Miten joku voi lähteä lomamatkalle etelään ja jättää osan lapsista kotiin?
Kommentit (23)
ei saa perustaa isoa perhettä jos ei varaa lähteä koko porukan kanssa ulkomaille. voi hohhoijaa teidän kanssa!!
Miksi pitäisi lähteä koko perheen kanssa.
Me ollaan koko perheen kanssa matkusteltu esim: mökkeilty suomessa ja asuntoauton kanssa kierretty Ruotsissa. Kyllä lapset tykkää enemmän siitä.
Minä en käynyt lapsena kertaakaan ulkomailla jos nyt haaparantaa ei lasketa mukaan. en jäänyt mistään paitsi. Nyt olen kerran käynyt Espanjan lämmössä ja keväällä olis tarkotus lähteä miehen kanssa kanhdestaa jonnekinn eurooppaan.
Voi olla että ehkä joskus saatetaan pari vanhinta ottaa mukaan kun ulkomaille lähdetään.
Jo me kerran kolmen vuoden sisään päästää ulkomaille niin kyllä me miehen kanssa kahdestaan tehdään se reissu.
Enemmän lapset viihtyy kotosalla kivan hoitajan kanssa. Tekevät jotakin kivaa.
kuin se että kiertelisivät meidän mukana kaupoissa ja nähtävyyksissäulkomailla.
T:viiden alle 10v:n äiti
vanhemmat eivät välttämättä saa lomaa kouluaikaan, ja ehkä alta kouluikäisille halutaan tarjota samaa kuin koululaiset saivat silloin kuin itse olivat pieniä. On myös paikkoja missä eivät teinit viihdy ja sopivat taaperolletai päinvastoin. Syitä voi olla niin monia.
Olisiko parempi sitten ettei pääsisi ollenkaan? Siis eikö sitä "kypsää asioiden käsittelyä" tarvita jo siinäkin että kaverin perhe käy 2 kertaa vuodessa reissussa kun itse on ollut kerran, noilla on koira/kissa/hevonen mutta mä en saa, jollain kaverilla on 10 bratzia ja mulla vaan 2 jne.
Kun lapset eivät ole tottuneet pitämään itsestäänselvyytenä vaikka vuosittaista matkaa niin se tuntuukin joltain kun sitten joskus pääsee. Itse olin ekaa kertaa ulkomailla 17-vuotiaana, Ruotsissa...
Meillä on viisi lasta, ongelma on raha. Viikon halvimpaankin etelänmatkaan pitäisi säästää aika kauan ja ei oikein edes ole mistä säästää. Lähdettäisiin kaikki vaikka maailmanympärysmatkalle jos voitettaisiin lotossa.
- toinen suurperheen äiti