Vaimo ei tahdo seksiä
Olen naimissa ja vaimoni ei halua seksiä. Itselleni se tuskaista, koska haluaisin seksiä vaimoni kanssa. Pettäminn ei ole tullut mieleen. En jaksaisi odottaa ja olen kyllästynyt masturbointiin. Seksittömyys alkaa vaikuttaa jo muuhun elämään. Vaimoni mielestä olen kohtuuton kun kyselen seksin perään. Kauanko minun pitää odottaa? Pitääkö minun odottaa? Mitä vaimoni voisi tehdä?
Kommentit (16)
Teetkö sinä minkä verran kotitöitä?
Käy parturissa, osta uusia vaatteita itsellesi, laihduta muutama kilo pois. Elä pidä vaimoasi itsestäänselvyytenä. oNNEA MATKAAN
vaimosi masentunut? Mieheltä seksin jatkuva kärttäminen ja kysely ei houkuta kyllä ketään harrastamaan seksiä.. Voithan kysyä vaimoltasi suoraan onko joku tietty syy jonka takia ei halua,mutta älä tee asiasta isoa numeroa tai tappelua. Ehkä vaimollasi on paha olla itsensä kanssa,jos esim pitää itseään lihavana tai ihan mitä vaan eikä siksi halua läheisyyttä kanssasi. Ehkä vaimosi on väsynyt mahdollisesti kotitöistä ja tuntee kaiken olevan ylivoimaista? Ei silloin jaksa ajatellakaan seksiä. Oletko kokeillut olla lähekkäin vaimosi kanssa kärttämättä seksiä? Ehdota että vaikka hieroisit häntä,yhteistä suihkuhetkeä vaikka kynttilänvalossa,yritä palauttaa tietynlainen intiimisyys ilman että sen pitäisi johtaa seksiin. Siivoa talo kunnolla,pese pyykit- tee kaikki mitä vaimosi normaalisti tekisi,anna vaimollesi lomaa ja aikaa rentoutua vaan ilman että muistutat seksistä koko ajan.
Tarviiko sinunkaan olla uskollinen? Eri asia jos hän ei ole terve tms.
Ei seksi ole mikään "aviollinen velvoite". Onko mielestäsi oikein jos on naimisissa vaimonhakkaajan kanssa,vaimo ei uskalla ottaa eroa ja silti muka pitäisi harrastaa seksiä miehen kanssa kun tämä niin haluaa? Seksittömyyteen on melkein aina joku syy, terveessä parisuhteessa seksiä on, mutta jos esim mies on haukkunut vaimoa humalassa niin se on voinut aiheuttaa niin pahaa mieltä ettei seksi vain kiinnosta.Vaimo voi olla masentunut tai väsynyt. Harvoin kukaan kiusalla "pihtaa"- aina siihen on joku syy. Ei minua ainakaan kiinnosta seksi jos kuulen koko päivän että "milloin saan seksiä" tai jotain vastaavaa.
Ne ainakin saattaa alkaa ahdistaa vaimoasi lisää.
Ehkä olisi syvällisen keskustelun paikka teillä, yritä saada keskustelu aikaiseksi siitä miksi vaimosi ei halua seksiä. Älä syyllistä, älä kärtä, älä motkota, älä suutu vaan kuuntele. Kerro kuinka paljon häntä rakastat, älä painosta.
Ehkä vaimosi kertoo sinulle syyn. Ehkä ei ensimmäisellä kerralla, ehkä toisella tai kolmannella - sitten kun alkaa luottamaan sinuun tarpeeksi.
Itselläni on seksin halu ensimmäisen mieheni kanssa loppunut hänen puutteellisen hygieniansa takia. Mies lopetti huolehtimasta hygieniastaan riittävällä tasolla, ei uskonut vaikka yritin siitä nätisti vihjailla.
Toisen miehen kanssa ongelma oli enemmän henkisellä puolella. Mies oli huonoina hetkinään haukkunut minua ja vartaloani, se jätti aika syvät arvet joita ei ihan tuosta vain saanut enää paikattua.
Olen kuulemma rupsahtanut (ikä päälle 40 ja muutama, huom. muutama lisäkilo lasten jälkeen) ja se on syynä. Oikeasti luulen, että syy on miehen potenssissa, masennuksessa ja liiallisessa alkon käytössä. No, kaikkeen tottuu.
MIes ei ollut halukas.
Eikä se johtunut siitä että olisin ollut lihava,kampaajallakäymätön tai muuta ulkoista. Johtui ihan mieheni omasta päänsisällöstä. Ilmeisesti oli väsynyt ja stressaantunut töistä ja terveydestään.
Tilanne on kyllä helpottanut mutta kun se oli pahimmillaan, (useamman vuoden) minulla oli tosi ankea olo ja mietin pettämistä ja avioeroa.
Mielestäni seksi kuuluu avioelämään/ihmiselämään ja rakkauteen silloin kun ainakin toinen sitä haluaa. Mutta jos on yhdessä tehty selibaattipäätös niin silloin seksittömyys on tietysti sen parin kohdalla ok.
Ei kaikki ihmiset kai halua puolisoaan seksuaalisesti. Jos muutenkin on yhteiselo ankeaa niin silloin pitää varmaan miettiä "isoja ratkaisuja"
Minun mieheni tuntuu/tuntui minulle muuten niin sopivalta ja ihanalta ja rakkaalta (mutta myös maailman kamalammalta ja ärsyttävämmältä ukolta)ja arvomaailmamme ja elämänolomme on kuitenkin niin samankaltaiset että ehkä se esti minua muuttamasta pois hänen luotaan.
Meillä on lapsia mutta en koskaan voi ajatella että olen jonkun kanssa parisuhteessa vain lasten takia.
Mielestäni se on huono malli lapsillekin. Kaksi toisiaan inhoavaa tai välinpitämättömästi toisiinsa suhtautuvaa henkilöä ei ole hyvä esimerkki lapsille parisuhteesta.
Kyselit että mitä vaimosi voi tehdä. Se tietysti riippuu siitä mitä hän haluaa tehdä tai mihin on valmis parisuhteensa tai sinun takiasi.
Hän tekee omat ratkaisunsa ja sinä teet omasi. Parasta olisi tietysti kyetä puhumaan yhdessä, mutta tuntuu että sitä toitotetaan joka tuutista eikä se aina mitään ratkaise.
Minun kodallani on auttanut se kun mieheni on oppinut kertomaan mikä häntä mättää jos on kiukkuisen oloinen tai muuten väsynyt. Silloin en ainakaan kuvittele että syy on automaattisesti minussa.
Se että oletko kohtuuton riippuu myös tilanteesta ja tavasta kysellä seksiä. Ajattelisin näin että jos röhnöttää sohvalla ja piereskelee ja komentaa vaimoaan että ime mun munaa niin se ON kohtuutonta mutta ei se nätisti puhumalla ja suukottamalla ole kohtuutonta.
Kosketus on myös tärkeää muulloinkin kuin seksimielessä, sanovat monet naiset.
Meillä tilanne oli se että mies kyllä koski ja silitti mutta se ei juuri koskaan johtanut seksiin mikä minun kannaltani oli todella raivostuttavaa.
Tsemppiä sinne ja mieti elämääsi ja parisuhdettasi isommasti kuin vain seksin kohdalta, ehkä se antaa viitteitä siihen miten jatkossa tulisi toimia.
siis että hellisit vaimoa ilman seksivaateita.
Yrittäkää keskustella, mikä taustalla. Masennus, väsymys, vaimon oman vartalon inhoaminen.
Tai sitten olet laukonut jotain unohtumattomia viisauksia vaimostasi jotenkin seksiin tai hänen vartaloonsa liittyen. Esim. Oletpas lihonut, minä sitten en tykkää tuosta mahamakkarasta! Ompa lörpsöttävät huulet. Luiset naiset ei kiihota tai Miten olet jo noin rupsahtanut. Nämä loukkaukset jäävät ikimuistiin, ja haittaavat sängyssä hamaan avioliiton loppuun saakka.
Minä lopetin pillerit elokuussa ja löysin uudelleen intohimon itsestäni! Jos olisin tiennyt, että hormonaalinen ehkäisy oli syypää haluttomuuteeni olisin lopettanu pillereiden syömisen aikoja sitten. Onneksi mieheni jaksoi odottaa kärsivällisesti halujeni palautumista ja vahingon kautta se halukkuus löytyikin.
Nyt elämme ihanaa aikaa ja parisuhteemme voi todella hyvin, suhteemme on aina ollut loistava ja nyt se on täydellistä täydellisempi.
Kun katselen aijempia kuvia hänestä 5v sitten. Komea urheilullinen solakka jäntevä SEX.
Luopui harrastuksistaan ja aloitti kovan työputken perheemme eteen.
Kova toimistotyö vaati veronsa. Mies on nyt noin 15kg lihavampi. Ei sytytä.
Rupsahtanut parka.
Olen yrittänyt houkutella häntä lenkille (itse urheilen edelleen ja olen samoissa mitoissa kuin aikaisemmin) mutta ei.
Häntä ei lenkkely tai urheilu kiinnosta työpäivän jälkeen. Yleensä ehdottelee kaksoisleukansa takaa suihinottoa ja jos hän saisi lipoa p*llua.
Inhoan p*illu sanaa ja inhoan nykyistä lihavaa miestäni.
Minulla on sinulle takuuvarma ja ajansaatossa varmasti paras ratkaisu:
1. hanki paikallisesta ruokakaupasta kilo jauhelihaa.
2. Hanki esimerkiksi Tarjoustalosta karvahattu.
3. Hanki samaisesta Tarjoustalosta pöytätuuletin.
4. Laita jauheliha karvahattuun ja aseta karvahattu hattuhyllylle noin viikoksi.
5. Asettele pöytätuuletin pöydälle, jossa on tilaa myös karvahatulle ( huomaa seuraavissa kohdissa tuleva karvahatun sijoittelu).
6. käy vuokraamassa eroottista kuvamateriaalia sisältävä dvd -nauhoite. (oletamme, että omistat dvd-soittimen ja katseluun soveltuvan tv-vastaanottimen)
7. nyt olet periaatteessa valmis, olettaen, että olet maksanut sähkömaksut ja tv-luvan. Suosittelemme ikkunoiden hämärtämistä rullaverholla tai jollakin muulla vastaavalla tilanteeseen sopivalla jutskalla.
8. kun olet odottanut viikon, asettele pöydälle karvahattu, laita sen takana oleva tuuletin päälle. Tämän jälkeen asettaudu lähimaastoon mielellään tv-tuoliin ja laita jo aikaisemmin dvd soittimeen asettamasi nauhoite päälle (olethan jo laittanut tv-vastaanottimen toimintakuntoon?)
9. tilanteen autenttisuutta voit vielä tehostaa avatulla silakkapurkilla.
10. Lopuksi suosittelen rullaa talouspaperia.
Hieno idea! Tosin huomautan, että tuota karvahattua voisi hyväksikäyttää tehokkaammin....
Minulla on sinulle takuuvarma ja ajansaatossa varmasti paras ratkaisu:
1. hanki paikallisesta ruokakaupasta kilo jauhelihaa.
2. Hanki esimerkiksi Tarjoustalosta karvahattu.
3. Hanki samaisesta Tarjoustalosta pöytätuuletin.
4. Laita jauheliha karvahattuun ja aseta karvahattu hattuhyllylle noin viikoksi.
5. Asettele pöytätuuletin pöydälle, jossa on tilaa myös karvahatulle ( huomaa seuraavissa kohdissa tuleva karvahatun sijoittelu).
6. käy vuokraamassa eroottista kuvamateriaalia sisältävä dvd -nauhoite. (oletamme, että omistat dvd-soittimen ja katseluun soveltuvan tv-vastaanottimen)
7. nyt olet periaatteessa valmis, olettaen, että olet maksanut sähkömaksut ja tv-luvan. Suosittelemme ikkunoiden hämärtämistä rullaverholla tai jollakin muulla vastaavalla tilanteeseen sopivalla jutskalla.
8. kun olet odottanut viikon, asettele pöydälle karvahattu, laita sen takana oleva tuuletin päälle. Tämän jälkeen asettaudu lähimaastoon mielellään tv-tuoliin ja laita jo aikaisemmin dvd soittimeen asettamasi nauhoite päälle (olethan jo laittanut tv-vastaanottimen toimintakuntoon?)
9. tilanteen autenttisuutta voit vielä tehostaa avatulla silakkapurkilla.
10. Lopuksi suosittelen rullaa talouspaperia.
olet rupsahtanut. Laittaudu palkkaa joku extreme makeover styleri joka vaatettaa ja meikkaa+kampaa sun naaman uuteen uskoon.
Vaimos varmasti himoo komeita miehiä. Sinusta on aika jättänyt.
... jossain vaiheessa. ero/vieraat/tyytyä.