Miehen peniksen pienuuteen kyllästynyt
Hei,
Tiedän saavani nyt ihmisten syytökset ja halveksunnan pinnallisuudesta, mutta sanon sen siitä huolimatta suoraan: haluaisin isompaa penistä. Rakkaalla aviomiehelläni on pieni (13/4 cm) enkä kyllä tästä enää edes visuaalista kiihotusta, fyysisestä nautinnosta puhumattakaan.
Kysyisin muilta pienellä peniksellä varustetun aviomiehen omaavilta naisilta, kuinka te kestätte tilanteen ja ajatuksen siitä, miten paljon paremmalta seksi tuntuisikaan (jo pelkkä ajatus kiihottaa) isomman peniksen kanssa?
Kommentit (207)
Joku tulehdus todennäköisesti.
eli ihan kunnossa olen, eikä se siitä muutu, vaikka sinä päättelisit tuollaisia. pitkällinen jyystäminen ei vain ole nautinnollista. yritäpä hangata vaikka yhtä kohtaa kämmenselässäsi (jossa on jopa paksumpi iho) minuuttikaupalla peräkkäin ja vielä kunnolla painaen, tiukkaahan te halusitte, eikö. ihan takuuvarmasti on arka iho sen jälkeen.
iltalehden keskustelufoorumilla oli kesällä keskustelua yhdynnän kestoista eri pariskunnilla.
miehet vastailivat siellä hurjia aikoja - pikapanot kestivät 20 minuuttia ja normaalit olivat jopa kolmen tunnin mittaisia.
naiset olivat sitä mieltä, että tuo 20 minuuttia olin ehdoton maksimi minkä itse yhdyntä sai kestää, koska se sattui ja kävi pitkästyttäväksi. osa naisista oli sitä mieltä, että minuutti tai jopa kaksi olivat ihan riittävän pitkiä aikoja yhdynnöille. osa kertoi jopa tekevänsä kaikkensa, että kumppani sai orgasmin noin lyhyessä ajassa.
Kokeilkaapas penisrenkaita, niin niillä helppo mitata rategiset paksuusmitat. Semmonen olisi hyvä setti, jossa olisi 30, 40, 45 ja 50mm renkaat. (aika hyvä lienee esim http://www.kaalimato.com/catalog/Cock+%26+Ball+Rings_p_285.html . Nämä renkaat on erityisesti hyviä ns. verikulleille jotka on pieniä kuin rinssinnakki levossa. Tuo rengas toimii hieman samoin kuin kondoomin kiristysrengas, mutta tiukemmin.
Eli jos halkaisija D on 40mm, niin säde r = 20mm jolloin se viitattu ympärysmitta on noin 2 x 3.14 x säde Ja pienikulliset voivat sitten käyttää pii:ssä enemmän desimaaleja että pyöristyy ylöspäin !
Itsellä ei ole mikään iso ja raumaahan siitä saa saa kun näkee heti naisen katseesta, että isompaa mieli tekisi.
karkealla laskennalla
30mm halkaisijalla 9,4cm ympärysmitta
35mm halkaisijalla 11cm
40mm halkaisijalla 12,6cm
45mm halkaisijalla 14,1cm
50mm halkaisijalla 15,7cm
55mm halkaisijalla 17,3cm
60mm halkaisijalla 18,8cm
65mm halkaisijalla 20,4cm
70mm halkaisijalla 22 cm
ympäryksen olen mitannut 18 cm. Ei taida paljoa olla sen kokoisia kulleja liikkeellä...
karkealla laskennalla
30mm halkaisijalla 9,4cm ympärysmitta
35mm halkaisijalla 11cm
40mm halkaisijalla 12,6cm
45mm halkaisijalla 14,1cm
50mm halkaisijalla 15,7cm
55mm halkaisijalla 17,3cm
60mm halkaisijalla 18,8cm
65mm halkaisijalla 20,4cm
70mm halkaisijalla 22 cm
ja 5,5 cm paksu. Peräaukosta mitattuna paisuvaiskudos on melko pitkä. Tavallisia kortsuja voi ihan hyvin käyttää.
Vedätkö pallitkin kortsun sisään? :D
Tietyissä asennoissa pieni penis ja väljä vagina sopivat vallan mainiosti yhteen, ja molemmat tykkää... ;)
Itse olen kaksi lasta synnyttänyt, ja vaikka vaginalihakset treenattu, niin on tilanteita jolloin olen niin märkä, että penis liukuu liiankin helposti edestakaisin. Paksumpi tuntuu paremmalta kuin ohut. Liian pitkä tökkii erittäin kipeästi kohdunkaulaan, jollei mies varo.
Pieni penis on parempi fellaatiossa: sen saa suuhun kantaa myöten, ja helpompi samalla herkistellä terskaa kielellä. En harrasta anaaliseksiä; siinä varmaan sitä parempi mitä pienempi.
Itse olen kaksi lasta synnyttänyt, ja vaikka vaginalihakset treenattu, niin on tilanteita jolloin olen niin märkä, että penis liukuu liiankin helposti edestakaisin. Paksumpi tuntuu paremmalta kuin ohut. Liian pitkä tökkii erittäin kipeästi kohdunkaulaan, jollei mies varo.
Pieni penis on parempi fellaatiossa: sen saa suuhun kantaa myöten, ja helpompi samalla herkistellä terskaa kielellä. En harrasta anaaliseksiä; siinä varmaan sitä parempi mitä pienempi.
jolla arvioisin olevan vajaa 4cm paksu ja 16-18cm pitkä. Eli ei valtava mutta hyvä. Kun ei ole vertailukohteita, on mahdoton sanoa varmaksi, mutta luulen ettei seksielämämme kauheasti kärsisi vaikka miehelläni olisi pienempi vehje.
Suosikkini seksissä on että otan ensin mieheltäni suihin (mieheni kalu on minusta ihan pirun kiihottava), sitten hän pitää minua sylissä ja hieroo minulle orkun. Tuossa miehen peniksen pituudella tai paksuudella ei ole mitään väliä ja molemmat saavat varman orkun. Muutenkin harrastetaan kaikennäköistä mitä nyt mieleen pälkähtää perusyhdynnästä peppuseksiin ja rintojenväliin nainnista dildolla panemiseen.
Kaksi lasta synnyttänyt joten tuskin olen kauhean tiukka mutta mies sanoo aina pitävänsä eikä hänellä todellakaan ole saamisvaikeuksia perusyhdynnässäkään. Ne joiden seksielämän löystynyt pillu tai pieni vehje tuhoavat, teettekö muuta kuin naitte lähetyssaarnaajassa? Kahden minuutin vakiojyystö, ähähdys ja vehje pyyhitään lakanaan? Orgasminhan voi saada tosi monella tavalla.
Olen aivan varma että jos kumppanit ovat kiinnostuneita ja innostuneita toisistaan, molemmilla on hauskaa vaikkei värkit olisikaan ihan toisilleen luodut.
Ap, jos koet miehesi vehkeen koon noin suureksi ongelmaksi, jätä toki. Mutta itse kokeilisin ensin opettaa miehelle suun ja käsien käyttöä ja jos kaipaisin enemmän täytettä sisääni, niin pyytäisin miestä naimaan jättidildolla.
ps. Joskus uteliaisuuttani kokeilin "ottaa suihin" 6cm paksulta dildolta joka täytti koko suun, oli todella kömpelöä ja tuntui tekemiseltä, ei pystynyt sillai leikittelemään ja "tutkiskelemaan" kuin mieheni jöpintä. Eihän siinä tietenkään ollut samaa kiihottavuutta kuin oikeassa kiihotuksesta jäykässä miehen elimessä mutta ainakaan tuon perusteella en ole kauhean kiinnostunut kokeilemaan erikoisen isoa kalua kuin pimppaan. Pepussa sattuisi ja suussa kömpelö. Tylsistyttäisi varmaan seksiä ja tekisi siitä turhan yhdyntäkeskeistä. Olen ihan tosissani sitä mieltä että miehelläni on minun tarpeisiini täydellinen vehje ;)
No jo teillä on kriteerit.. Jos valitsette miehenne elimen koon perusteella, niin takuulla olette sitten ansainneet mulkkunne! Miettikääpä sitä!
Kahden minuutin jyystö ei välttämättä riitä siihen ähähdykseen. Väljä tavara nimittäin saattaa pitkittää yhdyntää niin kauan, että koko hommasta menee maku ja lerpahtaa. Tuo on kyllä totta, että kumppanin kiihottavuus ja kiinnostavuus on iso osa nautintoa.
Ne joiden seksielämän löystynyt pillu tai pieni vehje tuhoavat, teettekö muuta kuin naitte lähetyssaarnaajassa? Kahden minuutin vakiojyystö, ähähdys ja vehje pyyhitään lakanaan? Orgasminhan voi saada tosi monella tavalla. Olen aivan varma että jos kumppanit ovat kiinnostuneita ja innostuneita toisistaan, molemmilla on hauskaa vaikkei värkit olisikaan ihan toisilleen luodut.
"löysä" tavara tiukkenee kun siihen pakkautuu verta riittävästi, puolisolla on lentokonehalli, muutaman kymmenen orkun jälkeen siitä tulee ruuvipuristin...
Muna on 21cm pitkä ja ympärystä 16-17cm. Tekee todella hyvää kun pimppa kouristelee vartta, tällaisellakin munalla siis lähtötilanne ilman kunnon lämmitystä "väljä"
vai tuleeko ykärefleksi. Jotkut hallitsee deep throatin, useimmat eivät. Saa olla melkoisen lyhyt nakki, jos ottaa sen tyveä myöten ja samalla herkistelee terskaa kielellä, hehheh. Sinähän vitsikäs olet.
Pieni penis on parempi fellaatiossa: sen saa suuhun kantaa myöten, ja helpompi samalla herkistellä terskaa kielellä.
mulkku joita on tuhannesta viidellä miehellä. Yllättäen täällä jälleen kerran. Noh. Ei siitä tavarasta tule kaikilla ruuvipuristinta vaikka kuinka märäksi ja halukkaaksi sitä lämmittelisi. Niin se vaan on, ikävä kyllä. Kaikilla ei ole eikä tule lihaksia sinne.
"löysä" tavara tiukkenee kun siihen pakkautuu verta riittävästi, puolisolla on lentokonehalli, muutaman kymmenen orkun jälkeen siitä tulee ruuvipuristin... Muna on 21cm pitkä ja ympärystä 16-17cm. Tekee todella hyvää kun pimppa kouristelee vartta, tällaisellakin munalla siis lähtötilanne ilman kunnon lämmitystä "väljä"
ehkä kaikilla tule, mutta kaikilla siellä lihakset on, orgasmi on parasta harjoitusta ;) Vibraa, kielityöskentelyä ym ja pikkuhiljaa tulokset näkyy(ennenkaikkea tuntuu), ei siis tarvitse välttämättä treenata, toki hyvä alapään lihasten hallinta tekee H.Y.V.Ä.Ä
ehkä kaikilla tule, mutta kaikilla siellä lihakset on, orgasmi on parasta harjoitusta ;) Vibraa, kielityöskentelyä ym ja pikkuhiljaa tulokset näkyy(ennenkaikkea tuntuu), ei siis tarvitse välttämättä treenata, toki hyvä alapään lihasten hallinta tekee H.Y.V.Ä.Ä
sinähän pudotit lattian niiden reppanoitten alta, jotka täällä ruikuttavat vaimon väljyydestä. sanoit ihan suoraan, että he eivät ole osanneet antaa vaimoilleen orgasmeja tähän saakka. :DDD
Pakko sanoa, että jos ap:n mielestä 13 cm on pieni, niin todellisesta pienuudesta, "katkaravuista", et tiedä yhtikäs mitään. Katso pikkusormea ja lisää muutama sentti, niin voidaan puhua jo oikeasti pienestä.
ole mestareita syntyessään, pitkään meni multakin ennenkuin asian oivalsin.
Jos joku välttämättä vinkkiä kaipaa niin tässä tulee yksi, luo romanttinen tunnelma, etene hitaasti, keskity mielihyvän tuottamiseen.
"Varma" orkkupaikka on klitta, kun pääset sinne saakka niin huppua taakse (sehän on muna minikoossa) ja varovasti huulilla hamuamaan, kevyttä imua, samalla kielellä pyörittelet(kannattaa hakea syljen lisäksi liukkautta nannareiältä), kun nainen alkaa lykätä höyryä korvista ja sieraimista niin lisää imua ja villiä pyöritystä kielellä, samalla voit laittaa sormen tai pari pimppaan, hierot yläpintaa painaen voimakkaasti, kun laukeaminen lähestyy niin lisäämällä sormien painetta ja nopeutta saat naisesi ejakuloimaan. Tominut AINA tähän mennessä.
Seuraavaksi voitkin sitten jatkaa vaikkapa sillä munalla...
Pyydä miestäsi nuolemaan ja imemään sinulle ennen yhdyntää vaikkapa 8 orkkua ja sitten vasta alatte yhdyntään. Pillusi saa silloin orgasmeja sarjassa ja huudat kun tuntuu niin hyvältä. Pienuus ei haittaa enää mitään, vaan tuntuu tiukalta kun lihaksesi supistelevat ja varmaan miehesikin nauttii enemmän.
että orkkuja tahkomaan, niin tavara tiukkenee...
Hurskastelua. Liian monille näiden keskustelujen tarkoitus on etsiä tukea omille näkemyksille, jotka eivät välttämättä vastaa edes omaa käytöstä.