Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teiniäiti antaa 1kk ikäselle suklaata!! :-O

Kommentit (178)

Vierailija
21/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Eikö ole TOSI harvinaista 1 kk iässä?

Kaikella kunnioituksella teini- ja muitakin äitejä kohtaan: voi kun joku vähän neuvoisi tuota tyttöä miten elävää ihmislasta hoidetaan!

Vierailija
22/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Oma lapsi on 8kk ja kerran on joutunut suklaapiparia maistamaan.

Äitini päätti että kyllähän sen ikäinen jo voi, mutta taisi tulla toisiin ajatuksiin kun karjaisin että vie helvettiin ne sokerikasansa.

En halua antaa lapselleni karkkeja/pulla/tms ennen kuin on "pakko" eli lapsi osaa pyytää/ruinata/muuten vaatia.

vahingoittui enemmän äitinsä karjaisusta kuin "sokerikasasta" :)

Pakko oli karjaista kun olin kauempana, juurihan tuossa myöhemmin kirjoitin että heti kun selkäni käännän on hän tunkemassa lapseni suuhun vaikka mitä. Joten en todellakaan ollut siinä vieressä....

Että saattaapi olla, että lapsen kannalta parempi vaihtoehto olisi ollut, että lapsi olisi maistanut keksistä ja sinä olisit sitten ehtinyt rauhallisesti ja nätisti äidillesi selittää, ettet halua lapselle syötettävän makeaa vielä. Joskus on ihan hyvä vähän löysätä pipoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se siinä hamusi ja suklaata vaan tyrkättiin suuhun :(

Minusta tämä ei ollut yhtään hauskaa - noista vanhemmista ilmeisesti oli. Hirveää. EI SE VAUVA OLE MIKÄÄN LELU!!!

Oikeesti ahdistaa tuommoinen ihan hirveesti :/ Ihan varmaan otan hihasta kiinni jos satun törmäämään ja sanon muutaman valitun sanan!

Vierailija
24/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaittaa sinne vaikka kyseiselle äidille viestiä? Mullekin tuli tosi kurja olo, kun videota katsoin :(

Vierailija
25/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aikuista minun tekstissäni ollut? Millainen on aikuisen teksti? Olisiko pitänyt kirjoittaa virastotekstiä? Se että olen huolissani ja kauhuissani vauvan puolesta niin on kamalaa? Selvästi perhe tarvitsee neuvontaa vauvan hoidossa! Vai sattuiko itse mami tulemaan just palstalle ja kauhistui sossun mainitsemista? Hurraamaankaan en rupea moisesta !

irc:in osoitteen linkittää hesan puolen sossuun menee niin kyllä äkkiä selvittävät kuka/keitä kyseessä. Ihan hullua vaarantaa vauvan/lapsensa henki moisilla tempuilla. Entäs jos saa vaarallisen allergisen kohtauksen ja sen seurauksena hengitystiet menevät tukoon jne...kiva selittää, no kun mä annoin.... Lapsen ollessa 1 vuotias saa varmaan maistaa olutta...huoh näitä! Teiniäiti voi olla lapselle yhtä järkevä äiti kuin vaikka 40 vuotias olisi, mutta tämä on TÄYSIN EDESVASTUUTON KAKARA!

Mutta yritä sä edes käyttäytyä kuin aikuinen. Kovin aikuiselta et vaikuta itsekään tekstisi perusteella.

Työskentelen eräässä "vastaanottolaitoksessa" pääkaupunkiseudulla. Sossut on mulle ns. arkipäivää.

Ja kyllä, teiniäiti tarvitsee neuvoa ihan selvästi, sä varmaan huutaisit ne neuvot hänelle päin naamaa ja samalla voisit vähän solvata ja ikään takertua, varmasti muistat haukkua kakaraksi nyt vähintään. Sehän se auttaa?

Vierailija
26/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Oma lapsi on 8kk ja kerran on joutunut suklaapiparia maistamaan.

Äitini päätti että kyllähän sen ikäinen jo voi, mutta taisi tulla toisiin ajatuksiin kun karjaisin että vie helvettiin ne sokerikasansa.

En halua antaa lapselleni karkkeja/pulla/tms ennen kuin on "pakko" eli lapsi osaa pyytää/ruinata/muuten vaatia.

vahingoittui enemmän äitinsä karjaisusta kuin "sokerikasasta" :)

Pakko oli karjaista kun olin kauempana, juurihan tuossa myöhemmin kirjoitin että heti kun selkäni käännän on hän tunkemassa lapseni suuhun vaikka mitä. Joten en todellakaan ollut siinä vieressä....

Sitä mä just tarkoitin Että saattaapi olla, että lapsen kannalta parempi vaihtoehto olisi ollut, että lapsi olisi maistanut keksistä ja sinä olisit sitten ehtinyt rauhallisesti ja nätisti äidillesi selittää, ettet halua lapselle syötettävän makeaa vielä. Joskus on ihan hyvä vähän löysätä pipoa...

Saattaa olla ja saattaa olla ettei olis ollu.

Olen sanonut siitä asiasta muutamankin kerran, mutta jos ei usko, niin ei usko ja jos mä olen päättänyt etten halua lapselleni syötettävän mitään ylimääräistä niin mun yli ei jyrätä.

En vaan pysty ymmärtämään mikä hinku ihmisillä on tunkea kaikkea lasten suuhun heti kun ne saavat suun auki, mutta oman lapsen kohdalla mun ei tarvitse sitä sallia.

Vierailija
27/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä lainkaan lukea ja ymmärtää?

Kirjoitin: Että teini tai 40 vuotias voi olla ihan yhtä järkevä.

Se miten täällä palstalla kirjoittaa ja "tunnistaa" kirjoitusta ja tapaa, jokainen tulkitsee ihan miten tykkää.

Ja siitäkö päättelit, kun laitoin isolla fontilla: täysin edesvastuuton kakara. Että en osaa keskustella? Onneksi osasit tulkita täysin väärin ;)

Istelläni on 13, 10 ja 5 vuotiaat lapset ja koskaan EN ole heille huutanut.

Sellaista asiaa ei vielä ole tullut eteen ettei olisi puhumalla selvitty, vaikka kuinka kiukuttaa niin mitä se huutaminen auttaa? Saa kaikki vain vihaiseksi.

Ja jos en omilleni huuda niin minkä ihmeen takia huutaisin tuntemattomalle.

Puhumalla asiat selvitetään ;)

ei aikuista minun tekstissäni ollut? Millainen on aikuisen teksti? Olisiko pitänyt kirjoittaa virastotekstiä? Se että olen huolissani ja kauhuissani vauvan puolesta niin on kamalaa? Selvästi perhe tarvitsee neuvontaa vauvan hoidossa! Vai sattuiko itse mami tulemaan just palstalle ja kauhistui sossun mainitsemista? Hurraamaankaan en rupea moisesta !

irc:in osoitteen linkittää hesan puolen sossuun menee niin kyllä äkkiä selvittävät kuka/keitä kyseessä. Ihan hullua vaarantaa vauvan/lapsensa henki moisilla tempuilla. Entäs jos saa vaarallisen allergisen kohtauksen ja sen seurauksena hengitystiet menevät tukoon jne...kiva selittää, no kun mä annoin.... Lapsen ollessa 1 vuotias saa varmaan maistaa olutta...huoh näitä! Teiniäiti voi olla lapselle yhtä järkevä äiti kuin vaikka 40 vuotias olisi, mutta tämä on TÄYSIN EDESVASTUUTON KAKARA!

Mutta yritä sä edes käyttäytyä kuin aikuinen. Kovin aikuiselta et vaikuta itsekään tekstisi perusteella.

Työskentelen eräässä "vastaanottolaitoksessa" pääkaupunkiseudulla. Sossut on mulle ns. arkipäivää.

Ja kyllä, teiniäiti tarvitsee neuvoa ihan selvästi, sä varmaan huutaisit ne neuvot hänelle päin naamaa ja samalla voisit vähän solvata ja ikään takertua, varmasti muistat haukkua kakaraksi nyt vähintään. Sehän se auttaa?

Vierailija
28/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo, saa kyllä olla käsittämättömän tyhmä ihminen jos ei ole ymmärtänyt mitä vauvalle syötetään ja mitä ei. On varmaan istunut neuvolassa silmälaput silmillä ja tulpat korvissa.

Vierailija
29/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli niin paha olo..

Vierailija
30/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli niin paha olo..

Vierailija
31/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten IRCissä kommentoidaan, pitääkö kirjautua? Voisin itsekin käydä sanomassa. Ehkäpä teini suuttuu mutta toisaalta jää varmaan miettimään ja jatkossa ehkä toimii toisin.

Vierailija
32/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin itsekin mutta en ole tunnuksia tehnyt.

Vierailija
33/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 5 kpl.. ja tottakai negatiivisia. toivottavasti tyttö oppii eikä vaa ala mesomaan.

t: toinen joka sinne kommentoi

Vierailija
34/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osasyynä se, että itsellänikin on kk vanha vauva.

Tuntuu niin pahalle tuon vauvan puolesta.

Ehkei mekään olla maailman täydellisimpiä vanhempia, mutta tuon jälkeen omat puutteet näkee ihan eri valossa.

Lapsi saa sentään ikäkauteensa sopivaa parasta ravintoa.

Vierailija
35/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"harmittaa ku tekis mieli mennä kauheesti kauppoihi ostelee kaikkee mut Tiian saa viedä kauppakeskuksii vast 2kk ikäsenä ja en voi olla siit kauaa erossa :S

Vierailija
36/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se menee paremmin perille niin kuin että siellä mollataan ja haukutaan idiootiksi tai vastaavaa.

Vierailija
37/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksa ei kestä.

Vierailija
38/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa on muutoin melko terveellistä, jos rasvaa ei oteta lukuun.

Vierailija
39/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/B-teema/Vauvan-kielletyt-ruoka…

Tässä sanotaan 1v mutta olen lukenut että 2v en muista lähdettä.

Vierailija
40/178 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haukkumalla. Ehkä hän ei vaan ymmärrä tai ole tullut ajatelleeksi.

Toivon sydämestäni, että hän pärjää vauvan kanssa ja ymmärtää jatkossa antaa vauvalle sopivaa ravintoa.

Luulen että se menee paremmin perille niin kuin että siellä mollataan ja haukutaan idiootiksi tai vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi