Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäiti antaa 1kk ikäselle suklaata!! :-O

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme joutuneet poistamaan irc-galleriasta tunnukset koska sieltä tuli niin asiatonta kommenttia "urvot teinit" ja vastaavaa olisitte voineet puhua asiasta nätisti niin ei olisi tullu tämmöstä "esim" ettekai syöttäny koko palaa tai jotain vastaavaa mutta koko palaa ei olla syötetty ja tona aamuna olin koulussa muutenkin..

Musta on muutenkin hassua kun meille kyllä meidän ikäiset tytöt tulivat ihan nätisti sanomaan, että eikö ole aika epäterveellistä antaa pienelle lapselle suklaata tai jotain vastaavaa, mutta sitten nämä täydelliset AIKUISET naiset tulivat heti mollaamaan ja kommentoimaan ilkeästi.. meni tosiaan päivä pilalle.. kerrankin, kun meillä olisi ollut luvassa mukava ilta ihan meidän pienen perheen kesken niin kiitos nyt vaan kovasti teille virheettömille VIISAILLE aikuisille

Vierailija
102/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää vähän veikkaan että sossua ei niinkään tuo asia kiinnosta..meinaaks et lapsi huostaan otetaan kun äiti anto sille suklaata kk ikäsenä..never..vaikka en itse antais mut järkikäteen..eikö teillä ole TAAAASKAAN muuta elämää,oletteko itse äidille sanonut asiasta mtn? vai taasko pädette täällä "seläntakana"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme joutuneet poistamaan irc-galleriasta tunnukset koska sieltä tuli niin asiatonta kommenttia "urvot teinit" ja vastaavaa olisitte voineet puhua asiasta nätisti niin ei olisi tullu tämmöstä "esim" ettekai syöttäny koko palaa tai jotain vastaavaa mutta koko palaa ei olla syötetty ja tona aamuna olin koulussa muutenkin..

Musta on muutenkin hassua kun meille kyllä meidän ikäiset tytöt tulivat ihan nätisti sanomaan, että eikö ole aika epäterveellistä antaa pienelle lapselle suklaata tai jotain vastaavaa, mutta sitten nämä täydelliset AIKUISET naiset tulivat heti mollaamaan ja kommentoimaan ilkeästi.. meni tosiaan päivä pilalle.. kerrankin, kun meillä olisi ollut luvassa mukava ilta ihan meidän pienen perheen kesken niin kiitos nyt vaan kovasti teille virheettömille VIISAILLE aikuisille

Nuorille äideille aina auotaan päätään, itse en aikoinaan osannut edes pitää lasta sylissä kuulemma :D Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja järki päähän. Kyllä selviää ;)

Vierailija
104/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu no sen kyllä huomasin jo raskaana ollessa heti haukuttiin ja sanottiin että teistä tulee paskat vanhemmat yms.. vaikka sitä yrittää olla välittämättä niin pakostikkin siitä paha mieli tulee.. varsinkin kun oikeasti on odottanut innolla että vauva syntyy ja kun se vihdoin syntyi niin on todella rakastavainen ja moni jotka ovat nähneet kun hoidamme lasta ovat kehuneet kauheesti niin kyl se sit vituttaa ku heti moitiaan tommosesta asiasta! sitä paitsi en nyt halua syyttää äitiäni tästä itseppähän tätä jatkoin, mutta äitini ( lapsen mummi) ensimmäisen kerran sitä sulaata syötti ja koska neuvolassa sanottiin ettei ole haittaa jos joskus antaa vähän niin annoin sitten pari kertaa sitä lisääkin, mutta tuntuu että täällä ihmiset vääristävät asioita ihan kun syöttäisin lapsellemme suklaata päivittäin ja monta kiloa!

Vierailija
105/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Toivotavasti suhteenne kestää, ja hoidatte lastanne yhdessä vielä kun hänen teini-ikänsä koittaa. Minkä ikäinen olet, olette kauan olleet yhdessä?

Vierailija
106/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat olemme 16 vuotiaita ( lapsen äiti 3kk päästä 17 ja isä 6kk päästä) ja olemme seurustelleet n. 1½ v

Vierailija
107/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ovat tuollaisia katkeria näsäviisaita ämmiä vain! Ymmärrän asialliset kommentit(joita tuskin on) Mutta noista haukkuviesteistä näkee, ettei ole oma elämä kovin hyvässä jamassa. Ei kenelläkään onnellisella ihmisellä ole tarvetta haukkua ketään;)

Katkerilla kun on.

Halauksia sinulle, ymmärrän täysin miten raskasta on aina kuulla moitteita vaikka yrittää:/

T. äiti 30v

Vierailija
108/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lohduttaa paljon kun te kaikki jotka nyt meidän puoliamme täällä pidätte olette myös kommentoineet tänne.. tulee heti parempi mieli kun tietää ettei kaikki pidä ihan idiootteina noinkin tyhmän asian takia

Vierailija
109/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää mitenkään kyvyiltään kolmekymppiselle, ellei kolmekymppinen ole poikkeuksellisen tyhmä. Olen samaa mieltä, että teiniäitiydessä ei ole mitään suotavaa. Lapselle on etu, että vanhemmat on aikuisia. Teinivanhempia kuitenkin on nyt ja tulevaisuudessa, ja heitä on pakko tukea. Mikään tavoiteltava juttu se ole mitenkään.

Mä nauran teille kun teidän omat lapset tulee 16 kesäsinä kertoon että "Äiti,nyt kävi sellanen vahinko että toi mun kultsipuppeli on raskaana,ja me meinataan pitää se" tai tyttö tulee kertoon että vähä toi poika sohi ohi ja nyt on pullat uunissa,mitäs te sit teette? kiskotte kädestä pitäen aborttiiin ja huudatte? ei se mtn auta,tiedän kokemukseta.mulle aina opetettii kotona ehkäsyä myöten kaikki,mutta kas kummaa,äidille oli kerrottavaa aikanaan ko 15vuotta olin ja sillo äiti tajus että ei se huutaminen mitään auta,vaan se tukeminen

Vierailija
110/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu no sen kyllä huomasin jo raskaana ollessa heti haukuttiin ja sanottiin että teistä tulee paskat vanhemmat yms.. vaikka sitä yrittää olla välittämättä niin pakostikkin siitä paha mieli tulee.. varsinkin kun oikeasti on odottanut innolla että vauva syntyy ja kun se vihdoin syntyi niin on todella rakastavainen ja moni jotka ovat nähneet kun hoidamme lasta ovat kehuneet kauheesti niin kyl se sit vituttaa ku heti moitiaan tommosesta asiasta! sitä paitsi en nyt halua syyttää äitiäni tästä itseppähän tätä jatkoin, mutta äitini ( lapsen mummi) ensimmäisen kerran sitä sulaata syötti ja koska neuvolassa sanottiin ettei ole haittaa jos joskus antaa vähän niin annoin sitten pari kertaa sitä lisääkin, mutta tuntuu että täällä ihmiset vääristävät asioita ihan kun syöttäisin lapsellemme suklaata päivittäin ja monta kiloa!

Itse sain esikoiseni 19v iässä, 18 kun tulin raskaaksi ja voi kauhea sitä päivittelyn määrää! Pahimmat oli omat sukulaiset. Heille sitten sanoinkin että voisivat pitää huolen omista asioistaan. Vauva on kuitenkin iloinen asia ja kuitenkin siihen äitiyteen kasvaa raskauden myötä. Jokainen tietää itse minkäikäisenä on valmis äidiksi, kuten te olette nyt olleet valmiita vanhemmiksi. Jokainen nyt jonkin virheen tekee vauvan kanssa, itsekin. Ellei sitten joku ihan kirjan kanssa lasta kasvata :)

Itsekin kävin katsomassa sen videon ja äkkiseltään voi katsoa että syöpä muuten paljon suklaata, koska oli se koko pala siinä näkyvissä. Se nyt voi huijata katsojaa. :)

Vierailija
111/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyh...ei todellakaan useat pidä, tänne nyt vain on kerääntynyt vauhkot kirjottelemaan;)

Niinhän se menee että ihminen ennemmin valittaa kun kehuu..ikävää:/

Mutta voin kuvitella miltä tuntuu olla äiti/isä

jossa VAIN ikä pistää ihmiset epäluuloisiksi kyvyistänne, tavallaan aina pitää tehdä "enemmän" kuin muut, ettette vaikuttaisi niiiiin avuttomilta, eikö?:/ kauheeta miten jotkut "olevinaan niin" aikuiset ihmiset on ajattelemattomia!

Plääh.. älkää kuunnelko, olette varmasti ihanat mami ja isi;) ainakaan teillä ei ole tarvetta haukkua kaikkia ympärillänne! Eli ette ole katkeroituneet;) hyvvee talvee!

Vierailija
112/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietty saattaa vaikuttaa siltä, että laittaisin lapsen syömään koko suklaan annoin sen nuolla sen suklaan reunaa vähän... ja kun monet on kommentoineet tyyliin : "lapsi hamuaa äidin maitoa mutta sille tungetaan suklaata" ensinnäkin meidän lapsella ei ollut nälkä eikä se edes pyytänyt maitoa siinä se vaan jokelsi mulle iloisesti ja ajattelin antaa sille suklaata kun sitä sattui vielä yksi pala olemaan omilta jäljiltäni :D

Vierailija
113/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoiseni 19v iässä, 18 kun tulin raskaaksi ja voi kauhea sitä päivittelyn määrää! Pahimmat oli omat sukulaiset. Heille sitten sanoinkin että voisivat pitää huolen omista asioistaan. Vauva on kuitenkin iloinen asia ja kuitenkin siihen äitiyteen kasvaa raskauden myötä. Jokainen tietää itse minkäikäisenä on valmis äidiksi, kuten te olette nyt olleet valmiita vanhemmiksi. Jokainen nyt jonkin virheen tekee vauvan kanssa, itsekin. Ellei sitten joku ihan kirjan kanssa lasta kasvata :) Itsekin kävin katsomassa sen videon ja äkkiseltään voi katsoa että syöpä muuten paljon suklaata, koska oli se koko pala siinä näkyvissä. Se nyt voi huijata katsojaa. :)

ite silloin 15kesäsenä ku kerroin äidille odottavani,niin äiti sit hoiti isälle kertomisen ja isä siten mummulle kertomisen,kukaan ei negatiivisesti silloin mtn mulle sanonut,mutta tiedän kyllä että ne puhu keskenään.nyt jälkeenpäin kun mummun kanssa puhuttu niin mummu myöntänyt että oli ihan kauhuissaan silloin,mutta ajan kanssa huomas että kylläpäs ne pärjää,ei tässä oo mtn hätää :)

Vierailija
114/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoiseni 19v iässä, 18 kun tulin raskaaksi ja voi kauhea sitä päivittelyn määrää! Pahimmat oli omat sukulaiset. Heille sitten sanoinkin että voisivat pitää huolen omista asioistaan. Vauva on kuitenkin iloinen asia ja kuitenkin siihen äitiyteen kasvaa raskauden myötä. Jokainen tietää itse minkäikäisenä on valmis äidiksi, kuten te olette nyt olleet valmiita vanhemmiksi. Jokainen nyt jonkin virheen tekee vauvan kanssa, itsekin. Ellei sitten joku ihan kirjan kanssa lasta kasvata :) Itsekin kävin katsomassa sen videon ja äkkiseltään voi katsoa että syöpä muuten paljon suklaata, koska oli se koko pala siinä näkyvissä. Se nyt voi huijata katsojaa. :)

ite silloin 15kesäsenä ku kerroin äidille odottavani,niin äiti sit hoiti isälle kertomisen ja isä siten mummulle kertomisen,kukaan ei negatiivisesti silloin mtn mulle sanonut,mutta tiedän kyllä että ne puhu keskenään.nyt jälkeenpäin kun mummun kanssa puhuttu niin mummu myöntänyt että oli ihan kauhuissaan silloin,mutta ajan kanssa huomas että kylläpäs ne pärjää,ei tässä oo mtn hätää :)

Vierailija
115/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen nyt noiden isän ja äidin kirjotuksistakin et ihan ei oo kypsiä tyyppejä. Huoh. Kaikki kimpassa syöttämään suklaata ja jätskiä :D

Vierailija
116/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kypsemmältä vaikuta.

Tsemppiä nuorelle perheelle!

Huomaahan sen nyt noiden isän ja äidin kirjotuksistakin et ihan ei oo kypsiä tyyppejä. Huoh. Kaikki kimpassa syöttämään suklaata ja jätskiä :D

Vierailija
117/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo pakko se on vaa sanoo et osaa olla kyllä maailma noita ihme hihhuleita täynnä jotka puuttuu toisten elämään mikä ei kuulu niille pätkän vertaa.. huolehtisivat vaan omista asioistaan ehkä ne vaan ei osaa muuta ku puuttuu muitten asioihin ne tässä idiotteja on (:

Vierailija
118/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan katkera joko siitä et sul ei oo lapsii tai jos on ni siitä et niillä menee paremmin ku sulla ja ne o fiksumpii ku sä

Vierailija
119/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä suklaata on vauvan suuhun työnnettävä?

Ei siitä nyt ainakaan mitään hyötyä taikka terveydelle edullista vaikutusta ole, sen tietää jokainen.

Ja isille tiedoksi, että suklaissa on monia muitakin aineita kuin lehmänmaitoa, joita ei korvikkeissa ole. Ja sen takia vauvoille annetaan korviketta, eikä "tavallista" maitoa, koska "tavallisen" maidon proteiinit on pilkottu vauvoille paremmin sopivaan muotoon..

Ei se vauva satunnaiseen suklaanmaisteluun kuole, mutta eittämättä pistää miettimään mitä muuta hölmöä vanhemmat keksivät tehdä, kun tällaistakin täytyy kuvata ja nettiin laittaa, sorry vaan.

Vierailija
120/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan katkera joko siitä et sul ei oo lapsii tai jos on ni siitä et niillä menee paremmin ku sulla ja ne o fiksumpii ku sä

Minulla on 2 vallan ihanaa alle kouluikäistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä