Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän pinoon kaikki joiden mielestä rokottamattomat

Vierailija
08.11.2009 |

ovat vain erikoisuuden tavoittelijoita. Se näkyy ihan selvästi kommenteista, joissa puhutaan massan mukana menemisestä ja päätösten tekemisistä... Se on vain aikamme ilmiö. Ihmiset yrittävät niiin surkean paljon olla tärkeitä, erityislaatuisia. MINÄ en tee samoin kuin muut! Harmi että tässä tapauksessa se tapahtuu lasten terveyden kustannuksella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme meuhkaamista. Omassa kunnassani ei ole rokotuksia vielä edes aloitettu riskiryhmille, tähän asti rokotettu siis vaan hoitohenkilökuntaa ja raskaana olevia. Olemme siis koko muu Espoo erikoisuuden tavoittelijoita??

Rokotuspäätöksen teen itse sitten joskus ensi vuonna kun mahdollinen rokotusvuoroni tulee.

Vierailija
2/3 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harmi että tässä tapauksessa se tapahtuu lasten terveyden kustannuksella."

Me ei rokoteta lasta, juuri siksi, että rokottaminen tapahtuisi lapsen terveyden kustannuksella. Lapsemme on aikaisemmin saanut vakavan rokotusreaktion. Kielletty jatkossa rokottamasta influenssaa vastaan. Syyt on monet, älä yleistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset yrittävät loistaa muiden silmissä ostamalla hienon auton. Toiset pönkittävät huonoa itsetuntoaan ostamalla kalliita merkkivaatteita vauvalleen. Kun kaikilla on jo Marimekon unikkoverhot ikkunoissa, ne menettävät hohtonsa ja ostetaan muuta. Ihmiset haluavat erottua jollain tavalla toisista ja tuntea siten olevansa parempi ja erityinen. Mielestäni kaikki tämä kertoo vain huonosta omanarvontunnosta. Eli tuntee olevansa kalliiden ostosten myötä parempi äiti. Hullua.

ovat vain erikoisuuden tavoittelijoita. Se näkyy ihan selvästi kommenteista, joissa puhutaan massan mukana menemisestä ja päätösten tekemisistä... Se on vain aikamme ilmiö. Ihmiset yrittävät niiin surkean paljon olla tärkeitä, erityislaatuisia. MINÄ en tee samoin kuin muut! Harmi että tässä tapauksessa se tapahtuu lasten terveyden kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän