Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen peniksen pienuuteen kyllästynyt

Vierailija
06.11.2009 |

Hei,

Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.

Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?

Kommentit (207)

Vierailija
201/207 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos treenataan väärin ja liian vähän aikaa.

että orkkuja tahkomaan, niin tavara tiukkenee...

Vierailija
202/207 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistelee niin voimakkaasti ja kovalla tempolla, että on takuulla tehokkaampaa kuin kuulien puristelu. Mä en ainakaan pysty puristelemaan tahdonalaisesti yhtä voimakkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/207 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tunnu, vaikka pillu selvästi supisteleekin. Se näkyy, muttei tunnu. Tällaista se väljyys on.

supistelee niin voimakkaasti ja kovalla tempolla, että on takuulla tehokkaampaa kuin kuulien puristelu. Mä en ainakaan pysty puristelemaan tahdonalaisesti yhtä voimakkaasti.

Vierailija
204/207 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit heräsit ja lähdit käyttää koiran ulkona

Vierailija
205/207 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että sun miesystävällä on pieni niin ei tuu sun peppu niin kipeeksi. Ajattele kun itse mulkkusi survoo menemään että miltä se tuntuu...

Vierailija
206/207 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
207/207 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä silikonisukkia, jotka lisäävät pituutta 4-5 cm ja paksuutta 2-3 cm. Ostin sellaisen, mutta se olikin liian iso ja jäi kertakäyttöiseksi. Siinä on juomutus sisällä eli sinne laitetaan liukkaria sisään ja se toimii miehelle keinovaginana yhdynnässä.