Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö ihmiset Suomessa jo hengityssuojaimia kaupungilla liikkuessaan?

Vierailija
05.11.2009 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi ei voi tuhota sellaista joka ei edes elä. Pahimmillaan alkoholia sisältävä käsidesi muuntaa viruksen perimää vielä pahemmaksi jolloin se voi tarttua fiikukseen. Näin olen asian ymmärtänyt. Alkoholihan muuntaa perintötekijöitä myös siittiöitä.

Vierailija
22/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuneilla ihmisillä. Eli käyttävät siksi etteivät tartuttaisi muita.

Ei kirurgitkaan käytä leikkauksissa suojaimia sen takia, että se potilaan suoli hypppäisi kirurgin suuhun, vaan siksi ettei hänen suustaan pääse bakteereja / viruksia potilaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa kaupassa ja muutenkin hyvin tilaa kun joku tukkii tien: yskii kovaäänisesti ilman että laittaa kättä eteen... Toimii! :)

Vierailija
24/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikafiikusihminen.

Niin virushan ei ole käytännössä elävä organismi vaan palanen dna:ta Käsidesi ei voi tuhota sellaista joka ei edes elä. Pahimmillaan alkoholia sisältävä käsidesi muuntaa viruksen perimää vielä pahemmaksi jolloin se voi tarttua fiikukseen. Näin olen asian ymmärtänyt. Alkoholihan muuntaa perintötekijöitä myös siittiöitä.

Vierailija
25/26 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikafiikusihminen.

Niin virushan ei ole käytännössä elävä organismi vaan palanen dna:ta Käsidesi ei voi tuhota sellaista joka ei edes elä. Pahimmillaan alkoholia sisältävä käsidesi muuntaa viruksen perimää vielä pahemmaksi jolloin se voi tarttua fiikukseen. Näin olen asian ymmärtänyt. Alkoholihan muuntaa perintötekijöitä myös siittiöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi