Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni antoi tuntemattoman naisen hinkata itseään keikalla

Vierailija
04.11.2009 |

Oltiin lauantaina keikalla. No, paikalla oli paljon tungosta ja miehen edessä oli nuori, pyllyään pyörittävä nainen. Ei siinä mitään, mutta nainen pyöritti takamustaan lähes suoraan miehen etumusta vasten ja oli miehessäni kiinni. Nainen ei tehnyt sitä varmaan tahallaan tai tarkoituksenaan hinkata, mutta loukkaannuin TODELLA paljon kun mies päinvastoin näytti tyytyväiseltä, kun tuo nainen pyöritti takapuoltaan miestä vasten musiikin tahdissa. Keikan jälkeen sanoin miehelle, että tuntuipa pahalta. Siitä mies esitti, ettei tiennyt miestä puhuin. Myöhemmin myönsi, ettei jaksanut puhua asiasta. Mies on aikoinaan pettänyt minua. Olenko hullu, kun tämä tuntui pahalta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hullua, minä tosin olisin ottanut asian puheeksi jo sillon keikan aikana tyrkkäsin ämmän helevettiin.. :)

Minusta ap:n miehen olisi pitänyt vetäytyä naisesta kauemmaksi tai väistää naista, joka oli selin. Mies tiesi mitä tapahtui, nainen keikan tiimellyksessä ei. Mies on mielestäni yksin vastuussa tästä, mutta mitäpä siitä, kaikkihan on aina naisten syytä.

Vierailija
22/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettämässä yhdessä iltaa. Eniten mua loukkaa se, että miestä tuo ei haitannut yhtään :/ . ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei miehesi käyttänyt tilaisuutta hyödykseen ja käynyt nopeasti panemassa sitä nuorta ja sinua kuumempaa beibeä.

Vierailija
24/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se hiukan hämmentävää olla mutta voi tuntua myös hyvältä etumusta vasten. T: Mies

Vierailija
25/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tuo pyörivä peppu olisi kummitellut miehesi mielessä aktin aikana.

Vierailija
26/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin heivannut sen akan ja kauas!!ja lähtenyt muualle.kiva yhteinen ilta.

Vierailija
27/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui miehelleni samoin, en ollut itse paikalla. Posket punaisina tuli kotiin ja ihmettelin kun oli niin innokas. Kertoi itse muutaman päivän päästä. Tyttö oli ollut joku parikymppinen ja väkisin syliin pyöritellyt.

Vierailija
28/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs näin päin:

Mies ja nainen yhdessä keikalla ja tuntematon MIES alkaa kihnuttaa itseään sitä naista vastaan. Mitä tekisi pariskunnan mies? Heittäis sen toisen miehen pois, eikö? Että eihän se aina ole sen naisen vika...

Vierailija
29/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisesta beibestä nyt on kyse? Hiukset, peppu, toppi, naama...? Perusbeibe vai todellinen kuumis? Jäi kiinnostaan... Ja sieltä lavalta ei tiirailla niitä beibejä enää kun on perhe ja kaikki!

Harmi ettei miehesi käyttänyt tilaisuutta hyödykseen ja käynyt nopeasti panemassa sitä nuorta ja sinua kuumempaa beibeä.

Vierailija
30/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs näin päin:

Mies ja nainen yhdessä keikalla ja tuntematon MIES alkaa kihnuttaa itseään sitä naista vastaan. Mitä tekisi pariskunnan mies? Heittäis sen toisen miehen pois, eikö? Että eihän se aina ole sen naisen vika...

Vierailija
31/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisesta beibestä nyt on kyse? Hiukset, peppu, toppi, naama...? Perusbeibe vai todellinen kuumis? Jäi kiinnostaan... Ja sieltä lavalta ei tiirailla niitä beibejä enää kun on perhe ja kaikki!

ap

Vierailija
32/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tanssin keikallja joku mies on siinä iholla niin sou what??? Ei nuo miehet pahaksi laita jos hiukan sylitanssia tanssii ja mistä niiden akkoja tietää vahtia??? Live and let other dance!!

Vierailija
33/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on joskus tullut joku eukko tönimään että miksi isket mun ukkoa keikalla..joo en oo ite mitään huomannu ja ei oo mun vika jos joku äijä perseessä kiinni viihtyy:)

Vierailija
34/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ottaa päähän tuo mies :( ap

Vierailija
35/35 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mielessä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi