G: kuinka paljon tupakoit raskaus aikanasi? ev
Kommentit (30)
Ei moinen ole terveen ihmisen tapaista. Oli raskaana tai ei.
Itsekästä touhua polttaa ja myrkyttää masussa oleva ihmisen alku.
jos join alkoholia, niin silloin enemmän.
lopetin myös lenkkeilyn kaupungilla. ajattelin muuttaa pois pakokaasujen keskeltä että voin viedä vauvan ulos.
t.punkkari äiti
..varmaan 10 röökiä päivässä. oikeasti. oon katunut sitä joka päivä lapsen syntymän jälkeen (jona päivänä lopetin) enkä polttanut imetysaikana yhtään enkä vieläkään.
minua stressasi tilanne lapsen isän kanssa, olen nuori ja bliiblaabluu, syitä ja tekosyitä riitti kyllä mutta silloin tilanne minua ahdista eikä tulevaisuudesta ollut tietoa enkä päässyt irti tupakasta, heikko kun olin.
Onneksi lapsi on terve ja nykyään haukun ihmisiä jotka työntävät rattaita röökit suussa.
2 askia poltin ennen raskautta. teki kipeetä lopettaa seinään mutta toisaalta oli kamalat raskauspahoinvoinnit että olsi varmaan yrjö tullu muutenkin
viikonloppuna saattoi mennä enemmän. En pidä tuota määrää aivan kauheana. Molemmat lapset ovat terveitä.
muutaman illassa. Mies poltti koko ajan ja se vaan oli niin vaikeaa olla ilman.
Tokan raskauden aikana poltin vain todella satunnaisesti.
noin 5-10 päivässä.loppuraskaudessa ehkä 1-4/pvä. Terve lapsi täälläkin.
sillä oletan, että he eivät vielä ole lisääntymisiässä? Äidin raskausaikainen tupakointihan tunnetusti lisää etenkin poikien hedelmättömyyttä, eli jos lapsenlapsia ei ala kuulua, tiedätte sitten, mistä se johtuu..
alkuraskaudessa 1-3/pv, keskiraskauden olin ilman, loppuraskaudessa 1-3 pv, joskus max 5.
Imetysaikana iltaisin 3.
pystyykö saamaan lapsia saati haluaako, löytääkö oikean kumppanin jne.
Kukaan äiti tuskin polttaa siksi, että haluaa vahingoittaa lastaan. Mitä sinä tolla syyllistämisellä haet?
sillä oletan, että he eivät vielä ole lisääntymisiässä? Äidin raskausaikainen tupakointihan tunnetusti lisää etenkin poikien hedelmättömyyttä, eli jos lapsenlapsia ei ala kuulua, tiedätte sitten, mistä se johtuu..
saisi lapsenlapsia... Tosi itsekkäät ihmiset oletan.
Lääketiede kehittyy huimaa vauhtia, joten 40 vuoden päästä ongelmat voivat olla tosi erilaisia. Voihan olla, että sitten lapsia ei edes saa tehdä kuin jotkut, vrt. Kiinan yhden lapsen politiikka 1990-luvulta.
Siemennesteeni oli todella huonoa vaikka omat elämäntapani ovat mainiot. Eli äitini tupakointi tuhosi hedelmällisyyteni. Onneksi keinohedelmöitys toimi. Miettikää sitä haluatteko lapsenlapsia, kannattaa ehkä tumpata ne tupakat.
T: m33
19:lle: en tiedäkään, mutta sen tiedän, etten ole tehnyt mitään, mikä lapseni terveyttä vshingoittaisi, ainakaan siinä määrin kuin tupakointi vahingoittaa. Ja fakta on, että tupakoimalla raskausaikana vahingoittaa lastaan - tätä ei voi mitenkään puolustella ja niin vastuuttomia ihmisiä, jotka näin tekevät, saa ja pitääkin syyllistää.
20:lle: hallelujaa, kommenttisi on yksi typerimmistä av:lla koskaan lukemistani älynväläyksistä. Ei mielessäsi käynyt, että lapsi ehkä haluaa niitä lapsia eikä todellakaan kiitä äitiä, joka häneltä omalla itsekkyydellään sen mahdollisuuden vie. Lastenlasten toivomisessa on kyse rakkaudesta omaan lapseen, ei itsekkyydestä.
Köyhien ja mielenterveysongelmaisten touhua. Todella junttimainen tapa joka ei tod. kuulu 2000 luvulle. Anoppini tupakoi myös raskausaikana ja se voi olla osasyynä siihen että meillä meni mieheni kanssa 8 vuotta saada lapsi.
tupakoit paljon, koulutustasosta päätellen.