Teiniäiti antaa 1kk ikäselle suklaata!! :-O
Kommentit (178)
että ei saa noin pienellä antaa suklaata, laitettu linkkejä ja neuvottu soittamaan esim. neuvolaan ja kysymään.
voisko joku kertoo, millaisia kommentteja ne oli?
Kautta aikojen on kuulkaas vauvoille annettu vaikka mitä ja ihan pienistä lähtien, ei ole kuin parikymmentä vuotta kun suositusten mukaan piti antaa vastasyntyneille tuoremehua. En nyt sano, että pitäisin tätä suklaan syöttöä kovin järkevänä, mutta ei siitä kyllä vauvalle haittaakaan ole.
Mietippä nyt jos tulisi allerginen kohtaus? Vaikka pähkinöille allerginen? Monissa suklaapaketeissa lukee että saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää yms.
Minä OLIN 6-vuotta sitten teiniäiti ja "perehdyin" äitiyteen ja lapsen kehitykseen jo odotusaikana eikä tuollainen käynyt edes mielessä. Ihan kamalaa ja epäkypsää touhua.
Ihan tuli paha mieli kyllä! On saanut mielestäni ihan asiallista kommenttia kyseinen äiti.
kertokaa nyt joku millaisia kommentteja sinne on laitettu?
t.se rekisteröitymätön...
vauvalle.Lue edellä oleva linkki.
ja ihan asiallisesti kirjoitettu ettei tuon ikäiselle saa suklaata antaa.
mutta pienestä määrästä tuskin on yhtään enempää haittaa kuin esim. appelsiinimehustaj, jota minullekin pariviikkoisena annettiin, kun neuvolassa ihan käskettiin. Sitten ihmeteltiin kun peppu on ihan punainen. Suklaa aiheuttaa helposti ilmavaivoja, ja pähkinät ovat jollekin vaarallisia. Vauvan huudatusta pidän kyllä esim. pahempana kuin suklaan antamista. Aika moni vauva joutuu syömään myös esim. lukuisia lääkkeitä, jotka taatusti pahempia kuin suklaa. Lisäksi suurkaupungeissa lapset saavat kamalat annokset myrkkyjä pakokaasujen myötä. Suklaa nyt ei ole mikään maailman pahin. Itse en antaisi, mutta enpä reagoisi kovinkaan voimakkaasti jos joku muu antaa. Enemmän haittaa on pinaattikeitosta tai unikoulusta.
en voinut katsoa kuin hetken. tuli niin paha olla lapsen puolesta. toivottavasti ei antanut kuin tuon kerran ja kertoi neuvolassa mistä vauva tykkäsi. saisi ainakin oikeaa palautetta.
Mä olen 41-vuotias viiden lapsen äiti ja taatusti annan vauvalle jäätelöä ja suklaata jos huvittaa. Ei tarvi olla hysteerinen!
en voinut katsoa kuin hetken. tuli niin paha olla lapsen puolesta. toivottavasti ei antanut kuin tuon kerran ja kertoi neuvolassa mistä vauva tykkäsi. saisi ainakin oikeaa palautetta.
Blogissa luki et oli antanut suklaata jo viime kuun puolella ja harmitteli kun ei ollut tajunnut kuvata :(
Suklaa ei tosiaankaan sovi vauvalle, mutta ehkä maailma ei nyt siihen kaadu, eikä tämäkään vauva. Taitaa meidän maailmassa olla asiat aika hyvin jos tämä on eräiden silmissä lastensuojelua tarvitseva tapaus... voi terve sentään...
Tosin jaksan edelleen ihmetellä, että miksi teiniäitejä niin kovasti puolustellaan. Mitä hyvää oikeasti on kenellekään siitä, että joku saa lapsia, ennen kuin on ammattikoulukaan käytynä? Voisiko joku rehellisesti ja asiallisesti vastata?
Järkyttynyt kyllä olin, kun tuon videon avasin, sitä ei voi kieltää.
edes ekaa kertaa, koska tekstissä harmitteli ettei tullut kuvanneeksi ilmettä. En kyllä tajua kuinka kukaan voi olla noin tietämätön ja ajattelematon. Ihmisellä on netti käytössä ja kaikilla on neuvola. Tuli hurjan paha olo kun vauva hamusi ja käänteli päätään ja suklaata suorastaan tungettiin suuhun!
Tytön teksti kyllä paljasti tason: "mit mä voi ikinä alottaa amiksen ko mä en voi olla tiiusta erossaa..." ja miljoona "hymiöö".
Mä olen 41-vuotias viiden lapsen äiti ja taatusti annan vauvalle jäätelöä ja suklaata jos huvittaa. Ei tarvi olla hysteerinen!
Ja ihan vaan jos SUA huvittaa?
Minulle tulee paha mieli, jos lapsi on laiminlyöty- aika hyvin teillä on asiat, jos suklaa kaata maan.
huvikseni mitä mammat ootte sille laittaneet... :D