Teiniäiti antaa 1kk ikäselle suklaata!! :-O
Kommentit (178)
sipseistä, senhän nyt jokainen murkkuikäinen tietää ihan omasta ruokavaliostaan. Teiniäidin kantsii kyllä pitää huoli kunnostaan, sillä teinivanhemmuushan periytyy kuten muukin huono-osaisuus ja siten 40-kymppisenä on jo mummo. Silloin pitää olla timmimpi kuin tiskirätti että jaksaa tukea nuorta äitiä hoitamalla vauvaa kun äippä tuulettuu kotibileissä.
kun äippä tuulettuu kotibileissä
40-kymppisenä on jo mummo. Silloin pitää olla timmimpi kuin tiskirätti että jaksaa tukea nuorta äitiä hoitamalla vauvaa kun äippä tuulettuu kotibileissä.
[/quote]
just toikin on ällöttävää kun kaikki valittaa jostain välimerkeistä tai pilkuista kyllä me ne osataan laittaa jos huvittaa tästä juuri huomaa miten pikkutarkkoja ja lapsellisia nykyajan aikuiset ovat te ette taida ymmärtää miten paljon pahoittaa mieltä jos jokaikisestä asiasta tullaan valittamaan tässä elämässä on suurempiakin huolia kun joku video suklaasta ja vauvasta tai jotkut kirjoitusvirheet
eipähäntarvitseostellavähänväliäuusianäppäimistöjäkannattaamyösunohtaainternettiinkirjoittelujoseikestäkritisointiajatässätapauksessaaivanhyväntahtoistaneuvontaaitselleniainakinomalapsiontärkeämpijajosjokuneuvooniinotanneuvotvastaanenkäalavalittamaankuin16vuotiaskaikkitietäväteini
Ei ole vauvan elämä kovin hyvissä kantimissa kun ei sen vertaa ole vauvan hoito hyppysissä että ymmärtäisi olla antamatta kuukauden ikäiselle suklaata ja jäätelöä. Lukekaa ne neuvolasta saadut oppaat! Minkä helvetin takia se ummetuslääkettäkin saa, saako se pelkkää rintaa? Tiedoksi vaan että rintalapselle kahdenkin viikon kakkaamisväli on täysin normaali, tämänkin tietäisit jos olisit vähän perehtynyt asiaan.
No, seuraavaksi sille voi ostaa vauvan hajuvesiä ja pukea sen Baby Bornin hääasuuun ja järjestää naapurin vauvan kanssa hääjuhlat. Tai pistää sillekin aidot hiustenpidennykset kun ne on niin ihqut ja maailman ihanin asia.
Ei ole vauvan elämä kovin hyvissä kantimissa kun ei sen vertaa ole vauvan hoito hyppysissä että ymmärtäisi olla antamatta kuukauden ikäiselle suklaata ja jäätelöä. Lukekaa ne neuvolasta saadut oppaat! Minkä helvetin takia se ummetuslääkettäkin saa, saako se pelkkää rintaa? Tiedoksi vaan että rintalapselle kahdenkin viikon kakkaamisväli on täysin normaali, tämänkin tietäisit jos olisit vähän perehtynyt asiaan.
No, seuraavaksi sille voi ostaa vauvan hajuvesiä ja pukea sen Baby Bornin hääasuuun ja järjestää naapurin vauvan kanssa hääjuhlat. Tai pistää sillekin aidot hiustenpidennykset kun ne on niin ihqut ja maailman ihanin asia.
meillä on joo viranomaiset käyneet muutamana päivänä katsomassa miten vauvaamme hoidamme, koska olemme nuoria. He ovat tietoisia siitä, että annoimme lapsellemme suklaata ja jäätelöä ja he itse vain nairouvat ja sanoivat vainiin. Samoin kyllä neuvolassakin asia tiedetään, kun sieltä ensimmäisenä kysyttiin saako sitä antaa ja lapsen mummi sitä ensimmäisenä sille antoi en minä ( en halua äitiäni tästä syyttää, koska itsekkin sitten annoin pari kertaa, kun ei siitä kuulema haittaa ole) ymmrätäisin täysin että olette tuommoisia idiootteja jos olisin syöttänyt kokonaisen palan suklaata mutta muutaman nuolaisun takia tämmöinen älämölö! ei herran jestas olette kyllä lapsellisia
ja maailman ihanin asia on kyllä minulle oma lapseni, poikaystäväni ja perheeni, että sinä joka näköjään "tiedät" kaiken minusta voisit pitää suusi kiinni! tottakai kirjoitin päiväkirjaani että kiva kun saan pidennykset, kun en ole sitä ennen päässyt muutamaan vuoteen kampaajalle..
noo pakko se on vaa sanoo et osaa olla kyllä maailma noita ihme hihhuleita täynnä jotka puuttuu toisten elämään mikä ei kuulu niille pätkän vertaa.. huolehtisivat vaan omista asioistaan ehkä ne vaan ei osaa muuta ku puuttuu muitten asioihin ne tässä idiotteja on (:
julkinen formaatti ja jos siellä haluaa elämäänsä esitellä, niin aika turha saada itkupotkuraivareita siitä " ku idiottit puuttuu muitten asioihin"!
sen takia just poistettiinkin käyttikset irc-galleriasta ku tulee just tämmössiä keskustelu palstoja "kauheeta teini-äiti syöttää kuukauden ikäselle lapselle suklaata" ja tuli jo sillonkin ku olin raskaana siis niinkun semmossia vittuilu keskusteluja eikö oikeesti teillä aikuisilla ihmisillä oo mitään muuta tekemistä mulle ei ainakaan koskaan tulis mieleen tehän jotain keskustelu palstaa jostain äidistä joka vaikka nyt antaa jotain kiellettyä ruokaa vauvallensa vähän kyl ymmärtäisin jos joku nyt puol levyy syöttäis tai yhen palan
tekemistä, mutta sen ohella väki kommentoi aihetta joka kiinnostaa ja tämä vie vain pienen hetken päivästä. Jos sinä ymmärtäisit äitiä joka syöttää jotain kiellettyä vastasyntyneelle ja haluaa jakaa sen koko maailman kanssa, niin valitettavasti se ei määrittele sitä mitä muut ihmiset ymmärtävät. Sitten aikuisena saatat sen sijaan ymmärtää, että julkisuutta ei voi hallita. Kaiken kaikkiaan kirjoitettua tekstiä on helpompi ymmärtää jos edes osa välimerkeistä olisi paikallaan.
noo pakko se on vaa sanoo et osaa olla kyllä maailma noita ihme hihhuleita täynnä jotka puuttuu toisten elämään mikä ei kuulu niille pätkän vertaa.. huolehtisivat vaan omista asioistaan ehkä ne vaan ei osaa muuta ku puuttuu muitten asioihin ne tässä idiotteja on (:
julkinen formaatti ja jos siellä haluaa elämäänsä esitellä, niin aika turha saada itkupotkuraivareita siitä " ku idiottit puuttuu muitten asioihin"!
sen takia just poistettiinkin käyttikset irc-galleriasta ku tulee just tämmössiä keskustelu palstoja "kauheeta teini-äiti syöttää kuukauden ikäselle lapselle suklaata" ja tuli jo sillonkin ku olin raskaana siis niinkun semmossia vittuilu keskusteluja eikö oikeesti teillä aikuisilla ihmisillä oo mitään muuta tekemistä mulle ei ainakaan koskaan tulis mieleen tehän jotain keskustelu palstaa jostain äidistä joka vaikka nyt antaa jotain kiellettyä ruokaa vauvallensa vähän kyl ymmärtäisin jos joku nyt puol levyy syöttäis tai yhen palan
tekemistä, mutta sen ohella väki kommentoi aihetta joka kiinnostaa ja tämä vie vain pienen hetken päivästä. Jos sinä ymmärtäisit äitiä joka syöttää jotain kiellettyä vastasyntyneelle ja haluaa jakaa sen koko maailman kanssa, niin valitettavasti se ei määrittele sitä mitä muut ihmiset ymmärtävät. Sitten aikuisena saatat sen sijaan ymmärtää, että julkisuutta ei voi hallita. Kaiken kaikkiaan kirjoitettua tekstiä on helpompi ymmärtää jos edes osa välimerkeistä olisi paikallaan.
just toikin on ällöttävää kun kaikki valittaa jostain välimerkeistä tai pilkuista kyllä me ne osataan laittaa jos huvittaa tästä juuri huomaa miten pikkutarkkoja ja lapsellisia nykyajan aikuiset ovat te ette taida ymmärtää miten paljon pahoittaa mieltä jos jokaikisestä asiasta tullaan valittamaan tässä elämässä on suurempiakin huolia kun joku video suklaasta ja vauvasta tai jotkut kirjoitusvirheet
mutta jotenkin ihmetyttää tuo ristiriita, että "jokaikisestä asiasta tullaan valittamaan" vaikka aikaisemmista viesteistä saa käsityksen kuinka virkamieskunta leveällä rintamalla (sossu, lääkärit, neuvolan väki) on kehua retostanut teidän hämmästyttävän hyviä lapsenhoitotaitojanne.
Vai olisko niin, että pienikin kritiikki on "jokaikinen asia" ja heti on mieli paha. Täällä on kuule sätitty ihmisiä silläkin perusteella, että jotkut valokuvaa vaatteita tai laittaa lapselle villakangastakin kaupungille ja sellainenhan ei edes vaaranna terveyttä kuten suklaa saattaa tehdä. Pikkutarkkuudessa sinänsä ei ole mitään pahaa, joissain tilanteissa se on jopa välttämätöntä.
joka sanoo että on joo ihan ok antaa suklaata ja jäätelöä jo 1 kk ikäiselle, voi että kuinka hyvin hoidattekaan vauvaanne! Vai että olette ensimmäisenä kysyneet asiasta neuvolasta voi looooooooooooollllll. Kai te jotenkuten pärjäilette. Vaan on lapsen mummikin ihan daiju js tollaisia pikkuiselle imeväiselle syöttää. Vauva ei kuule tarvii ensimmäiseen kuuteen kuukauteen muuta kuin sinun maitoasi.
ja toi yksi kirjoitus tuolla että pitää olla 40 ikäisenä hyvässä kunnossa että jaksaa pientä vauvaa kattoa kun teiniäiti on kotibileissä...
ensinnäkin! en ole ollut lapsestani erossa kun vain sen verran, että kävin poikaystäväni kanssa syömässä koska mummit halusivat hoitaa pienokoista ( ja poikaystäväni sai suostutella minut edes lähtemään) ja olimme alle tunnin poissa kun halusin kiirehtiä kotiin. Ja toiseksi..te jotka tunnette näköjään minut paremmin, kuin minä itse MINÄ INHOAN ALKOHOLIA JA TUPAKKAA miksi te VIISAAT AIKUISET ajattelette, että kaikki teinit haluavat bilettää? monet nuoret tietenkin haluavat. Lähes kaikki ystävänikin, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa bileet vielävähemmän alkoholin ja tupakan käyttö.. oikeasti miettisitte vähän ennen kuin puhutte! varsinkin kun ette tunne meitä ollenkaan!
Kiitos muuten kauheasti teille kaikille pitäkää huomenna oikein ihana isänpäivä, kun meidän ensimmäinen isänpäivä meni jo pilalle!
potkut joka suosittelee yksikuiselle suklaata ja jäätelöä. Missä neuvolassa tämä teiniäiti käy?
olen lukenut nämä kirjoitukst ja olen ammatiltani lakimies.. nämä vanhemmat saavat tehdä ilmoituksen poliiseille näistä ihmisistä, jotka täällä kirjoittavat jos haluavat. He saavat pyytää korvauksia loukkaamnisesta. ( Rahallista korvausta)
Ikävä kyllä onnistuitte vain lisäämään ennakkoluuloja teiniäitejä kohtaan osoittamalla monet stereotypiat omalta kohdaltanne todeksi. Tehkää kaikille palvelus ja lopettakaa kommentointi tähän..
Tiedoksesi, YKSIKÄÄN suomalainen juristi ei tuota tämäntasoista tekstiä:
olen lukenut nämä kirjoitukst ja olen ammatiltani lakimies.. nämä vanhemmat saavat tehdä ilmoituksen poliiseille näistä ihmisistä, jotka täällä kirjoittavat jos haluavat. He saavat pyytää korvauksia loukkaamnisesta. ( Rahallista korvausta)
a) Ko. henkilöt eivät ole esiintyneet netissä omalla nimellään
b) Kaikki mitä tässä ketjussa on kirjoitettu on totta, ja perustuu ko. henkilön itse kertomiin asioihin
c) Ko. henkilö on itse haukkunut muita keskusteluun osallistuvia nähtävästi urpoiksi ja miksi kaikeksi muuksi lieneekään, saammeko mekin rahallisia korvauksia?
d) Uskon, että et ole "amatiltasi" lakimies.
Täällä 15v lapsenYRITTÄJÄ (: Poikaystävä 17v . Haukkukaa haukkukaa , mä en taida tulla ees kattoo ku lähen just hoitaan kummityttöä + sisaruksia (:
Jos nyt ette alkais leikkii jo lakimiehiä :)
Se jos mikä antaa kypsymättömän ja typerän vaikutelman ja tekstiä on todella raskas lukea, eli jos haluatte että ihmiset suhtautuvat netissä teihin paremmin ja asiallisemmin niin kannattaa kiinnittää enemmän huomiota siihen kirjoittamiseen.
että musta on todella hauska miten te ragoitte, kuten syylliset. Maalaisjärki pitäs kaikilla toimia. Mua ruodittiin av:lla vuosia sitten, 3 tai 4-vuotta sitten, koska mulla näkyi yhdessä kuvassa pyykinkuivausteline ja lapsen olkkariin kantama kenkä, olin sottapytty, whitetrash teiniäiti, olin siis silloin 19 tai 20-vuotias, en muista ajankohtaa. Ei silti käynyt mielessäkään poistaa tunnuksia taikka nostaa näin hirveetä haloota. Tiesin et mitään en ollut tehnyt väärin, siksi vain naureskelin ja kirjoitin kuvaan tekstin "anteeksi arvon av-mammat että asuntoni on sotkuinen :D".
Teidän reaktio siis kertoo jo aika paljon että tiedätte tehneenne väärin sekä sen että olette oikeasti kamalan nuoria vielä myös henkisesti. Muutama kaverini on saanut lapsia 16 ja 17-vuotiaana ja henkinen ikä ollut paljon suurempi mitä teidän kirjoituksista huomaa :(
Harmi. Turhaan te nyt pilaatte teidän isänpäivää jos joku jotain sanoo, miettikää itse teittekö jotain väärin. :)
siis niistä ihmisistä voi tehdä ilmoituksen, jotka "kirjoittavat jos haluavat"? Ja oikein rahallisen korvauksen isolla R:llä! Olet varmasti huippujuristi...
lapsellista. Välimerkkejä ei laiteta siksi että huvittaa, vaan siksi että teksti on ymmärrettävää. Muutenhan on turha edes kirjoittaa mitään ja keskittyä vaikka niihin suurempiin huoliin. Suurinpiirtein oikein kirjoittaa siinä kuin väärinkin, ellei sitten oikeinkirjoitus vaadi erityisiä ponnisteluja.