Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos postinkantaja kantaa sikainfluenssaa.

Vierailija
04.11.2009 |

Eikä ole muistanut pestä käsiään niistettyään nenäänsä? Uskallatteko lukea postianne? Tauti tulee leviämään joka kotitalouteen jouluun mennessä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain kättä pidemmällä ja viedä kuumaan saunaan pariksi tunniksi.

Vierailija
2/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi piiloutua kotinkaan suojaan taudilta :( apua minua itkettää vapisen pelosta. apua miten maksn laskut kun en uskalla avata postia ;/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa ensin yskäistyään käsiinsä.

Vierailija
4/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hakee postit postilaatikosta vasta illalla, voi rauhassa kaivella nenää, kun lukee niitä.

Vierailija
5/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesiä joka asiakkaan välissä, suojatakit. Markettien ovilla vartijat joilla korvakuumemittarit kuumeisten asiakkaiden poiskäännyttämiseksi. Yksi kärrypoika pyyhkimään pirtulla ostoskärryjen kahvoja, toinen annostelemaan käsidesiä asiakkaiden käsiin sisääntuloihin. Maito- ja lihahyllyille asiakaspalvelijat suojavarusteissa, jotka ojentavat tuotteet asiakkaille, itse ei saisi tarttua mihinkään.

Vierailija
6/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla päättäjäkerroksissa olis ollu pienintäkään kiinnostusta muuhun kuin omiin ihmissuhteisiin ja rahasotkuihin:(

Jos oikeesti haluttaisiin, monilla käytännön jutuilla voitaisiin tautia ehkäistä

Vierailija
7/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoilla pitäis olla visiirimaskit ja kunnon kaasunaamarit.

Käsidesiä joka asiakkaan välissä, suojatakit. Markettien ovilla vartijat joilla korvakuumemittarit kuumeisten asiakkaiden poiskäännyttämiseksi. Yksi kärrypoika pyyhkimään pirtulla ostoskärryjen kahvoja, toinen annostelemaan käsidesiä asiakkaiden käsiin sisääntuloihin. Maito- ja lihahyllyille asiakaspalvelijat suojavarusteissa, jotka ojentavat tuotteet asiakkaille, itse ei saisi tarttua mihinkään.

paras :D :D

Vierailija
8/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla päättäjäkerroksissa olis ollu pienintäkään kiinnostusta muuhun kuin omiin ihmissuhteisiin ja rahasotkuihin:(

Jos oikeesti haluttaisiin, monilla käytännön jutuilla voitaisiin tautia ehkäistä

Mutta ei, täällä energia käytetään johonkin helvatun lautakasan etsimiseen jostakin helvatun takapihalta, jonka omistaa tämän helvatun maan helvatunmoinen...sanonko mikä?!

Vierailija
9/15 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jakaa postit perille :(

En saa unta. Pitäisikö teipata postiluukku kiinni että saa olla rauhassa tartunnoilta?

Vierailija
10/15 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peloittaa. Olen koko illan vetistellyt perheemme kohtaloa jos sikainfluenssa tappaa jonkun meistä.

Itken jatkuvasti en saa unta.

Vierailija
11/15 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peloittaa. Olen koko illan vetistellyt perheemme kohtaloa jos sikainfluenssa tappaa jonkun meistä. Itken jatkuvasti en saa unta.

:(((

Pakko saada ne rokotukset ja pian! Ja toivoa ettei tauti tapa ennen kun rokotus vaikuttaa :`(

Vierailija
12/15 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan paras! Oikeen yön piristys!

Mutta ihan oikeesti kyllä vähän pelottaa olla kaupassa töissä. Ihmiset kuitenkin tulee kipeinä kauppaan. Toivoisin saavani jonkun hengityssuojaimen naamalleni...

Vierailija
13/15 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin saavani jonkun hengityssuojaimen naamalleni...

mikset käy ostamassa, ei ne paljoa maksa?

Vierailija
14/15 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan paras! Oikeen yön piristys! Mutta ihan oikeesti kyllä vähän pelottaa olla kaupassa töissä. Ihmiset kuitenkin tulee kipeinä kauppaan. Toivoisin saavani jonkun hengityssuojaimen naamalleni...

tuon ehdotuksen saisi eduskuntaan? Aivan paras ehdotus!!! Noin se possis ei tarttuisi niin helposti enää! Kaikki av-mammatkin tulee kipeinä kärsät särkien kauppaan ja yskii toisten päälle. Pakkonaamarit käyttöön!!!!!!!!!

Vierailija
15/15 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua kuolla sikainfluenssaan on parempi tappaa itsensä jo nyt etukäteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän