Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Kaveri unohti joskus ajatuksissaan ala-asteella suihkusta tultuaan uikkarit suihkun puolelle. Se jäi vielä seisoskelemaan siihen altaan reunalle ihan omiin maailmoihinsa. Sit mä tai joku huomautti sille siitä, niin pari luokan tyttöä kääntyi katsomaan ja kiljahti sitä säikähtäessään. Tän jälkeen tämä kaveri lähti juosten hakemaan ne uikkarit.
Palattuaan sitä tietysti nolotti ja myös ärsytti, kun me sille toisten kavereiden kanssa naurettiin. Onneksi moni muu ei sitä kerennyt näkemään. Ei olla siitä sittemmin puhuttu, eikä se sitä välttämättä itse muista, mutta siinä varmasti se mun oudoin (ja hauskin) muisto.
Tää tapahtui tosiaan joskus 2009 tai 2010, kun oltiin viidennellä tai kuudennella.
Autistinen tyttö ihmettelen, että miksi muut menevät uimahallin allasalueelle uimahousut päällä.
Tämä tapahtui mulle 80-luvun puolivälissä. Mikkelin uimahalli ja mua 30 vuotta vanhempi mies. Yritin olla kusella, mutta jouduin toteamaan hänelle, että ei luonnista. Siis tällä miehellä oli varmaan 30-senttinen kulli. -Se kulli sai mut menemään hänen hotellihuoneeseensa. Aikoinaan tapahtui aika kovia juttuja, vaikka aika normaaleja. Tänä päivänä ei moisia tapahdu.
Ei ollut uimahalli, mutta kylpylä. Eräs ulkomaalainen pariskunta tuli kylpylään. Nainen käveli rinnat paljaana? Katsoin uima-altaalta vähän pitkään, eli ei varmaan ollut tietoinen etiketistä.
No joo, olenkin odottanut milloin saisin jakaa tämän kokemuksen :D
Töölön uimahallissa viereiseen suihkuun tuli noin 50-vuotias, langan laiha mies. Tämä herra otti siinä sitten jalat harallaan syvän kyykkyasennon ja alkoi pitkin, voimallisin vedoin pestä persvakoaan saippualla. Toimitus jatkui ja jatkui. Muut tilassa olevat katsoivat hämmentyneinä toisiaan ja uimakouluun lapsiaan vievät menivät nopeasti ohi. Itsekin poistuin saunan puolelle.
Kaippa sitten puhdasta tuli, ellei syväpuhdasta :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Olin kotipaikan pikkuhallissa lähellä sulkemisaikaa ja lähdin pois altailta viimeisenä. Siitä oli tullut vähän niinkun tapa mulle. Tykkään suihkutella ja pukea ilman pahempaa ryysistä pienissä tiloissa. Luulin olevani yksin, mutta en ollutkaan. Poika tumputti innolla menemään nurkalla puolittain kaakelisermin takana ja mälläsi pitkin lattiaa. Menin hiljaa hänen ohitseen suihkuun ja ainut asia mitä siinä kohtaa ajattelin oli, että voi miten kaipaan omaa nuoruutta.
En varmaan koskaan unohda pojan ilmettä, jolla meinasi nousta jo pukkarissa. Käräytin hänet hieromasta suorana ylöspäin olevaa siivouskomeron nurkalla lähellä saunaa. Olin nuori itsekin ja tuli katseltua ja vertailtua mahdollisimman salaa tietenkin. Itse olisin mennyt vessaan koppiin, mutta hän luuli olevansa piilossa.
Altaassa kelluva tekopalmikko.
Lastenaltaassa kiimassa suuteleva nuoripari.
Pojalla jättimäinen pötkö uikkareissa kun heille suututtiin ja ajettiin pois sieltä. Ihan kiva että osoitetaan tunteita mutta paikka ehkä väärä.
Olimme tyttöystäväni kanssa uimassa ja eläkeläiset tuuppivat ja tönivät meitä. Ei, emme jääneet pussaamaan keskelle rataa. Ehkä sit mentiin liian hitaasti eteenpäin tai jtn. Outoa.
Jotkut kiihkoilee ja tulee sitten virne naamalla ulos invavessasta.
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan pussaili? Been there done that. Anteeksi invalidit, joita ei hallissa edes käy. WC tehtiin myöhemmin kun halli peruskorjattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vaan pussaili? Been there done that. Anteeksi invalidit, joita ei hallissa edes käy. WC tehtiin myöhemmin kun halli peruskorjattiin.
Ei se tarkoita sitä, että jos kaksi ihmistä tulee ulos invasta, siellä pannaan. Me käydään joskus suutelemassa siellä, jos oikein tekee mieli kesken kaiken. Mies saattaa laueta pönttöön, mutta siinä kaikki. Sama juttu, ettei sitä tilaa käytä koskaan kukaan pyörätuolityyppi tai vastaava, koska heitä ei kylällä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita sitä, että jos kaksi ihmistä tulee ulos invasta, siellä pannaan. Me käydään joskus suutelemassa siellä, jos oikein tekee mieli kesken kaiken. Mies saattaa laueta pönttöön, mutta siinä kaikki. Sama juttu, ettei sitä tilaa käytä koskaan kukaan pyörätuolityyppi tai vastaava, koska heitä ei kylällä ole.
Ymmärrän hyvin miestäsi. Jos minulle tulee seisokki uimassa, se on pakko käydä hoitamassa pois pyttyyn. Muuten tuntuu, että se ei laske ollenkaan.
somalinainen tuli huntu päässä uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäinen poika käveli valtavassa erektiossa vessassa pisuaarien rivistön takaosaan seinää lähimmän eteen kauimmas minusta. Herätti kateutta tunnustan. Olimme kahdestaan sillä hetkellä siellä. Hän otti kiinni napaa kohti sojottavastaan ja hieroi nopeasti pari kertaa. Näin miten valkoista lensi runsaasti pisuaariin. En sanonut mitään ja lähdin pois WC:stä hänen jälkeensä. Hän istui saunassa ja katsoi minua pelokkaasti kun menin sinne. Nou hätä, sanoin hänelle siinä ohimennen. Hänen ilmeensä helpottui.
On taas homolla fantasiat
Miten toi liittyy homouteen (tai heterouteen)? Kyllä tommoiseen tapaukseen kiinnittää huomion suuntautumisesta viis.
Eräs nainen veti tamponin pois suihkussqöa ja jätti (unohti?) sen siihen saippuahyllylle.
Nainen, jolla oli nilkassaan miesten sininen avainrengas, meni miesten pukuhuoneen ja suihkutilojen kautta vaatteet päällä uimaan.
Miesten puolessa suihkutiloissa mies ulosti täysin avoimesti suihkuun ja jätti ulosteen siihen.
Papparainen neonvihreissä string-uimahousuissa. Juuei 😳
Pari virtahepoa muistuttavaa rouvaa uimassa.