Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö ihmiset Suomessa jo hengityssuojaimia kaupungilla liikkuessaan?

Vierailija
05.11.2009 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hysteriaketjun aloittajasta tuli mieleen...

Vierailija
2/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla Myyrmäessä tuli 2 vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAitan enne kauppaa ja riisun kaupan jälkeen enen autoon menoa.. Sitä niin automaattisest hieraisee silmää tai nenää ettei huomaaakkaan vaikka kuinka on päättänyt olla koskemattaa enennkuin pääseekotiin käsiä pesemään.

Vierailija
4/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoi että heillä töissä oli ollut pari naista hengityssuojaimissaan...

Vierailija
5/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumihanskat voivat olla hyvä suoja esim kaupassa ja lähijunissa asioidessa.

Vierailija
6/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä se tekee olon turvalliseksi.

Vierailija
7/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumihanskat voivat olla hyvä suoja esim kaupassa ja lähijunissa asioidessa.

Vierailija
8/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se virus nyt jossain hanskassa pitkään varmastikaan elä

Vierailija
9/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITselläni ei ole suojanaamaria mutta pidätän hengitystäni kun menen ihmisjoukon ohitse.

Vierailija
10/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaupungissa pidättää hegitystä ihmisjoukossa kulkiessaan voi helposti pyörtyä :-(

Vierailija
11/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset pidättelemässä hengitystä aina kun joku tulee vastaan

Vierailija
12/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hanskoja meinaa käyttää, niitä on oltava paljon. Siis kertakäyttöisiä tutkimushanskoja. Muutama loota riittää ehkä epidemian ajaksi.

Vierailija
13/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti kaupasta ulos tultuaan. Siinähän ne pöpöt kuolee.

Raahata nyt jotain psykopaattisia kumihanskoja mukanaan. Ei ole tullut mieleenkään. Sitä paitsi kun otat ne hanskat pois, kosket väkisinkin paljaalla iholla siihen hanskaan ja saat ne samat pöpöt takaisin käsiisi.

Mulla ei ole aikomustakaan käyttää kasvosuojainta, enkä ole täällä Helsingissä yhtäkään vielä nähnyt (tänään olen vieraillut postissa, kelassa, katsastuskonttorilla ja kirjastossa). Kädet pesen saippualla kotiin päästyäni.

T: Raskaana, sain tosin piikin, mutta ei se vielä kunnolla tehoa. Vaikka en olisi ottanut rokotetta, en olisi ryhtynyt moiseen hysteeriseen itseni kelmuttamiseen.

Vierailija
14/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää suojainta kaulaliinan alla ettei näytä niin hölmölle. Hyvä idea.

Vierailija
15/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä muistaa, että aika nopeasti se kontaminoituu eli sitä on vaihdettava usein. Yksi terveyskeskuksesta pihistetty ei riitä siis pitkäksi aikaa.

Itse en näe tarpeellisena sellaisen käyttöä muualla kuin sairaalassa tai terkkarissa, minne tulee sairaita ja missä on tehtävä tartuntavaarallisia toimenpiteitä esim. näytteenottoa, limanimuja yms.

Vierailija
16/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sairasti SI:n. Saman perheen jäsenistä kellekään muulle ei tullut kuumeoireita tms. Lapset olivat pari päivää pois koulusta lievän yskän takia lepäilemässä ihan kaiken varalta. Mutta mies oli tosiaan ainoa, joka sairasti kuumeisen ja täysin sänkyyn kaatavan influenssan.

Että joko me muut (minä raskaana..) ollaan älyttömän vastustuskykysiä tai sitten taudin leviämisherkkyyttä on liioteltu.

Vierailija
17/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnollinen käsienpesu saippualla on ainoa josta on

sitäpaitsi miten ihmeessä desinfioisit kätesi koskematta sitä pulloa just ennen ja jälkeen käytön?

Vierailija
18/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja/tai kun se kastuu, kumpi vaan tapahtuu ennemmin. Muuten se ei suojaa ollenkaan. Ihan vain tiedoksi niille jotka nyt ryntaavat apteekkiin, etta niita on parempi ostaa isompi pino kerralla... ;-)

Vierailija
19/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan loputon suo jos tuollaiseen bakteereiden pelkäämiseen lähtee mukaan. Et voi elää ilman pöpöjä, niitä on joka paikassa. Joko saat tartunnan tai sitten et.

Jos asia stressaa kamalasti, niin piikille. Jos omaan vuoroon on pitkälti aikaa, niin ei auta muu kuin odottaa.

Ei tämä mikään ebola ole. Mitähän te sitten tekisitte jos sellainen iskisi Suomeen? Nyt on kyse influenssasta, joka tosiaan on ärhäkkä ja riskiryhmillä on kohonnut riski saada vakavia oireita, mutta ei mitään sen kummempaa.

kunnollinen käsienpesu saippualla on ainoa josta on

sitäpaitsi miten ihmeessä desinfioisit kätesi koskematta sitä pulloa just ennen ja jälkeen käytön?

Vierailija
20/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko ajan luullut, että suojanaamaria pitävät nimenomaan sairaat, jotta eivät tartuta muita eivätkä terveet, jotka pelkäävät naamaria.

Ja kyllä, olen nähnyt naamaripäisen Espoossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi