Miehen peniksen pienuuteen kyllästynyt
Hei,
Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.
Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?
Kommentit (207)
Alkuperäinen vielä ihmettelee, onko kuinka yleistä, että miehellä on noin pieni? Itse en ole taulukoihin ja tutkimustuloksiin perehtynyt, mutta miehelläni on kyllä selvästi pienin kaikista kokemistani miehistä. Onko tuo poikkeuksellisen pieni?
Itse olen kyllästynyt vaimoni väljään emättimeen.
En koe itseäni pinnalliseksi. Ennen se oli tiukempi. Haluaisin kokea taas miltä tuntuu normaali, tiukka tavara. Haluni lopahtaa melko nopeasti, kun ujutan sormeni vaimoni emättimeen. Tuntuu todella tilavalta. Sellaiselta, että sinne ei riitä täytteeksi kuin 6 cm paksu penis tai dildo. Eihän minulla sellaista ole tarjota vaan ihan keskikokonen 16 cm pitkä ja 4 cm paksu.
Siis hieman keskimääräistä isompi.
Siis miehelläsi on hyvin keskimääräisen kokoinen penis, kyllä se pitäis riittää.
Myönnä suoraan, että haluaisit jättimäisellä elimellä varustetun miehen.
tietää, mistä nuo mittaustulokset 13/4 ovat peräisin. Itse en haluaisi mitata vaimoni kanssa penistäni, koska se on vain reilut 16/4. Eli auttamattomasti liian pieni, jotta kokisin kunnon puristusta. Nythän joku sanoo, että pane peppuun. No on sitäkin kokeiltu, mutta ei peppu ole tiukka kuin suulta ja siitäkin vain aluksi.
Alkuperäinen vielä ihmettelee, onko kuinka yleistä, että miehellä on noin pieni? Itse en ole taulukoihin ja tutkimustuloksiin perehtynyt, mutta miehelläni on kyllä selvästi pienin kaikista kokemistani miehistä. Onko tuo poikkeuksellisen pieni?
..itsellään sitten kuinkakin sopivan kokoinen pillu, ja miten sen tiukkuus ??. Entäs ne tissit ??
Luultavasti pelkkä oman itsensä ihailija. Sääliksi käy miestä, kun nainen ei osaa tarjota nautintoa.Löysän pillun korvikkeeksi anna vaikka hiukan tiukempaa persreikää....
Ap on selvästikin mies, joka joko haluaa kuulla vakuutteluja siitä, että hänellä on ihan keskiverto tai nauttii siitä, että hänen vehjastaan haukutaan täällä joukolla epäkelvoksi. Nainen ei noin kirjoittaisi.
Taas te aloitatte ten iso/pieni, väljä/tiukka, kiinteet/riipputissit keskustelun. Mä voin kertoa, että se jolla oli isoin, ei todellakaan ollut paras sängyssä ja nykyisin on paras sängyssä ja hänellä on pienin. No ei voi sanoa pieni vaan keskikokoinen. Jos se penis on kiinni oikeassa miehessä, koolla ei ole mitään väliä, keinot tulee itsestään. Jos rakastelu on tylsää jyystämistä, olet väärän miehen kanssa sängyssä.
Hei,
Olen alkuperäisen - mutta en kolmannen - viestin kirjoittaja ja piipahdin täällä katsomassa vastauksia. Kolmannen viestin perusteella todella voisi päätellä, kuten analyytikko oivallisesti teki, että alkuperäinen olisi mies itsetuntoboostausta etsimässä. Vaan eipä ole. Minusta vain miehelläni on melko vaatimaton penis verrattuna komistuksiin, joihin olen törmännyt. Ne ovat olleet paremman näköisiä ja tuntuisia. Ei mahda mitään.
naisella on OIKEASTI väljä. Siinä ei aita mitkään temput, ainakaan miehelle. Nainen voi tykätä, vaikka pimpsa olisikin väljä miehen mielestä.
Jos se penis on kiinni oikeassa miehessä, koolla ei ole mitään väliä, keinot tulee itsestään.
Tuskin olet lapsia vielä tehnyt tai kotia perustanut tuollaisen surkean minimunan kanssa.
Kannattaisi valita sellainen mies, mikä täyttää kriteerit. Turhaan täällä ruikutat vaan toimi!
Minusta vain miehelläni on melko vaatimaton penis verrattuna komistuksiin, joihin olen törmännyt. Ne ovat olleet paremman näköisiä ja tuntuisia. Ei mahda mitään.
Onhan myös naisilla TOSI VÄLJIÄ värkkejä.On kuin
tökkisi portti käytävään,huulet vain läpsää.
Ulkonäkökin on kun katsois hevosen turpaa
ja sisäänmenokin pettää. Suuaukko tiukka, mutta syvemmällä onkin valtava luola! Horrible!
Ulkonäkökin on kun katsois hevosen turpaa
keskikokoisen peniksen omistajana voin todeta, että vastaani on tullut pilluja joihin vehkeeni, pahimmassa tapauksessa jopa ei ole mahtunut sisään ollenkaan. Ja sitten on ollut tapauksia, joissa sisäänsaaminen on tehnyt (kirjaimellisesti) tiukkaa. Olen myös harrastanut seksiä sellaisten naisten kanssa, joille vehkeeni koko eittämättä on ollut vähän turhan pieni.
Harmi juttu teille. Suosittelisin sauvan ostamista ja sen käyttämistä miehesi peniksen rinnalla. Voin myös vaihtaa miestä tai käydä vieraissa. Joten eiköhän tuo ensin mainittu ole fiksuin vaihtoehto.
mieheni älykkyysosamäärä olisi suurempi. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin moottoriurheilusta kuola valuen puhuminen, "rento" pukeutuminen ja huono kuukausipalkka.
Ne kun saisi korjattua edes, niin peniksen voisi vaikka poistaa minun puolestani.
Itse olen tapaillut joitakin kertoja muuten ihan mahtavaa miestä, hyvännäköinen ja todella mukava, mutta jolla on hurjan pieni... :/ Tai siis, ehkä tuota aloittajan kertomaa luokkaa, mutta selvästi pienempi kuin aiemmilla kumppaneillani. Sängyssä ei olla vielä oltu mutta sen verran on kopeloitu puolin ja toisin että kokoasia selvisi.
Harmittaa, on muuten tähänastisen vaikutelman perusteella täydellisyyttä hipova tapaus, mutta mutta...
Enkä mä tällä tarkoita tosiaankaan moittia häntä tai muita pienen omistavia, tai vähätellä omaa osuttani. Olen yhden lapsen äiti ja vaikkei kukaan ole sanonut, niin saatan hyvinkin olla väljä, koska tosiaan haluan sellaista täyttävämpää tavaraa... Eikä kyse ole siitä, että MINUSTA pitää tuntua hyvältä ja siksi haluan ison, vaan pahoin pelkään etten myöskään itse ole tarpeeksi tiukka tuntuakseni tarpeeksi hyvältä hänelle. :/
Jotenkin ihan outoa, että jollekin naiselle kikkelin koko on noooin tärkeä ja merkityksellinen. Sitä paitsi minun käsittääkseni 13cm on keskimittainen penis.
Oman kokemukseni mukaan suurella osalla miehistä on aika samankokoinen penis. Olen ollut reilu 20 miehen kanssa sängyssä ja siitä joukosta vain kahdella on ollut vähän isompi penis kuin muilla. Eikä heilläkään ole ollut mikään paljon isompi kuin muilla. Vain yhdella on ollut selvästi pienempi kuin muilla.
MUTTA ne kaikki muut parikymmentä miestä ovat omanneet hyvin saman kokoiset vehkeet. Ikinä en ole kuitenkaan kenenkään mittoja kysellyt, saati mittaillut.
Ja käytännössäkään peniksen koolla ei ole minulle ainakaan ollut merkitystä. Enemmän on merkinnyt sängyssä se, miten mies on osannut käyttää penistään, suutaan ja käsiään.
En minä ainakaan sua syytä mistään, mutta ymmärrä toki myös miestäsi. Kyllä hänkin mahdollisesti haluaisi isomman peniksen jolla tuottaa sulle enemmän nautintoa. Kaikkia ei vaan ole 'siunattu' isolla melalla.
Kokeilkaa sellaista, että hommaat (jos ei ole jo) jonkun pehmeän sauvan (jelly) ja pyydät miestäsi työntämään peniksensä sen kanssa samaan aikaan sisääsi. Silloin saisit hieman enemmän täydennystä. =) Kannattaa ainakin kokeilla. Ties vaikka mieskin tykkäisi...
Hyvät jatkot!