Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen peniksen pienuuteen kyllästynyt

Vierailija
06.11.2009 |

Hei,

Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.

Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?

Kommentit (207)

Vierailija
121/207 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli alussa vaikeaa? mutta mieheni osaa käyttää sitä pientä pippeliä,en varmasti vaihda miestä.

Vierailija
122/207 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ongelma, kun penis ei ylety kuin vähän aukolle. Minulla ainakin on herkkä alue paljon syvemmällä emättimessä. Siinä se penis pyörii reiällä, mutta mitään valmista ei tule, kun ei mene sisään kunnolla. Muutaman kerran on käynyt niinkin, että penis ei ole ollut ollenkaan emättimen aukollakaan ja mies on luullut sen olevan sisällä. Olen antanut miehen kuintenkin nylkyttää siihen, kun ei siitä kuitenkaan muutenkaan olisi mitään tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/207 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla joku järkyttävä horopillu, mitä ei täytä edes jalkapallo.

Vierailija
124/207 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutko sinä nyt miehen pienuutta vai omaa suuruutta? Ehkä voisit treenata omaa tavaraasi.? Ei se ole varmastikkaan miehellesikään kivaa jos et tunnu oikein miltään.

Vierailija
125/207 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehen peenistä millään pidemmäksi? On ihan toivoton olo jo.

Vierailija
126/207 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kertoa tosi tarina. Itellä 17cm ja 4,5cm vehe, monelle tehny tiukkaa ja useampi ollu tyytyväinen ja on oikein käytettynä toiminu mitä parhaiten ja menee oikeaan osoitteeseen kun on tarvis. Omalla ex mammalla oli julmetun tiukka värkki ja mahuttelun kanssa aina huikeaa seksiä ja annoin suuhoidolla useita orgasmeja ja miten kävi? Riita tuli ja erehtyi haukkumaan mut pikku kulliks ja huonoksi sängyssä. Arvelin että saa mitä tilaa, pientä treenausta ja sitten, vaivihkaa pumppaamalla kalu juhlakuntoon, pari penisrengasta ja taas pumppua. Kalu oli 20+ ja 5,5cm kivikova suonia pullisteleva nuija, siis samanlainen kuin hk-sininen. Lisäsin 6cm terskan tyveen vielä nystyröillä olevan penistenkaan. Sit kun hamepäällä hengaili keittiössä, menin ja käänsin pöytään nojaamaan, hame perseen päälle ja suoraan sisään. Huuti ja puri mitä kiinni sai.. mitä tästä seurasi? Varmaan elämänsä pano, mut tuumasin että tätä pikkukullia et enää nää ja eti se iso muna nyt ja jätin kuin nallin kalliolle. Tottpahan miettii mut minä en enää yhtään naista elämääni tarvitse. Kiittämättömiä ja mikään ei riitä!

Vierailija
127/207 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja hanki dildo! Rupea kaksoistyöhön keinoja kaihtamatta! Etköhän se sinä sen osaa, häh! :p

Vierailija
128/207 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja hanki dildo! Tai maksullinen lakukulli! Jos ei ole pätäkkää, Rupea kaksoistyöhön keinoja kaihtamatta! :p

[quote author="Vierailija" time="06.11.2009 klo 10:01"]

Hei,

Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.

Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?

[/quote]

Vierailija
129/207 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nautinto riipu sen koosta. Urbaanilegenda vaan! Iso saattaa tuntua jopa ikävämmältä. Kyllähän 13/4 on ihan normaalikokoinen kikkeli.

Vierailija
130/207 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 15cm/4,7cm on kelvannut jokaiselle ketä on sitä halunnut eikä kukaan ole halunnut jättää yhteen kertaan ;)

Vierailija
131/207 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessasi, laittaisin kaksi kättä sormineen vaimosi emättimeen. Jos et pysty taputtamaan käsiä, niin kyllähän se on ihan tavallinen pullan tuoksuisen (himoisen) kotirouvan se.

Vierailija
132/207 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 13:19"]

Nyt on pakko kertoa tosi tarina. Itellä 17cm ja 4,5cm vehe, monelle tehny tiukkaa ja useampi ollu tyytyväinen ja on oikein käytettynä toiminu mitä parhaiten ja menee oikeaan osoitteeseen kun on tarvis. Omalla ex mammalla oli julmetun tiukka värkki ja mahuttelun kanssa aina huikeaa seksiä ja annoin suuhoidolla useita orgasmeja ja miten kävi? Riita tuli ja erehtyi haukkumaan mut pikku kulliks ja huonoksi sängyssä. Arvelin että saa mitä tilaa, pientä treenausta ja sitten, vaivihkaa pumppaamalla kalu juhlakuntoon, pari penisrengasta ja taas pumppua. Kalu oli 20+ ja 5,5cm kivikova suonia pullisteleva nuija, siis samanlainen kuin hk-sininen. Lisäsin 6cm terskan tyveen vielä nystyröillä olevan penistenkaan. Sit kun hamepäällä hengaili keittiössä, menin ja käänsin pöytään nojaamaan, hame perseen päälle ja suoraan sisään. Huuti ja puri mitä kiinni sai.. mitä tästä seurasi? Varmaan elämänsä pano, mut tuumasin että tätä pikkukullia et enää nää ja eti se iso muna nyt ja jätin kuin nallin kalliolle. Tottpahan miettii mut minä en enää yhtään naista elämääni tarvitse. Kiittämättömiä ja mikään ei riitä!

[/quote] Kaiveleeko tänäpäivänäkin pikkareita fjöösastaan!

Vierailija
133/207 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://thevisualiser.net/ sinne oman peniksen mittatiedot sisään ja vertailemaan!

Vierailija
134/207 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ihan sikana nää jutut! :D Ei ihme, että miehille tulee suorituspaineita kun palstat on täynnä näitä naisia esittäviä miehiä, jotka ovat muka olleet sadan miehen kanssa ja pienin muna oli 20 cm pitkä ja 7 cm paksu ja tuntui niiiiin ihanalta! :D

Onneksi keskivertoihmisellä on muutakin ajateltavaa kuin kumppanin löysyys, tiukkuus, pituus tai paksuus. Voi jeesus...

Vierailija
135/207 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun se on oman kumppanin penis. mutta kyllä ainakin minä saan ihan hyvin orgasmin pienellä vibraattorillakin (ilman, että värinä on päällä).

kyse taitaa nyt olla jostain muusta kuin koosta.

Vierailija
136/207 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina isomuuna mies! siina otta poski eka, site pyly ja loppu pimpsa! Mina iisoaisamees, 21 cm lepoasento, sina huuta kun musta poika paina!

Vierailija
137/207 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja näitä kirjoituksia lukiessa olen sitten varmaan "hyvin varustettu" (19-4). Itselläni on ollut varsin kirjava seksuaalihistoria naisten suhteen ja vastaan on tullut hyvinkin erilaisia kokemuksia, niistä joissa yhtyminen on tehnyt kipeää liian "tiukkuuden" vuoksi ja niitä joissa sisään meneminen ei tunnu oikeastaan juuri miltään... Kumpikaan tilanne ei seksuaalisen nautinnon kannalta ole hyvä ja siksi ymmärrän hyvin jos et saa riittävää nautintoa mieheltäsi. Mutta älä anna tämän masentaa! Käyttäkää mielikuvitusta seksileikeissänne!! Hankkikaa dildoja, opetelkaa käyttämään suutanne ja käsiänne!! Mielikuvitustanne!!

Nykyisessa suhteessani olen kaksi lasta synnyttäneen naisen kanssa ja tämä ei ole todellakaan tehnyt paikoille hyvää. Kyllä, yhdyntä tuntuu hyvälle mutta se ei tunnu niin hyvälle kuin se voisi tuntua silloin kun on kaksi FYYSISESTI toisilleen yhteensopivaa. Me leikimmekin paljon seksileluilla ja saamme niillä paljon lisää hupia siihen mitä me sängyssämme teemme emmekä keskity niin paljoa siihen miltä itse yhdyntä tuntuu. Toki sekin tapahtuu joka kerta mutta se ei ole itse pääasia meille vaan se että osaamme pitää toisiamme hyvänä muutenkin kuin pelkällä yhdynnällä.

M+

Vierailija
138/207 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis itse keskivertoihminen? Mistä tiedät?

Saatat hyvinkin olla älyllisesti lahjaton muiden mielestä, turha siis ylnetää itseäsi keskivertoihmiseksi.

By the way, jotkut ihmiset pitävät tärkeänä sitä, että yhdyntä tuntuu mahtavalta. Edellinen mies ei pitänyt sitä kynnyskysymyksenä, mutta varmasti moni muu pitää.

Onneksi keskivertoihmisellä on muutakin ajateltavaa kuin kumppanin löysyys, tiukkuus, pituus tai paksuus. Voi jeesus...

Vierailija
139/207 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tästä aiheesta on se (puhun vuosien kokemuksen tuomalla syvällä kupurintaäänellä), että suhteissa, jotka perustuvat vain seksiin ja seksi perustuu ainoastaan brutaaliin himoon, voi kumppanin peniksen koolla hyvin ollakin vaikutusta naisen nautintoon.

Kuitenkin - tästä me parisuhteessa elävät pienimunaiset miehet voimme olla kiitollisia - tapauksissa, joissa pariskunnan välillä vallitsee himon ohella muitakin tunteita - esim. rakkaus, kiintymys, kunnioitus - saattaa naisen nautinto ollakin kiinni kokonaan muista asioista kuin peniksen koosta tai yleensä elinten yhteensopivuudesta. Tässäkin yhteydessa rakkaus on siis hyvä keksintö! Ja luojan kiitos esim. orgasmi on muutenkin fysiologisesti monimutkaisempi asia kuin usein esitetään eikä riipu välttämättä elinten koosta millään tavalla.

Itse elän parisuhteessa naisen kanssa, jonka aiemmilla kumppaneilla on ollut omaani huomattavasti suurempi penis (omat mittani ovat jotakuinkin aloittajan luokkaa) ja joka kuitenkin minun kanssa nauttii seksistä merkittävästi aiempaa enemmän. Minun kanssani hän on esim. ruvennut ejakuloimaan voimakkaiden orgasmien aikana.

Ja mikä tästä kaikesta lopputulemana? Yhden illan suhteisiin ei pienellä peniksellä ole mitään asiaa, mutta muuten toimivassa parisuhteessa asia ei ole mikään ongelma.

Vai onko joku eri mieltä?

Vierailija
140/207 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastin irtosuhteita ja erinäisen kokoisia kaluja tuli vastaan. Joskus ei tuntunut miltään ja joskus sattui ihan tosissaan. Ensimmäisen orgasmin sain kuitenkin nykyisen pidemmän suhteeni kanssa. Ja hänellä on kai keskiverto luokkaa oleva penis. Homman juju on vaan siinä että hän näkee vaivaa saadakseen minut kiihottumaan tarpeeksi ja on suhteessa muutenkin hellä ja huomaavainen, rakastettava ja haluttava. Hän on se paras ystävä ja paras rakastaja, olen onnekas kun olen löytänyt sellaisen. Tärkeää on myös se että pystymme keskustelemaan avoimesti kaikesta. En vaihtaisi ikimaailmassa isompaan. :)