G: Miten pitkä nainen on "liian pitkä"?
Kommentit (101)
Itse olen 178cm ja käytän aina kotoa poistuessani korkokenkiä. Korot 3-8cm. Onneksi on rinnalla 193cm mies, joten voi huoletta käyttää korkkareitakin eikä ole miestä pidempi.
mutta aika lähellä... oisko 187cm liian pitkä...
Entäs leveys? Tyhmyys kenties...?
juuri eilen Kolmannen naisen keikalla mIkkelissä totesin, että talossa oli yksi minua pidempi mies. Itsellä korkojen kanssa pitutta 192cm. Kiva katsella ukkojen päälakia kun he katselevat suoraan kaula-aukkoa
juuri eilen Kolmannen naisen keikalla mIkkelissä totesin, että talossa oli yksi minua pidempi mies. Itsellä korkojen kanssa pitutta 192cm. Kiva katsella ukkojen päälakia kun he katselevat suoraan kaula-aukkoa
Ei halua käyttää juurikaan korkkareita ja hänelle ongelma on myös "romuluisuus". Ei tosiaan ole lihava, mutta on sellainen roteva ja iso nainen, eikä linnunluinen mallityyppi, joten näyttää siinäkin suhteessa entistä isommalta.
että 214cm pitkästä miehestäni olen juuri sopivan "pikkuinen" : )vakka kantensa valitsee.
Pieni on aina kauniimpaa :)
Mä itse en haluaisi olla pikkulapsen kokoinen. En kyllä kauheen pitkäkään, mutta lyhyt ei tosiaan ole aina kauniimpaa.
olla liian pitkä.
Itse olen keskimittaa pidempi mies, 191 cm...mut silti.
Itse olen 178 cm ja 65 kg. Melko pieneksi tunnen itseni tuon 85 kg miehen rinnalla, vaikkei mieskään mikään isoimmasta päästä ole mieheksi, hoikka hänkin.
Lisäksi olen mielestäni pienempi kuin monet esim. 170cm/80 kg naistuttavani.
pelko, että lihon. Olen 182 cm pitkä, mutta onneksi nyt "vain" 70 kiloinen. Lihavampana olen sitten iso, nyt vain pitkä.
olla yli 185 cm. Pituus välillä 175-184 cm olisi aika makea.
mut se vaan johtuu tästä kateudesta kun itse olen tämmöinen vaahtosammuttimen kokoinen hukkapätkä=D
sanoa, että yleensä kipuraja menee miehillä siinä 180 sentin kohdalla. Näin tosimaailmassa, ei mitkään "mutta on mallitkin..." argumentit auta.
mutta vaatteita hankkiessa törmää usein liian lyhyisiin lahkeisiin, hihoihin, helmoihin ja lyhyeen selkälinjaan, jolloin kapein kohta onkin jossain lähes lapaluiden alla vyötärön sijaan.
Olin nuorena hoikka ja vaikken pieniluinen olekaan, olin monia lyhyempiä kavereitani pienemmän oloinen. Nyt tuhdimpana versiona olen kyllä kaikilla mittapuilla ihan vaan iso, ehkä jopa hieman lihava, vähintäänkin tukeva. Vaan ei ole sekään kyllä haitannut, sitä ihailua on saanut silloin nuorempana hoikkana niin paljon että ei tässä hätää ole tämänkään kokoisena :-)
Itse olen 168 cm ja en haluaisi olla yhtään pidempi. Pitkä nainen on automaattisesti aina miehekkäämpi kuin lyhyempi muuten samanlainen nainen, ette pääse yli ettekä ympäri.
Lisäksi Suomessa ja Euroopassa, Yhdysvalloissa jne. ihmiset ovat keskimäärin pitkiä, mutta menkääpä vaikka Aasiaan niin jo tuntee itsensä miesmäiseksi amatsoniksi.
Itse tosiaan tunsin Thaimaassa olevani ihan kuin mies. Onneksi en ole yhtään pidempi. Pitkillä myös lihavuus näkyy enemmän ja tulee heti se amatsonimaisuus. Lyhyempi voi olla suhteellisesti paljon lihavampi, mutta näyttää silti hoikemmalta ja naisellisemmalta.
Mä itse en haluaisi olla pikkulapsen kokoinen. En kyllä kauheen pitkäkään, mutta lyhyt ei tosiaan ole aina kauniimpaa.
Itsestäni on ihanaa olla siro ja pikkuinen, syliin kiedottava, yhdellä kädellä ilmaan nostettava :) t. 149 cm, 42 kg
varsinkin piikkikoroissa.