Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on kolme lasta ja kaksi ensimmäistä samaa sukupuolta!!

Vierailija
06.11.2009 |

Teittekö kolmannen lapsen saadaksenne tytön/ pojan? Jos kaksi ensimmäistä olisi ollut erisukupuolta, olisiko kolmas lapsi jäänyt tekemättä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmas tuli tyttö. Tehtiin kolmas, että olisi tuolla keskimmäisellä leikkikaveri. Parin ekan välillä siis ikäeroa enemmän ja kahden pienemmän välillä vaan reilu pari vuotta. Oikeastaan toivoin tästä kolmannestakin poikaa, kun koin jotenkin oudoksi ajatuksen tytön äitinä olemisesta. Olin vähän pettynytkin kun kuulin tytön olevan tulossa.

Vierailija
2/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan kolmatta - tyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopii olla ihan mitä sukupuolta sattuu olemaan! En väitä, ettenkö haluaisi kokea sekä tytön että pojan äitiyden, mutta ei se meidän lapsilukua määrää.

Vierailija
4/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta poikakin olisi ollut tervetullut. Ja siinä tapauksessa lapsiluku ois jäänyt kolmeen poikaan. Tyttö tuli :)

Vierailija
5/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA tekemällä tein kyllä eri sukupuolta kolmannen koska halusin kokeilla sitä toistakin sukupuolta.

Vierailija
6/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaksi poikaa ja sitten ylläri raskaus ja ihan tyytyväinen olin kun kolmas sitten tyttö. Mutta lasten lukumäärään ei sukupuolella ollut mitään merkitystä. Jos vielä neljäs tulisi niin nyt toivoisin tyttöä että olisi sisko tuolle meidän pippuriselle kolmannelle mutta itselleni ei väliä kumpia ovat.

Vierailija
7/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei olisi jäänyt tekemättä. Neljäskin on tervetullut vielä myöhemmin ja hänen(kään) sukupuolellaan ei ole väliä.

Ällistyttävän paljon saatiin kyllä onnitteluja, kun on niin hienoa, kun on molempia!

Vierailija
8/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy myöntää että jos tämä kolmas olisi ollut poika niin en varmaan neljättä enää haluaisi. Nyt täytyy ehkä kokeilla vielä kerran.

Vierailija
9/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin päätetty miehen kanssa jo seurustelun alussa, että kolme lasta olisi sopiva määrä, jos luoja suo.

Kaksi ekaa oli poikia ja olen aina mieltänyt itseni poikien äidiksi. Kolmatta odottaessani olin ihan varma, että veljessarjaan saadaan kolmas poika ja sitä siis todella toivoin. Shokki oli, kun ultrassa kuulin, että onkin tyttö tulossa!

Ensin itkin alku järkytyksestä, koska en osannut mieltää itseäni tytön äidiksi. Mutta nyt olen alkanut sopeutua ajatukseen ja odotan jo tyttöä ihan ilolla, vaikka vauvanvaatehyllyillä sitä aina edelleenkin katselee niitä pienten poikien vaatteita. Mutta eiköhän se tästä ja opin vielä ostelemaan niitä mekkojakin:)

Vierailija
10/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa toivoneet kolmea lasta perheeseemme, emme jotakin tiettyä sukupuolta.

Olihan se ihanaa kuulla, että saadaan toinen nainenkin taloon :) En voi väittää.

Vierailija
11/11 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin neljättä odottaessa olin ihan varma että poikahan se tämäkin, tietysti, on. Oli kuitenkin tyttö! Aluksi olin hieman shokissa minäkin että miten muka osaan olla tytölle äiti mutta hyvinhän nämä pari vuotta on menneet. Ja kieltämättä, on aika ihanaa kun on molempia sukupuolia, jostain ihme syystä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi