Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäiti antaa 1kk ikäselle suklaata!! :-O

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei syönnyt koko palaa pässi minkä ihmeen takia puututte asioihin josta ette tiedä puoliakaan? meillä on vanhemmat jotka auttaa tarvittaessa ja neuvolassa ollaan sanottu että se on saannut suklaata eikä ne mitenkään ihmeissään ollut ja on sanoneet että ollaan hyvät ja huolehtivaiset vanhemmat.. tulkaa kattomaan toki miten oikeesti asiat on?

Vierailija
82/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on meille todella rakas ja ei edes kävisi mielessä syöttää koko palaa ;/ tuomitsette vaan nyt iän takia mulla on nyt ainaki menny päivä ihan pilalle niin on lapsen äidilläkin mut jos te tosta saatte jonkunlaisen nautinnon että voitte vittuilla ihmisille niin tehkää sitä vaikka silleen kasvotusten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain paranee... On fiksuja ja vastuuntuntoisia teinejä, mutta sitten on niitä toisenlaisiakin. Ja nämä kyseiset eivät vaikuta ainakaan äkkiseltään olevan ihan sieltä kypsimmästä päästä.

On ihan ymmärrettävää, että lapsivanhemmat antavat vauvalle suklaata ja muuta sopimatonta, lapsethan kokeilevat asioita oppiakseen. Mutta sitten kun sitä kuvataan ja laitetaan nettiin hymiöiden kanssa, on aika huolestua.

Toivottavasti joku aikuinen katsoo näiden kotileikkien perään, ettei seuraavia vaiheita päästä lukemaan roskasanomien lööpeistä...

Vierailija
84/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää vain ne ylimääräiset herkut pois lapsen ruokavaliosta. Ellette sitten tosissaa halua mahavaivojen takia itkevää lasta. Pienikin määrä voi tehdä vauvan mahan kipeäksi. Tiedän teiniäitejä ja kaikki olleet hyviä äitejä, itsekin olen, mutta käyttäkää nyt herranen aika sitä järkeä. Ei sinne vauvan suuhun nyt mitä tahansa saa laittaa :)

Olutta kukaan ei epäile teidän vauvalle antaneen, joku taisi kirjoittaa että taitaa seuraavaksi olla olut mitä annatte.

Enkä pahalla tätä kirjoita, itsekin teiniäiti. Ja tällä hetkellä 2kk ikäinen poika. Mutta ihan äidinmaidolla ja korvikkeella mennään. Pojan isoveli kyllä yritti antaa muroja :D

En minäkään mikään täydellinen äiti muiden mielestä varmastikaan ole, itse tiedän olevani hyvä äiti lapsilleni.

Vierailija
85/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue noi pari aikasempaa kommenttia olen lapsen isä ja tiedän varmaan vähän paremmin Minun ja tyttöystäväni lapsen asiat

Vierailija
86/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita "on varmaan annettu oluttakin" juttuja niin sehän hipoo jo kunnianloukkausta. Eikä ole vaikeaa tarvittaessa selvittää, että kuka näiden kommenttien takana on.

Mitä tulee suklaaseen niin en kyllä näe siinä mitään niin maata kaatavaa. Ei ehkä maailman fiksuin veto antaa suklaata, mutta kuten joku jo sanoi niin kautta aikojen vauvat on saaneet ties mitä jo pari viikkoisesta lähtien.

Uskon, että vauvan äiti ja isä rakastaa lastaan eivätkä halua hänelle mitään pahaa. Miksi teilaatte heti kättelyssä ihmiset, joita ette edes tunne?

Vierailija
87/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei merkkaa minulle mitään tämän asian suhteen.

t:37

Vierailija
88/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän lapselle on tullut tuosta äidinmaidon korvikkeesta maha kipeäksi äidiltä ei ole tullu aina tarpeeks maitoa tisuista niin olemme joutuneet käyttämään korvikkeita sen jälkeen kakka ei oo tullu kovinkaan usein;)

Vierailija
89/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta henkinen ikäsi taitaa olla 13.. "t:37" haetkos jotain egoa tuolla iälläsi?

Vierailija
90/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta henkinen ikäsi taitaa olla 13.. "t:37" haetkos jotain egoa tuolla iälläsi?

Oikeasti vasta 22 ;)

Vierailija
91/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä fiksuin veto antaa yksi kuukautiselle vauvalle suklaata, mutta asettakaa nyt av-mammat tämäkin mittasuhteisiinsa. Vauvalle ei tästä ole harmia aiheutunut ja tärkeintä lienee kuitenkin se, että neuvola on heidän tukenaan ja tietoisia tästäkin. Kuka meistä äideistä todella voi sanoa olevansa virheetön, eikä ole koskaan tehnyt yhtäkään virhettä lastensa kanssa? Minä ainakin menetän välillä hermoni ja tiuskin lapselleni, en ole siitä ylpeä ja pyydän aina anteeksi. Täydellinen en ole, enkä tällöin ole siinä asemassa, että voisin toisia näin sormella osoittaa.

Onnea nuorelle parille vanhemmuuteen. Jättäkää ilkeät ja vähättelevät kommentit omaan arvoonsa. Ne ovat esitetty, jotta perus av-mammakin tuntisi hetken paremmuutta. Totuus kuitenkin on, että jokainen näistä kommentoineista on tehnyt virheitä kohdallaan. Olemme vain ihmisiä.

Vierailija
92/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha mutta ihan sama voit tulla vaikka heti neuvomaan meitä kun kerran olet itse niin täydellinen ettet tee yhtään virhettä.

Vierailija
93/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän lapselle on tullut tuosta äidinmaidon korvikkeesta maha kipeäksi äidiltä ei ole tullu aina tarpeeks maitoa tisuista niin olemme joutuneet käyttämään korvikkeita sen jälkeen kakka ei oo tullu kovinkaan usein;)

Ja hakekaa apteekista mallasuutetta, pitäisi kakan tulla. Tai maitohappobakteereja. Mutta vetäkää itse ne suklaat.

Vierailija
94/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyto oikein muistan tuon lääkkeen nimen niin joku levolak tai vastaava olemme antaneet sitä ja sillä on aina kakka tullu ja ollaan eri merkkisiä korvikkeita kokeiltu mutta tuota levolakkia olemme antaneet pienen määrän ja siinä paketissa luki että pikkuvauoville 2.5m mutta ollaa annettu 0.5m ja sillä on tullu hyvin napaan asti :D

Vierailija
95/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jo pelkästään siitä voivat katkerat mammat haukkua!

Toki teko oli virhe, mutta tuskin kovin huonoa äitiä tekeese YKSI virhe.

Katsokaapas peiliin itseänne, olette tehneet VARMASTI virheitä, ja silti ette ole maailman kamalimpia "mummoäitejä"

Voisitte itse vähän aikuistua.

Itse kerran käänsin noin 3sekunniksi hoitopöydällä pääni, ja lapsi tippui viereiselle sohvalle, tämä olisi voinut myös sis tippua lattialle, tein virheen, koska kyllä minun pitäisi tietää, ettei vauvaa saa jättää valvomatta sekuntiakaan,ja tein se. Inhottava juttu oli, mutten silti ole huono äiti jota pitää haukkua ympäriämpäri.

JOS olisin kirjoittanut tuon jonnekkin ja lisännyt että olen 16vuotias ja lapsen tippui hoitopöydältä, olisi reaktio ollut radikaalisti eri.

Vierailija
96/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme joutuneet poistamaan irc-galleriasta tunnukset koska sieltä tuli niin asiatonta kommenttia "urvot teinit" ja vastaavaa olisitte voineet puhua asiasta nätisti niin ei olisi tullu tämmöstä "esim" ettekai syöttäny koko palaa tai jotain vastaavaa mutta koko palaa ei olla syötetty ja tona aamuna olin koulussa muutenkin..

Vierailija
97/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyto oikein muistan tuon lääkkeen nimen niin joku levolak tai vastaava olemme antaneet sitä ja sillä on aina kakka tullu ja ollaan eri merkkisiä korvikkeita kokeiltu mutta tuota levolakkia olemme antaneet pienen määrän ja siinä paketissa luki että pikkuvauoville 2.5m mutta ollaa annettu 0.5m ja sillä on tullu hyvin napaan asti :D

Tympeitä vain vaatteet pestä, kun vauvan kakka tarttuu vähän pirun hyvin kiinni :)

Vierailija
98/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 asteen pesussa kyllä varmasti lähtee :D

Vierailija
99/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme joutuneet poistamaan irc-galleriasta tunnukset koska sieltä tuli niin asiatonta kommenttia "urvot teinit" ja vastaavaa olisitte voineet puhua asiasta nätisti niin ei olisi tullu tämmöstä "esim" ettekai syöttäny koko palaa tai jotain vastaavaa mutta koko palaa ei olla syötetty ja tona aamuna olin koulussa muutenkin..

Asialliset kommentit nyt ihan normaaleja. Ja btw, olisin varmasti kauhistunut siltikin vaikka äiti olisi 40+ ja syöttänyt suklaata. Eli ei kaikille ole iästä kiinni.

Närkästyisin itsekin jos saisin vain haukkuja, rakentavat kommentit taas otan vastaan.

Vierailija
100/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 asteen pesussa kyllä varmasti lähtee :D

Jos lähtee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän