Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäiti antaa 1kk ikäselle suklaata!! :-O

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini antoi aikoinaan esikoiselleni suklaata, kun tämä oli 5kk. Salaa minulta siis ja nauroi päälle, että "Nyt ei äiti huomannut mitä me tehtiin" ja sitten sanoi minulle että on niin kiva kattoo sen ilmettä. Miten monen äidin lapselle tulee mieleen tuollaista ja mitä ihmeellistä siinä ilmeen näkemisessäkin sitten oikein on. Olin kyllä tosi raivona. Ei ole kahdelle seuraavalle antanut ilmeen toivossa suklaata.

Vierailija
62/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee paha mieli, jos lapsi on laiminlyöty- aika hyvin teillä on asiat, jos suklaa kaata maan.

Paha mieli ei kuitenkaan "kaada maata" eikä iso vääryys oikeuta pienempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jaksan edelleen ihmetellä, että miksi teiniäitejä niin kovasti puolustellaan. Mitä hyvää oikeasti on kenellekään siitä, että joku saa lapsia, ennen kuin on ammattikoulukaan käytynä? Voisiko joku rehellisesti ja asiallisesti vastata? Järkyttynyt kyllä olin, kun tuon videon avasin, sitä ei voi kieltää.

Mitä helvetin hyvää siitä pitäis kellekään ylipäätään olla että joku synnyttää lapsen, oli ikä sitten mikä tahansa? En mä ainakaan ole tehnyt lapsia sen takia että se oli hyvää jollekin. Ja mitä luin sen tytön blokia niin ihan onnelliselta vaikutti ja rakastavalta äidiltä. Ajattelematon se on, sitä en kiistä, mutta kukapa sitä ei virheitä tekisi, niitä tekee myös vanhemmat äidit.

Toisaalta en edes ymmärrä sitä miksi jonkun pitäis edes ruveta puolustelemaan äitiyttään tai ikäänsä. Ei nelikymppisenkän tarvitse puolustella sitä miksi tekee lapsensa vasta niin myöhään?

Niin, ja en ole teiniäiti.

Vierailija
64/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk ikäiselle pojalleni nuolaisun suklaata, olenkohan minäkin tyhmä teiniäiti!?! Ennen on annettu vauvoille sokerivettä ja minun vanhemmilleni vauvoina lehmän maitoa, ihme etteivät kuolleet!!!!!!!

No tuosta suklaan maistamisesta, meidän suvussa ei ole mitään allergioita eikä yliherkkyyksiä ja minun vauvat on ollut aika isoja eikä mitään kasvuhäiriöitä enkä nälkään ole antanut suklaata, Kerran vain vähän kielenpäähän! Pitäköön joku vain tyhmänä!!

Vierailija
65/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä teistä ole tärkeämpää että vauva saa rakkautta ja hoivaa. Että hänen tarpeisiinsa vastataan. Ja

En usko että tämän äidin vauvasta sen sairaampaa yksilöä kasvaa kuin teidänkään lapsistanne kauhistelijat. Tiukkapipojen lapsia käy myös sääli.

Suklaahan on terveellistä, jos olisi antanut alkoholia tai tupakkaa tms. ymmärtäisin tämän teloituksen.

Vierailija
66/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin kauhistutti ajatus, että ne kaksi lasta hoitaa sitä vauvaa keskenään! Mitähän muuta outoa siellä tapahtuu?

Aika ajattelematonta antaa suklaata vauvalle. Maistaminenkin on vielä eri asia kuin koko palan syöttäminen!

Vierailija
67/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistaa 81% suklaata, ku niin kiinostuneena katto ja hamuili. So shoot me!

Siis en voi kyllä nyt teitä mammoja ymmärtää, mistä kaikesta hitosta teillekki oikeen tulee paha mieli!? Nyt ymmärrän kanssa miksi niin moni vikisee lapsena syömisvenkoilusta...Heti pienestä asti opetetaan suhtautumaan neuroottisesti ruokaan!

Ja hei halloo, ei tuon linkinkään mukaan suklaa mitenkään niin vaarallista ole...

Vierailija
68/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Britanniassa ottaa itse Gordon Brownkin kantaa siihen, että teiniraskaudet pitäisi saada laskuun. Kummallista, että jos Suomessa haluaa kritisoida asiaa, niin minkäänlaista asiallista keskustelua ei ole mahdollista käydä.

Vanhempien liian nuorella iällä on lapsen tulevaisuutta ajatellen lukemattomia negatiivisia vaikutuksia. Tämä nyt on todettu jo yli 25 vuotta sitten tehdyissä tutkimuksissa. Vanhemmat äidit tekevät tutkitustikin keskimäärin paljon vähemmän virheitä lastensa kanssa, kuin teiniäidit. Mikä tietysti maalaisjärjelläkin ajateltunakin on itsestään selvää, lapset ovat edelleenkin lapsia, vaikka heillä olisi omiakin lapsia.

Olen edelleenkin sitä mieltä, että ei ole kenenkään hyöty, että teini-iässä tehdään lapsia.

Vierailija
69/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 16-vuotias voi olla paljonkin fiksumpi kuin joku 30v, joissain tapauksissa. Iän perusteella ei saa tuomita! Ite olen 26v lapset 5v 4v ja 3kk.

Vierailija
70/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota kuulemma nuorilla äideillä on. Ei kato tarvii kattoo kirjoista mitään niin kuin mummoäitien...

t. 36-vuotiaana esikoisen saanut, lapsi nyt vuoden eikä ole saanut sokerisia herkkuja vielä yhtään

Vierailija
71/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se katso ikää katso. Myös vanhemmista äideistä löytyy niitä löyhäpäitä :)

Itse tunnen teiniäitejä ja vanhempia äitejä, onneksi ei ole tullut yhtään sellaista eteen joka ei osaa ajatella järjellä asioita.

Itsekin olen nuori äiti, esikoiseni sain 19v iässä, ei vain tullut tuollainen mieleenkään. Enkä kyllä kirjoja lueskellutkaan. Jos jokin askarrutti mieltä, soitin neuvolaan ja kysyin neuvoa. Tai sitten joltakin kokeneemmalta äidiltä. Ei kaiken nyt kuitenkaan tarvitse kirjojen mukaan mennä, tuskin kenelläkään menee. Pääasia että osaa sitä järkeään käyttää.

Vierailija
72/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös voinut vaihtaa nimimerkkinsä.

Vierailija
73/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs iis olutta,jäätelö,suklaata oli antanut lapselleen,mitä muuta?

Vierailija
74/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä että jotkut oli asiallisesti kertoi tytölle ettei suklaa sovi vauvalle. Hyvä että tietoa jaetaan siltä varalta jos se ei tiennyt asiaa. Ei suklaa paha juttu oo, vaan se että jos ei tiedä vauvoista mitään.

Vierailija
75/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesi esim. sen, että vastasyntyneen kanssa ei kannata lähteä kauppakeskukseen.

Eikä missään kyllä lukenut, että olisi antanut olutta.

Vierailija
76/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjää mitenkään kyvyiltään kolmekymppiselle, ellei kolmekymppinen ole poikkeuksellisen tyhmä. Olen samaa mieltä, että teiniäitiydessä ei ole mitään suotavaa. Lapselle on etu, että vanhemmat on aikuisia. Teinivanhempia kuitenkin on nyt ja tulevaisuudessa, ja heitä on pakko tukea. Mikään tavoiteltava juttu se ole mitenkään.

Vierailija
77/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette kyllä aika pölvästejä anteeksi nyt vain.. jos nuori äiti tekee yhen pinen "virheen" ei se tarkoita että hän olisi huono äiti! itsekkin olette varmasti tehneet piniä virheitä vauvojenne kanssa.! ja sitä paitsi miksi tehdä kauhea huuto tämmöisestä ja tehdä kauhea numero tästä ennemin huutaisitte vanhemmille jotka pahoin pitelevät lapsiaan/juovat/tupakoivat vauvojen seurassa yms!

tunnen tämän kyseisen äidin ja hän hoitaa lastaan paremmin kuin monet kokeneet AIKUISET joten älkää heti sanoko että hän on huono äiti koska sitä hän ei todellakaan ole! :) jos väitettä jotain muuta niin tulkaa vaikka katsomaan miten hän hoitaa pienokoistaan! jopa sosiaalityöntekijät/ neuvola lääkärit sun muut ovat kehuneet että parempaa huolta pitää lapsesta kuin oikeasti moni aikuinen jopa sellainen aikuinen jolla on vaikka 2lasta :) joten miettikää ennenkuin puhutte ja mieluiten älkää puuttuko heidän asioihin kun ette tiedä mitään.. muistakaa ettei yksi "virhe" tee huonoa äitiä eikös niin?

Vierailija
78/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei taida vielä olla ihan peruskoulu käytynä. Ei edes isoja kirjaimia osaa laittaa paikoilleen.

Tai ehkä kysessä on vain pini virhe;)

Vierailija
79/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kysesisen lapsen isä Jossain on jotain huhuja että Olutta oltais lapselle annettu semmonen ei tulis missään nimessä edes mieleen luulis kyllä oikeesti että olis jotain muutakin tekemistä teillä kun tulla mollaamaan meitä tonne galleriaan ja se ei todellakaan ole saannut sitä suklaata paljoa ja kyllä järkikin sen sanoo että tuon ikäselle ei saa syöttää suklaata paljoa ja meillä on sosiaali ihmiset käynny kotona ja olemme sanoneet että se on saannut pienen määrän suklaata ja jäätelöä eikä ne siittä kovin ihmeissään ollut ja jos ette tienneet niin äidinmaidon korvikkeessakin on Lehmän maitoa minkä ihmeen takia mollaatte meitä vaikka ette oo koskaan tavanneet meitä? saitte todella kivan mielen nyt taas kerran -.-

Vierailija
80/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatteko apua lapsen hoitoon mistään? Te tarvitsisitte sitä todella, en sano pahalla, minäkin olen jo ikäloppu käpy ja tarvitsen tukiverkkoa selvitäkseni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän