Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kasvaa lapsesta jota ei hyväksytä omana itsenään?

Vierailija
03.01.2009 |

Ja jota sätitään ja moititaan paljon, nolataan toisten kuullen jne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääristynyt omakuva? Saattaa jatkaa alistamisen perinnettä omiin lapsiinsa.

Vierailija
22/25 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos vastapainoksi on myös yhtä paljon rakkautta ja välittämistä, niin lapsi saa myös hyvää pohjaa kasvulleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuli ylikiltti, ylitunnollinen, jännittäjä, paniikkihäiriöinen, sosiaalisesti kömpelö, arka, huonolla itsetunnolla varustettu, en usko että kukaan koskaan haluaisi olla ystäväni koska olen niin huono. En luota itseeni pätkääkään. Tarkkailen itseäni jatkuvasti, ylikorostuneesti.

ap

Vierailija
24/25 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikalailla samanlainen piirteiltäni kuin ap. Lisäksi minusta tuli paino-ongelmainen, koska minun haluttiin koko ajan olevan hoikempi ja kauniimpi, en kelvannut. Ensin sairastin 10v anoreksiaa, sitten bulimiaa. Vasta nyt 40v iässä olen onnistunut pääsemään irti tuosta kaikesta.

Vierailija
25/25 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aikaansaa esimerkiksi alisuoriutumista, luottamuksen puutetta muihin ihmisiin, itsetuhoisuutta, masennusta, jännittämistä sosiaalisissa tilanteissa jne.



Huom. vaikka lapsi saisi rakkautta ja hyväksyntää kotona, niin jos häntä ei hyväksytä ikätovereiden kesken esim. koulussa, vaikutus on sama. Nimim. been there.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi