Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko pidän lapsen kotona rokotuksen jälkeen?

Vierailija
15.11.2009 |

Jos lapselle nousee SI-rokotuksesta kuumetta ja tulee kurja olo, pidänkö normaalin "yhden kuumeettoman" päivän oireiden jälkeen? Joudun siis olemaan töistä pois, joten siksi kyselen täällä. Mitä te muut työssäkäyvät vanhemmat olette tehneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siitä ei tarvitse huolehtia. Mutta lapsen pitää jaksaa olla hoidossa. Itse mietin samaa. Ajattelin suhteutua rokotusreaktioon, kuten mihin tahansa sairauteen. Enkä aio työnantajalle mainostaa, että oireet johtuu rokotuksesta.

Vierailija
2/8 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa kotona jotta suoja ehtii muodostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten aiot olla töistä pois niin kauan? Otatko palkatonta ja onko työsi sellaista, että sieltä yleensäkään voi olla niin kauan poissa???

2 viikkoa kotona jotta suoja ehtii muodostua.

Vierailija
4/8 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kävi rokotuksessa ennen päiväkotia ja oli koko päivän siellä. Ei oireita, ei edes kipua rokotetussa jalassa, hiukan oli hiljaisempi kuin normaalisti, mutta sekään ei vissiin ollut paha asia. Yöllä seurasin, et nouseeko kuume ei noussut.

Mutta jos olisi kuumetta, niin tietenkin pitää olla himassa se extrapäivä. Eikö se ole sen takia, että elimistö saa levätä kuumeen jälkeen, ettei heti nouse uudestaan. Niin siis olen itse ymmärtänyt. Ja onhan lapsi aina kuumeen jäljiltä normaalia uupuneempi, joten ei välttämättä jaksa olla tarhassa. Ja sama se on duunissa, minkä takia lapsella on kuumetta. Sairaus mikä sairaus. Ja toisaalta parempi pari päivää rokotuksen kuin viikko influenssan takia.

Toivotaan parasta, että ette saa oireita. Niitä ei onneksi tule kuin pienelle osalle rokotetuista (itsellä käsi oli ihan sairaan kipeä useamman päivän).

Vierailija
5/8 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työtön. Ja lapsi käy pk:ssa vain eskarissa.

t.5

Vierailija
6/8 |
15.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halusin kommentteja työssäkäyviltä vanhemmilta, joiden pitää sovittaa yhteen työnsä ja mahdolliset sairauspoissaolot.

olen työtön. Ja lapsi käy pk:ssa vain eskarissa. t.5

Vierailija
7/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa

Vierailija
8/8 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein hoitoon. sanoin et soittaa heti jos tulee jotain.