Miehen peniksen pienuuteen kyllästynyt
Hei,
Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.
Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?
Kommentit (207)
supistelee niin voimakkaasti ja kovalla tempolla, että on takuulla tehokkaampaa kuin kuulien puristelu. Mä en ainakaan pysty puristelemaan tahdonalaisesti yhtä voimakkaasti.
mitään tunnu, vaikka pillu selvästi supisteleekin. Se näkyy, muttei tunnu. Tällaista se väljyys on.
supistelee niin voimakkaasti ja kovalla tempolla, että on takuulla tehokkaampaa kuin kuulien puristelu. Mä en ainakaan pysty puristelemaan tahdonalaisesti yhtä voimakkaasti.
Se on hyvä että sun miesystävällä on pieni niin ei tuu sun peppu niin kipeeksi. Ajattele kun itse mulkkusi survoo menemään että miltä se tuntuu...
Onhan niitä silikonisukkia, jotka lisäävät pituutta 4-5 cm ja paksuutta 2-3 cm. Ostin sellaisen, mutta se olikin liian iso ja jäi kertakäyttöiseksi. Siinä on juomutus sisällä eli sinne laitetaan liukkaria sisään ja se toimii miehelle keinovaginana yhdynnässä.
jos treenataan väärin ja liian vähän aikaa.