Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäiti antaa 1kk ikäselle suklaata!! :-O

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä suklaata on vauvan suuhun työnnettävä?

Ei siitä nyt ainakaan mitään hyötyä taikka terveydelle edullista vaikutusta ole, sen tietää jokainen.

Ja isille tiedoksi, että suklaissa on monia muitakin aineita kuin lehmänmaitoa, joita ei korvikkeissa ole. Ja sen takia vauvoille annetaan korviketta, eikä "tavallista" maitoa, koska "tavallisen" maidon proteiinit on pilkottu vauvoille paremmin sopivaan muotoon..

Ei se vauva satunnaiseen suklaanmaisteluun kuole, mutta eittämättä pistää miettimään mitä muuta hölmöä vanhemmat keksivät tehdä, kun tällaistakin täytyy kuvata ja nettiin laittaa, sorry vaan.

se on vaan saannut vitamiinit ummetuslääkettä JOSSA luki että vauvoille voi antaa sen ja sen määrän ja jäätelöä pienen määrän sekin oli kasvisrasva ei sisällä maitoa ja suklaata jota ei todellakaan ole paljoa saannut tuntuu niinkun siltä ku tätä keskustelua katsoo että se olis jotenkin lapsen hakkaamista musta vähä tuntuu että sulla on nyt jokin asia huonosti ku oot tollane TIEDETÄÄN TASAN TARKKAAN MITÄ ME OMALLE LAPSELLEMME SYÖTÄMME JA PERHENEUVOLASTA ON KÄYNNYT TYÖNTEKIJÄ KATSOMASSA MITEN HOIDAMME LASTA JA ON SANONUT ETTÄ HYVIN TEILLÄ NÄYTTÄS MENEVÄN MUTTA SIT TOMMONE KAIKKI TIETÄVÄ PELLE TULEE JOTAIN YRITTÄÄN NIINKUN NEUVOA? VITTU MENEE TOMMOSIENKAA HERMOT MÄ EN EES HALUU TIETÄÄ SUN MIELIPIDETTÄ ASIASTA MEE SINNE MISTÄ OOT TULLUKKI

Vierailija
122/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä tekee joskus virheitä, pääasia että niistä oppii eikä ainakaan tahallisesti lähde niitä toistamaan.

Suloisen lapsen olette saaneet aikaan. Kaikkea hyvää teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä tekee joskus virheitä, pääasia että niistä oppii eikä ainakaan tahallisesti lähde niitä toistamaan.

Suloisen lapsen olette saaneet aikaan. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
124/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääs ihan jotain muuta ja jättäkää tämän palstan lukeminen ihan kokonaan! Täältä ette saa itsellenne muuta kuin pahan mielen. Ei tee hyvää menettää hermoja tämän takia, jos kerran muuten pärjäätte ihan hyvin :)! On hienoa, että saatte tukea neuvolasta, omilta vanhemmiltanne jne. Muistakaa jatkossakin, että kysyvä ei tieltä eksy! Neuvoa saa ja pitää kysyä! Se on kypsän vanhemman merkki!

Kaikkea hyvää teille toivottelee eräs terkkatiedon ope :)!

Vierailija
125/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano mitään suklaan syöttämisestä, muutakuin ei ehkä kovin järkevää mutta ei se lapsi siitä pilalle mene :)

Täällä nyt kaikki on niin täydellistä ja ihanaa joidenkin kirjoittelun perusteella.

Tulette kasvattamaan upean lapsen, uskokaa pois.

Itse olen nyt 22v ihanan 3v tytön äiti. Olin 18 kun aloin odottamaan ja melkein kaikki ystävät ja sukulaiset olivat varmoja etten pärjäisi lapsen kanssa.

Nyt on muuttunut ääni kellossa kun olen viimeiset 2v hoitanut lasta yksin kun isä lähti lätkimään ja opiskelenkin samalla.

Jopa päiväkodissa sanoivat, että tytöstäni huomaa hänen olevan rakastettu ja rajat paikallaan.

Jos antaisin oman galleria nikin tänne, uskoisin saavani haukut niskaan, sittä 2 kansiota on eri bileistä, yksi ihanasta lapsestani.

Aivan varmana minua pidettäisiin bilettäjä äitinä joka antaa lapsen hoitoon joka vkl jne..

Te olette parhaita vanhempia lapsellenne!

Vierailija
126/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te olette kyllä aika pölvästejä anteeksi nyt vain.. jos nuori äiti tekee yhen pinen "virheen" ei se tarkoita että hän olisi huono äiti! itsekkin olette varmasti tehneet piniä virheitä vauvojenne kanssa.! ja sitä paitsi miksi tehdä kauhea huuto tämmöisestä ja tehdä kauhea numero tästä ennemin huutaisitte vanhemmille jotka pahoin pitelevät lapsiaan/juovat/tupakoivat vauvojen seurassa yms! tunnen tämän kyseisen äidin ja hän hoitaa lastaan paremmin kuin monet kokeneet AIKUISET joten älkää heti sanoko että hän on huono äiti koska sitä hän ei todellakaan ole! :) jos väitettä jotain muuta niin tulkaa vaikka katsomaan miten hän hoitaa pienokoistaan! jopa sosiaalityöntekijät/ neuvola lääkärit sun muut ovat kehuneet että parempaa huolta pitää lapsesta kuin oikeasti moni aikuinen jopa sellainen aikuinen jolla on vaikka 2lasta :) joten miettikää ennenkuin puhutte ja mieluiten älkää puuttuko heidän asioihin kun ette tiedä mitään.. muistakaa ettei yksi "virhe" tee huonoa äitiä eikös niin?

Enpä kyllä koskaan ole kuullut että lääkäri tms. kehuu lapsen hoitamista VERRATTUNA joihinkin muihin. Sitäpaitsi, kaikki videon nähneet ja päiväkirjaa lukeneet tietävät jotain heidän asioistaan. Vai onko tekstissä valehdeltu ja video lavastettu?

Tottakai myös pahoinpitelevät vanhemmat tuomitaan, mutta tässä viestiketjussa nyt vaan on kyse tästä älyttömyydestä!

Vierailija
127/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman hyvin ja onnea siihen. Silti pistää heti silmään tuo, että paikalla käy perhetyöntekijää/sosiaalityöntekijää. Kas kun meillä ei näy? Eikä ne sieltä sossusta ehdi turhaan olla huolissaan vaan siihen on ihan syynsä. Fakta on, että noin nuorilla vanhemmilla on usein ongelmia ja pahinta on, että he eivät itse sitä edes huomaa.

Mutta tämä pariskunta voi olla ihan hyväkin, yleisesti teinivanhemmilla ei kummoista tarjottavaa ole lapsille.

Vierailija
128/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä tietysti.

sitä suklaata on vauvan suuhun työnnettävä? Ei siitä nyt ainakaan mitään hyötyä taikka terveydelle edullista vaikutusta ole, sen tietää jokainen. Ja isille tiedoksi, että suklaissa on monia muitakin aineita kuin lehmänmaitoa, joita ei korvikkeissa ole. Ja sen takia vauvoille annetaan korviketta, eikä "tavallista" maitoa, koska "tavallisen" maidon proteiinit on pilkottu vauvoille paremmin sopivaan muotoon.. Ei se vauva satunnaiseen suklaanmaisteluun kuole, mutta eittämättä pistää miettimään mitä muuta hölmöä vanhemmat keksivät tehdä, kun tällaistakin täytyy kuvata ja nettiin laittaa, sorry vaan.

se on vaan saannut vitamiinit ummetuslääkettä JOSSA luki että vauvoille voi antaa sen ja sen määrän ja jäätelöä pienen määrän sekin oli kasvisrasva ei sisällä maitoa ja suklaata jota ei todellakaan ole paljoa saannut tuntuu niinkun siltä ku tätä keskustelua katsoo että se olis jotenkin lapsen hakkaamista musta vähä tuntuu että sulla on nyt jokin asia huonosti ku oot tollane TIEDETÄÄN TASAN TARKKAAN MITÄ ME OMALLE LAPSELLEMME SYÖTÄMME JA PERHENEUVOLASTA ON KÄYNNYT TYÖNTEKIJÄ KATSOMASSA MITEN HOIDAMME LASTA JA ON SANONUT ETTÄ HYVIN TEILLÄ NÄYTTÄS MENEVÄN MUTTA SIT TOMMONE KAIKKI TIETÄVÄ PELLE TULEE JOTAIN YRITTÄÄN NIINKUN NEUVOA? VITTU MENEE TOMMOSIENKAA HERMOT MÄ EN EES HALUU TIETÄÄ SUN MIELIPIDETTÄ ASIASTA MEE SINNE MISTÄ OOT TULLUKKI

Vierailija
129/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän väitteesi mille? Onko sulla jotain puolueetonta tutkimusta asiasta, vai ihan mutullako täällä mielipiteitäsi jakelet?

yleisesti teinivanhemmilla ei kummoista tarjottavaa ole lapsille.

Vierailija
130/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo pakko se on vaa sanoo et osaa olla kyllä maailma noita ihme hihhuleita täynnä jotka puuttuu toisten elämään mikä ei kuulu niille pätkän vertaa.. huolehtisivat vaan omista asioistaan ehkä ne vaan ei osaa muuta ku puuttuu muitten asioihin ne tässä idiotteja on (:

julkinen formaatti ja jos siellä haluaa elämäänsä esitellä, niin aika turha saada itkupotkuraivareita siitä " ku idiottit puuttuu muitten asioihin"!

Vierailija
131/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo pakko se on vaa sanoo et osaa olla kyllä maailma noita ihme hihhuleita täynnä jotka puuttuu toisten elämään mikä ei kuulu niille pätkän vertaa.. huolehtisivat vaan omista asioistaan ehkä ne vaan ei osaa muuta ku puuttuu muitten asioihin ne tässä idiotteja on (:

julkinen formaatti ja jos siellä haluaa elämäänsä esitellä, niin aika turha saada itkupotkuraivareita siitä " ku idiottit puuttuu muitten asioihin"!

sen takia just poistettiinkin käyttikset irc-galleriasta ku tulee just tämmössiä keskustelu palstoja "kauheeta teini-äiti syöttää kuukauden ikäselle lapselle suklaata" ja tuli jo sillonkin ku olin raskaana siis niinkun semmossia vittuilu keskusteluja eikö oikeesti teillä aikuisilla ihmisillä oo mitään muuta tekemistä mulle ei ainakaan koskaan tulis mieleen tehän jotain keskustelu palstaa jostain äidistä joka vaikka nyt antaa jotain kiellettyä ruokaa vauvallensa vähän kyl ymmärtäisin jos joku nyt puol levyy syöttäis tai yhen palan

Vierailija
132/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot sitä mieltä että teini vanhemmilla ei ole kkasvutus kykyä tai joitan muuta niin paremmin teinit jaksaa niitä lapsia ja tietää enemmän mistä ne pitää ku joku vanha 40 vuotias puhki pantu tiskirätti

Vierailija
133/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman hyvin ja onnea siihen. Silti pistää heti silmään tuo, että paikalla käy perhetyöntekijää/sosiaalityöntekijää. Kas kun meillä ei näy? Eikä ne sieltä sossusta ehdi turhaan olla huolissaan vaan siihen on ihan syynsä. Fakta on, että noin nuorilla vanhemmilla on usein ongelmia ja pahinta on, että he eivät itse sitä edes huomaa.

Mutta tämä pariskunta voi olla ihan hyväkin, yleisesti teinivanhemmilla ei kummoista tarjottavaa ole lapsille.

tottakai nuorilla vanhemmilla käy sosiaalityöntekijät koska mekin olemme vielä alaikäisiä! he sitäpaitsi sanoivat että meille menee todella hyvin kun tulivat katsomaan meitä kotiin.. sitä paitsi kyllä se on vaan totta että neuvolassa ja sosiaalityöntekijät sanoivat meille että hoidamme paremmin lastamme kuin monet heidän tuntemansa aikuiset

Vierailija
134/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia just poistettiinkin käyttikset irc-galleriasta ku tulee just tämmössiä keskustelu palstoja "kauheeta teini-äiti syöttää kuukauden ikäselle lapselle suklaata" ja tuli jo sillonkin ku olin raskaana siis niinkun semmossia vittuilu keskusteluja eikö oikeesti teillä aikuisilla ihmisillä oo mitään muuta tekemistä mulle ei ainakaan koskaan tulis mieleen tehän jotain keskustelu palstaa jostain äidistä joka vaikka nyt antaa jotain kiellettyä ruokaa vauvallensa vähän kyl ymmärtäisin jos joku nyt puol levyy syöttäis tai yhen palan

tekemistä, mutta sen ohella väki kommentoi aihetta joka kiinnostaa ja tämä vie vain pienen hetken päivästä. Jos sinä ymmärtäisit äitiä joka syöttää jotain kiellettyä vastasyntyneelle ja haluaa jakaa sen koko maailman kanssa, niin valitettavasti se ei määrittele sitä mitä muut ihmiset ymmärtävät. Sitten aikuisena saatat sen sijaan ymmärtää, että julkisuutta ei voi hallita.

Kaiken kaikkiaan kirjoitettua tekstiä on helpompi ymmärtää jos edes osa välimerkeistä olisi paikallaan.

Vierailija
135/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua inhottaa just tommoset ylimieliset TÄYDELLISET VIISAAT AIKUISET! jotka pitävät teinejä huonompina vanhempina kuin itse ovat.. te olette varmasti itse olleet kauheita kunnon teinejä kun te pidätte teinejä teitä huonompina. Monet ovat sanoneet että olemme paljon viisaampia kuin monet yli parikymppiset ja sen kyllä huomaa! siis enhän minäkään kirjoita teistä mitään palstaa jos jossain teidän kuvassa alle 3kk lapsen päätä ei tueta tai jos joku vaikka pyyhkii tyttövauvan alapään väärään suuntaan tai vaikka syöttää kakkua muutaman kuukaudnen ikäiselle lapselle.. mutta te huomaatte vain mitä virheitä teitä nuoremmat vanhemmat tekevät ettekä lainkaan sitä mitä virheitä itse teette olette kyll' älyttömän lapsellisia anteeksi nyt vain :)

Vierailija
136/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sipseistä, senhän nyt jokainen murkkuikäinen tietää ihan omasta ruokavaliostaan. Teiniäidin kantsii kyllä pitää huoli kunnostaan, sillä teinivanhemmuushan periytyy kuten muukin huono-osaisuus ja siten 40-kymppisenä on jo mummo. Silloin pitää olla timmimpi kuin tiskirätti että jaksaa tukea nuorta äitiä hoitamalla vauvaa kun äippä tuulettuu kotibileissä.

Vierailija
137/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä, mutta sen ohella väki kommentoi aihetta joka kiinnostaa ja tämä vie vain pienen hetken päivästä. Jos sinä ymmärtäisit äitiä joka syöttää jotain kiellettyä vastasyntyneelle ja haluaa jakaa sen koko maailman kanssa, niin valitettavasti se ei määrittele sitä mitä muut ihmiset ymmärtävät. Sitten aikuisena saatat sen sijaan ymmärtää, että julkisuutta ei voi hallita.

Kaiken kaikkiaan kirjoitettua tekstiä on helpompi ymmärtää jos edes osa välimerkeistä olisi paikallaan.

just toikin on ällöttävää kun kaikki valittaa jostain välimerkeistä tai pilkuista kyllä me ne osataan laittaa jos huvittaa tästä juuri huomaa miten pikkutarkkoja ja lapsellisia nykyajan aikuiset ovat te ette taida ymmärtää miten paljon pahoittaa mieltä jos jokaikisestä asiasta tullaan valittamaan tässä elämässä on suurempiakin huolia kun joku video suklaasta ja vauvasta tai jotkut kirjoitusvirheet

Vierailija
138/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä antaa tulla jotain perusteita tolle väitteelle... Kannattaa aikuisen ihmisen joskus miettiä, mitä suustaan laukoo..

t.äiti 24v ja kolme ihanaa lasta, joille minulla on paljon tarjottavaa, on aina ollut ja tulee vielä olemaan vuosien varrella..

Vierailija
139/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maailmassa kärsitään nälänhädästä, on sotia, ilmastonmuutos , sikainfluenssa yms niin kauhistelette jotain videota jossa vauva saa vähän suklaata!

Vierailija
140/178 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maailmassa kärsitään nälänhädästä, on sotia, ilmastonmuutos , sikainfluenssa yms niin kauhistelette jotain videota jossa vauva saa vähän suklaata!

että muusta ei enää saisi puhuakaan kuin globaaleista katastrofeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi