Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Burberry-vauva? Mitä ajatuksia sinussa herättää kadulla?

Vierailija
04.01.2009 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin säälittäänhän se pistää...

Vierailija
2/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mitään erikoista heräis mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaikea sanoa, kun en tunnista moista.

Vierailija
4/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos näkisin, miettisin, että lapsesta tulee varmaan aikuisena kirpparikamaan pukeutunut elämäntapaintiaani. Usein näin käy, kun vanhemmat edustaa jonkinlaista ääripäätä.

Vierailija
5/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tuon nimityksen kälyltäni, joka puhui siskonsa vauvasta ja kyllä mua nauratti. Mutta hauskaa on muillakin. Hih!

Vierailija
6/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se välttämättä näy ultrassa. Tarvitaan useita plastiikkakirurgisia operaatioita, jotta se saadaan pois. Ruutukuvioita ei välttämättä voida kokonaan poistaa ihosta. Mutta burberry-vauvasta voi silti kehittyä sosiaalinen ja onnellinen yksilö.

Vierailija
7/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit on laatuvaatteissa aina sisäpuolella.

Vierailija
8/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryn vauvan ulkopuvun hinta yli 200 €. Pelkkä potkupukukin maksaa 100 €.. Tiedän, koska olen ollut lastenvaateliikkeessä duunissa. Ei kukaan edes rikasta näyttelevä osta oikeesti tollasia.

Itse en haluaisi edes varakkaana pukea lastani beessiin ruutukuosiin. Jotenkin ankeeta. Onhan se klassista, mutta erittäin mielikuvituksetonta. Rakstan värejä ja esim. MeToo, Shuter&haugaard sekä Decoy kids on suosikkejani. Siis paljon ihania värejä ja kuoseja lapsille.

Vierailija
9/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olis kiva nähdä. Tykkään Burberry-kuosista :)

Vierailija
10/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanha, klassinen tuotemerkki, joka valmistaa useita eri tuoteryhmiä.

Vierailija
11/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että jos laps parka on vain burberryyn puettu, niin ei poloisella montaa vaatekappaletta päälleen oo laittaa... oli sen verran suppea valikoima...

Vierailija
12/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit on laatuvaatteissa aina sisäpuolella.

perillä, niin kyllä Burberry-kuosin tunnistaa, tai sen tyylin, vaikka ei oliskaan sitä perinteisintä burberryä. vähän sama kun sanoisit, että mistäs sitä tunnistaa, että auto on Ferrari....

Eihän sitäkään merkkiä ehdi nähdä kun se nopeesti menee ohi, mutta kyllä sen Ferrariksi tunnistaa

Vierailija
13/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomatta lapusta sisällä.

Vierailija
14/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aha, burberry-koiraansa burberryväskyssään kantanut naisihminen on lisääntynyt"

Vierailija
15/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos lapsi/vauva on puettu Burberryyn, se kertoo minulle eniten äidin arvomaailmasta. Joka on aika tavalla erilainen kuin omani. Ei juurikaan herätä mielenkiintoani. Joskin; pukekoon jokainen lapsensa kuten haluaa, jos varaa on. Usein vain kyse ei ole aidosta varallisuudesta, vaan velaksi elämisestä ja se minua kyllä salaa naurattaa ja hieman säälittääkin. En arvosta. Nimimerkillä itse velaton ja vain käteisellä ostava.

Vierailija
16/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai montako autoa Suomessa on palannut laspet mukanaan äiti postissa? TÄ?

Vierailija
17/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tunnistaa kyllä burberryn lastenvaatteet, koska olen ollut sisäänostamassakin niitä... Se ruutukuosi oli vaan yks esimerkki...

Vierailija
18/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele lukemaan, niinhän tuossa itsekin kirjoitin!

12

Vierailija
19/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...näin burberrytädin, jolla oli burberrykoira ja burberrymatkalaukut mukana... sekä mies, joka ei ollut yhtään burberry. Jotenkin se ei vaikuttanut kovin tyylikkäältä, kun aivan kaikki oli nimen omaan sitä beessi-musta-valkoista ruutukuosia.

Vierailija
20/26 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti sen takia, mitä se edustaa.. Eli nousukasmaista pröystäilyä, halutaan näyttää naapureille ja tavan tallaajille, että pätäkkää on.

Jos nyt puhtaasti kuosina ajatellaan, niin siltikin se mielestäni on niin auttamattoman tylsä, etten itse pukeutuisi siihen. Saati pienten lasten päälle pukisi.

Turha kai sanoakaan, mutta anoppini rakastaa Burberrya ja on itse päästä varpaisiin sonnustautunut siihen. Kaikki kukkaroita, laukkuja ja silmälasikoteloita myöten on Burberryä. Voi oksennus.

Kun esikoisemme syntyi (ensimmäinen lapsenlapsi appiväelle), olisi anoppi väen välttämättä halunnut ostaa Burberryn vaatteita vauvalle! Olen kieltäytynyt kohteliaan päättäväisesti, aivan järjetöntä rahan haaskausta ja pröystäilyä.

Anoppi edustaa juurikin pahinta laatua espoolaista "Burberry-tätiä", kotoisin ihan tavallisesta maalaisperheestä, ei kummoista koulutusta, ei kummoista älyä, ei kummoista sivistystä, raha tullut miehen taskusta.

Ei siinä mitään, mutta kun aletaan korottamaan itseään muiden yläpuolelle ainoana avunaan miehensä rahat, niin se raivostuttaa niin järjettömän paljon että! Ollaan olevinaan NIIIIN fiiniä, NIIIIN sivistynyttä, NIIIIIN kulturellia ja kaikkea, ARGH. Todellista sivistystä ja hienostuneisuutta ei todellakaan rahalla saa.

Ja minulle Burberry on alkanut edustamaan kaikkea tuota junttia nousukasmaisuutta entistä enemmän anopin myötä.

Onneksi anoppi saa toteuttaa Burberry-fantasioitaan miehen siskon lasten kanssa, joilla on näitä 90 €:n susirumia kiinassa valmistettuja bodyja jne. (sekin vielä, olisi edes laadukasta englantilaista työtä, niin voisi maksaakin enemmän sellaisesta, mutta kiinalaista liukuhihnapaskaa nekin tätä nykyä!).