Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällaisesta äidistä voisi pitää ov.

Vierailija
03.01.2009 |

On polttanut tauotta 15-vuotiaasta ja ryypännyt koko aikusikänsä. Raskauden aikana veteli kännejä joka päivä kirkkailla ja poltti 2 askia röökiä päivässä.



Lapsensa synnyttyä jätti tämän usein kotiin yksin ja painui baariin jo aamulla heti kun isä oli lähtenyt töihin ja viihtyi siellä yöhön asti.



Yritti myös tappaa ainoan lapsensa useita kertoja mm. hukuttamalla ja työntämällä vaunut sulaan jäähän.



Vanhempana pani lapsensa siivoamaan omia oksennuksiaan. Lapsi mm. sairastui keuhkokuumeeseen jatkuvan sisällä tapahtuvan ketjupolton seurauksena.



Ryyppäsi lapsilisät, ei ollut varaa ruokaan Koko suku tiesi tästä, mutta kukaan ei puuttunut asiaan. Isoäiti vain tuhahti, että ihme , että susta on noinkin terve tullut.



Nykyään äiti on yli 60-vuotias. Kukaan ei ilmoittanut sosiaalitoimeen, vaikka koko suku tiesi asioiden laidan.



Nykyään äiti hamuaa lapsensa isoisältään jättämiä perintöjä itselleen. Pitäisikö tällaista äitiä rakastaa?



Kyseessä mieheni, joka jäi pitkän oikeustaistelun jälkeen väkivaltaiselle isälleen joka hakkasi ja potki tätä joka päivä aikuiseksi asti eikä saanut apua mistään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi viimeistä lausetta en ihan ymmärtänyt... Eli onko kyse miehesi vanhemmista?

Vierailija
2/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten ihmisten kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin skvaan tekstiin en osaa vastata

Vierailija
4/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen ihmisen kanssa en olisi missään tekemisissä!

Vierailija
5/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On polttanut tauotta 15-vuotiaasta ja ryypännyt koko aikusikänsä. Raskauden aikana veteli kännejä joka päivä kirkkailla ja poltti 2 askia röökiä päivässä.

Pientä liiottelua??

Lapsensa synnyttyä jätti tämän usein kotiin yksin ja painui baariin jo aamulla heti kun isä oli lähtenyt töihin ja viihtyi siellä yöhön asti.

Koska isä tuli töistä kotiin?

Yritti myös tappaa ainoan lapsensa useita kertoja mm. hukuttamalla ja työntämällä vaunut sulaan jäähän.

Eikö se ollutkaan ryyppäämässä?

Vanhempana pani lapsensa siivoamaan omia oksennuksiaan. Lapsi mm. sairastui keuhkokuumeeseen jatkuvan sisällä tapahtuvan ketjupolton seurauksena.

Ryyppäsi lapsilisät, ei ollut varaa ruokaan Koko suku tiesi tästä, mutta kukaan ei puuttunut asiaan. Isoäiti vain tuhahti, että ihme , että susta on noinkin terve tullut.

Kenestä?

Nykyään äiti on yli 60-vuotias. Kukaan ei ilmoittanut sosiaalitoimeen, vaikka koko suku tiesi asioiden laidan.

Entäs lapsen ikä, eikö tärkeämpi.

Nykyään äiti hamuaa lapsensa isoisältään jättämiä perintöjä itselleen. Pitäisikö tällaista äitiä rakastaa?

Nyt meni yli hilseen...

Kyseessä mieheni, joka jäi pitkän oikeustaistelun jälkeen väkivaltaiselle isälleen joka hakkasi ja potki tätä joka päivä aikuiseksi asti eikä saanut apua mistään.

Vierailija
6/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen aikuinen miehestäsi on tullut? Kauhea lapsuus. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi viimeistä lausetta en ihan ymmärtänyt... Eli onko kyse miehesi vanhemmista?

Vierailija
8/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten ihmisten kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ekonomia, talousjohtajaa, dosenttia, fysiikan professoria ja everstiä. Ehkä siksi on haluttu pysyä kaukana sossusta ettei vaan oma maine tahraannu.

ap

Vierailija
10/33 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin :( Toivottavasti sun miehesi on jotenkin tasapainoinen ihminen ja osaa toivottaa äitinsä samanlaiseen helvettiin mitä itse on käynyt. Ei sitä tarvitse rakastaa, ei sellainen ihminen ole mikään äiti.



Ja nämä kielipoliisit, oikeasti, jotain rajaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hälyttävintä koko tarinassa on että miehesi eli väkivaltaisen isän kanssa lapsuutensa.



Viis tuosta äidistä, ryyppäsi tai ei, jos siinä ei lapset olleet vaarassa. Toki joku vaunujen hukuttaminen on aika järkkyä mutta kai mm. näiden syiden takia äiti menetti huoltajuuden...



Millainen ihminen miehestäsi on mahtanut tulla. Kiinnostaisi.

Vierailija
12/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin että viis äidistä, ei hänestä tarvitse todellakaan kenenkään pitää. Menetti jo huoltajuuden, se osoittaa jo äitiyden kelpoisuuden...

Vierailija
14/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini yritti murhata ukkini myrkyttämällä aikoinaan, muttei kuitenkaan siinä onnistunut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vai lapsen joka vihaa ätiään?

Tuollaisten ihmisten kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä.

Vierailija
16/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui viimeksi käydesään yhden sukulaisensa tapattaneensa jonkun tyypin vankilaan joutuessaan, joka oli aiheuttanut hankaluuksia hänen pojalleen. Ja tämä EI ole provo. Sillä oli rahaa enemmän kuin tarpeeksi palkatakseen palkkamurhaajan. Oli tienannut ne yritysbisneksillä.

Vierailija
17/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vai lapsen joka vihaa ätiään?

Tuollaisten ihmisten kanssa ei tarvitse olla missään tekemisissä.

Vierailija
18/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ei haluaisi olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka vihaa lapsistaan piittaamatonta äitiään? Pitäiskö lapsen rakastaa ja puolustaa äitiään, vaikka tämä ei selvästikään rakasta lapsiaan?

Vierailija
19/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olette saaneet apua alitajuisten toimintamallien varalle ja traumojen hoitoon? Tuostahan ei voi selvitä ihan itse kuiville??

Vierailija
20/33 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi dialyysissä monta kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä