sama, jos käyttäytyy normaalisti eikä ole mikään veivaaja-häirikkö. Pelkkä seisokki on aika viatonta mun mielestä.
Puoliseisokki on aika viatonta, mutta täysi seisokki menee jo vähän villiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kämmenen käyttäminen pakaroiden välissä ja sen jälkeen suihkun jne hiplailu ilman että pesee kättä. Muut kiittää. Tämä on niin yleistä etten tajua.
Eikös nykyään joka hallissa ole jo kosketusvapaat hanat, siis liikekytkimellä.
vanhan ukkelin kassi roikkui housujen puntista
Eräs nainen availi kaikkien shampoopulloja ja suihkusaippuoita ja valitsi sitten mieleisen ja vei mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykyään joka hallissa ole jo kosketusvapaat hanat, siis liikekytkimellä.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Uinti harrastuksen myötä tuli aikoinaan vietettyä paljonkin aikaa uimahallissa.
Tämä nyt ei ole niin erikoista, mutta erityisesti on jäänyt mieleen agressiiviset löylymummot. Kerran oli sauna ihan täynnä ihmisiä, ( iso sauna, ainakin 25hlö)oli paljon lapsia ja äiti sylissään vauva alalauteella. ja eräs mummo heitti hulluna löylyä, siis aivan tauotta viskoi vettä kiukaaseen. Eräs toinen vanhempi rouva rohkeni kysyä, etteikös sitä voisi vähän hillitä, kun täällä on muitakin. Siitäkös löylymummo provosoitui ja heitti kahta kauheammin. Kuulemma HÄN oli tottunut kunnon löylyihin. Aika äkkiä tuli tukalat oltavat saunassa. Ja lähes kaikki muut joutuivat poistumaan.
Olen toki sitä mieltä, että julkisessa saunassa saa ja pitää heittää löylyä, mutta muut tulee ottaa huomioon ja omassa saunassaan saa sitten kärventyä miten lystää.
Mulla aivan samanlainen kokemus, paitsi että eka joka lähti oli hullu raivolöylynheittäjä-mummo itse. Sauna täynnä, lapset itkivät kivusta, ihoa poltti ja hengittäminen sattui. Kumpulan maauimalassa noin vuonna 2010.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran yksin myöhään illalla uimahallin saunassa kun yhtäkkiä saunan oveen koputettiin ja kolme noin 40-50v naista kysyi voivatko tulla saunomaan miesten puolelle kun naisten saunasta oli kiuas rikki.
Olin suu auki ja sanoin vain joo. Sitten he tulivat lauteille. Tässä vaiheessa heillä oli vielä pyyhkeet tai jotkin kylpytakit päällä. Sitten heittivät ne pois päältään ja olivat aivan nakuina. En puhunut mitään, tietenkään. Heille läsnäoloni ei ollut ongelma. Löylyttelivät aikansa ja lähtivät pois.Jatkuiko tilanne kuuman session merkeissä? Tuohan on jokaisen miehen unelma!
Ai 50-vuotiaat naiset?
Olin kylpylässä ex-DDR:n puolella ja istuskelin porealtaassa tyttöni kanssa. Jos joku olisi sanonut, että perjantai-ilta ei ole optimaalinen aika olla kylpylässä lasten kanssa niin olisin ollut kiitollinen. Paikalla oli runsaasti homomiehiä ja kaksi niistä imutteli meitä vastapäätä. Kun he sitten nousivat toisella oli täysi erektio päällä ja toinen piti kättään sen ympärillä. Yritin saada tytön huomion muualle ja onneksi onnistuin siinä. Saksalainen sauna oli melkoinen kokemus ja osittain aika naurettavakin löylymestareineen:)