8v kuoli keuhkokuumeeseen EI sikainfluenssaan!!!
Lukutaito kadoksissa??????
Kommentit (42)
ennaltaehkäiseviä ja lieventäviä yrttejä ihan kaikkien saatavilla. Myös tieto on saatavilal ihan kaikelle kansalle jos omistaa kirjastokortin....
Mutta mitäpä AV-mamma siitä piittaisi. Piikkiä perseeseen ja kemikaalia keuhkoon jos tauti iskee...
Koskaan ei ole vielä tästä perheestä kukaan sairaalahoitoon joutunut kun tauteihin tartutaan välittömästi kun ne iskee.. Ei vasta sitten kun se tauti on jo päässyt niin pahaksi, että täytyy turvautua sairaalan apuun.
keuhkokuumeen voi sairastaa ns. oireettomana, eli miten sitten mielestäsi toimitaan? Kun sanot että pitää välittömästi tarttua tautiin kun ne iskee...ns. oireeton keuhkokuume pysyy pitkäänkin niin lievänä että vasta kun oireita tulee ihminen hakeutuu hoitoon ja toipuminen on hidasta.
Just juttelin yhden tutun kanssa joka on tälläinen ituhippi. Se sanoi syövänsä jotain merilevää jonka on todettu suojaavan sikainfluenssalta. Onnea vaan valitsemalleen tielle...
ennaltaehkäiseviä ja lieventäviä yrttejä ihan kaikkien saatavilla. Myös tieto on saatavilal ihan kaikelle kansalle jos omistaa kirjastokortin....
ennaltaehkäiseviä ja lieventäviä yrttejä ihan kaikkien saatavilla. Myös tieto on saatavilal ihan kaikelle kansalle jos omistaa kirjastokortin....Mutta mitäpä AV-mamma siitä piittaisi. Piikkiä perseeseen ja kemikaalia keuhkoon jos tauti iskee...
Koskaan ei ole vielä tästä perheestä kukaan sairaalahoitoon joutunut kun tauteihin tartutaan välittömästi kun ne iskee.. Ei vasta sitten kun se tauti on jo päässyt niin pahaksi, että täytyy turvautua sairaalan apuun.
mitä yrttejä, pistän listan talteen. Lapsella ollut pienempänä keuhkoputken tulehdus, siis eri kuin keuhkokuume, mutta ekaksi tuli siltikin mieleen viedä lääkäriin ja saada lääkkeet. Ei tullut niitä yrttejä mieleen eikä olisi ehkä ollut riittävästi uskoakaan niihin.
ja äkillinen.
Kovin pahoillani olen tyttärensä menettäneen perheen puolesta :´(
sekä yskään, että keuhkoputkentulehdukseen. Samoin moni ystäväni sekä heidän lapsensa. KAalikääreen kanssa ei yskäinen yski koko yönä kertaakaan ja yskä paranee nopeasti. Saa rauhassa nukkua ilmna, että kukaan yskii koko yötä.
JA jos laittaa kaalia heti kun tuntee painetta keuhkoissa niin koko yskää tai tulehdusta ei tule ollenkaan...
Mutta tämä ja paljon muutä löytyy sekä kirjakaupista, että kirjastosta.
Yleensä minun on ihan turha huudella täällä näistä luonnonmukaisista keinoista joilla todella voi tarttua tautiin ENNEN kuin se pääsee niin pahaksi,että on pakko mennä lääkäriin....
Että semmosta meillä täällä.. Kyllä minä mielelläni näen vaivan ja hankin tietoa siitä miten taudit on ennen parannettu jos se todellakin estää meitä joutumasta lääkäriin /antibiottikuurille.......
Mutta laitoinpahan nyt taas kerran jospa edes yksi äiti tarttuisi onkeen ja joskus kokeilisi kaalia yskään. Ensin vaikka itsellä jospa sitten uskaltaistte lapsellekin :)
sekä yskään, että keuhkoputkentulehdukseen. Samoin moni ystäväni sekä heidän lapsensa. KAalikääreen kanssa ei yskäinen yski koko yönä kertaakaan ja yskä paranee nopeasti. Saa rauhassa nukkua ilmna, että kukaan yskii koko yötä. JA jos laittaa kaalia heti kun tuntee painetta keuhkoissa niin koko yskää tai tulehdusta ei tule ollenkaan... Mutta tämä ja paljon muutä löytyy sekä kirjakaupista, että kirjastosta. Yleensä minun on ihan turha huudella täällä näistä luonnonmukaisista keinoista joilla todella voi tarttua tautiin ENNEN kuin se pääsee niin pahaksi,että on pakko mennä lääkäriin.... Että semmosta meillä täällä.. Kyllä minä mielelläni näen vaivan ja hankin tietoa siitä miten taudit on ennen parannettu jos se todellakin estää meitä joutumasta lääkäriin /antibiottikuurille....... Mutta laitoinpahan nyt taas kerran jospa edes yksi äiti tarttuisi onkeen ja joskus kokeilisi kaalia yskään. Ensin vaikka itsellä jospa sitten uskaltaistte lapsellekin :)
Siis ihan tosissani nyt kysyn? En irvaillessani!
8v kuoli keuhkokuumeeseen EI sikainfluenssaan!!!
Lukutaito kadoksissa??????
Tuttuni ei myöskään kuollut itsemurhaan, vaan verenhukkaan.
sekä yskään, että keuhkoputkentulehdukseen. Samoin moni ystäväni sekä heidän lapsensa. KAalikääreen kanssa ei yskäinen yski koko yönä kertaakaan ja yskä paranee nopeasti. Saa rauhassa nukkua ilmna, että kukaan yskii koko yötä. JA jos laittaa kaalia heti kun tuntee painetta keuhkoissa niin koko yskää tai tulehdusta ei tule ollenkaan... Mutta tämä ja paljon muutä löytyy sekä kirjakaupista, että kirjastosta. Yleensä minun on ihan turha huudella täällä näistä luonnonmukaisista keinoista joilla todella voi tarttua tautiin ENNEN kuin se pääsee niin pahaksi,että on pakko mennä lääkäriin.... Että semmosta meillä täällä.. Kyllä minä mielelläni näen vaivan ja hankin tietoa siitä miten taudit on ennen parannettu jos se todellakin estää meitä joutumasta lääkäriin /antibiottikuurille....... Mutta laitoinpahan nyt taas kerran jospa edes yksi äiti tarttuisi onkeen ja joskus kokeilisi kaalia yskään. Ensin vaikka itsellä jospa sitten uskaltaistte lapsellekin :)
Joo hei, nyt kerrot kuinka niitä kaaleja käytetään, niin heti kokeillaan! Poika on yskinyt jo monta yötä... ei sikainfluenssaa mutta jotain muuta. Kiitos!
Ota kaalista niin isoja lehtiä kuin saat.
Leikkaa kovimmat lehtiruodit pois
kauli lehtiä hieman jota "laiskistuvat"
LAita rinnan päälle keuhkoje kohdalle ja vaikak keuhkoputken päälle ylös kurkkuun asti
kiedo päälle joustava kangassuikale (resorista leikattu on hyvä)
Kiinnitä parilla hakaneulalla.
4v10kk on jo kauan osannut itse pyytää kaalikäärettä jos vähänkin tuntee yskää.....
Mutta yleensä ei meille yskää tule kun laitan lapse kuumaan jalkakylpyyn heti kun aivastavat ekan kerran ;)
itse olen isorintainen joten tarvitsen kaksi toppia kun laitan kaalikääreen:
Toinen on tosi tiukka mutta on avokaulainen sen topin alle työnnän kaalit yöksi rintojen alle ja siten toinen toppi siihen päälle joka tulee kaulaan asti, sen alle laitan sitten ne kaalit tuohon keuhkoputken kohdalle :)
Miehelle olen laittanut kääreen myös resorisuikaleella eli sen koko on niin,e ttä leveys yltää kaksinkerroin rinnan yli ja korkeus ehkä40cm hakaneuloilla kiinni ja mies kuorsaamaan. Ei yski ei!
toivottavasti lapsesi älyää joku ottaa huostaan kun äiti hoitaa keuhkokuumetta jollain kaalinlehdillä.
Käske nyt laittaa vielä persiljanoksa korvan taakse ja ituja nenään, hyvää tulee!
JA todellakin. TAutiin kuin tautiin löytyy MYÖS luonnonmukaisia hoitokeinoja, mutta eipä niillä mitään tee enää siinä vaiheessa kun on jo sairastanut 4 vikkoa ja on kuolemankielissä ja on pakko lähteä lääkäriin. Mutta alkuvaiheessa ihan taatusti tehoavat sen verran, että pysäyttävät taudin (en erittele erikeen tautia) tai lieventävät sitä niin, että se ei koskaan pääse niin pahaksi, että tarvitaisiin sairaalahoitoa tai edes lääkäriä...
Mutta mikä sopii yhedlle ei sovi kaikille....
Ole siis onnellinen, että meidän perhe pysyy pois lääkärien vastaanotoilta jotta te pääsette nopeammin aina kun tarvitsette;)
JA todellakin. TAutiin kuin tautiin löytyy MYÖS luonnonmukaisia hoitokeinoja, mutta eipä niillä mitään tee enää siinä vaiheessa kun on jo sairastanut 4 vikkoa ja on kuolemankielissä ja on pakko lähteä lääkäriin. Mutta alkuvaiheessa ihan taatusti tehoavat sen verran, että pysäyttävät taudin (en erittele erikeen tautia) tai lieventävät sitä niin, että se ei koskaan pääse niin pahaksi, että tarvitaisiin sairaalahoitoa tai edes lääkäriä... Mutta mikä sopii yhedlle ei sovi kaikille.... Ole siis onnellinen, että meidän perhe pysyy pois lääkärien vastaanotoilta jotta te pääsette nopeammin aina kun tarvitsette;)
Vanhemmat oli varmaan taas näitä jotka "ei viedä lasta turhaan lääkäriin, ehkä kerran ollaan koko 8 vuoden aikana käytetty, hyvin on pärjätty, vähän Panadolia peppuun". Anteeksi vaan, mutta mieluummin 10 turhaa käyntiä kuin 1 liian vähän.
kun se yleensä paranee hyvin ilmankin kaalinlehtiä.
Toivon että kuitenkin älyätte käydä lääkärin vastaanotoilla silloin kun siihen on syytä.
JA todellakin. TAutiin kuin tautiin löytyy MYÖS luonnonmukaisia hoitokeinoja, mutta eipä niillä mitään tee enää siinä vaiheessa kun on jo sairastanut 4 vikkoa ja on kuolemankielissä ja on pakko lähteä lääkäriin. Mutta alkuvaiheessa ihan taatusti tehoavat sen verran, että pysäyttävät taudin (en erittele erikeen tautia) tai lieventävät sitä niin, että se ei koskaan pääse niin pahaksi, että tarvitaisiin sairaalahoitoa tai edes lääkäriä... Mutta mikä sopii yhedlle ei sovi kaikille.... Ole siis onnellinen, että meidän perhe pysyy pois lääkärien vastaanotoilta jotta te pääsette nopeammin aina kun tarvitsette;)
sekä yskään, että keuhkoputkentulehdukseen. Samoin moni ystäväni sekä heidän lapsensa. KAalikääreen kanssa ei yskäinen yski koko yönä kertaakaan ja yskä paranee nopeasti. Saa rauhassa nukkua ilmna, että kukaan yskii koko yötä.JA jos laittaa kaalia heti kun tuntee painetta keuhkoissa niin koko yskää tai tulehdusta ei tule ollenkaan...
Mutta tämä ja paljon muutä löytyy sekä kirjakaupista, että kirjastosta.
Yleensä minun on ihan turha huudella täällä näistä luonnonmukaisista keinoista joilla todella voi tarttua tautiin ENNEN kuin se pääsee niin pahaksi,että on pakko mennä lääkäriin....
Että semmosta meillä täällä.. Kyllä minä mielelläni näen vaivan ja hankin tietoa siitä miten taudit on ennen parannettu jos se todellakin estää meitä joutumasta lääkäriin /antibiottikuurille.......
Mutta laitoinpahan nyt taas kerran jospa edes yksi äiti tarttuisi onkeen ja joskus kokeilisi kaalia yskään. Ensin vaikka itsellä jospa sitten uskaltaistte lapsellekin :)
Ja sen takia lapsille ei suositella yskänlääkettä, että ne bakteerit ja muut tulis yskimällä keuhkoista. jotenki näin selitti mulle lastenlääkäri.
kai sulla nyt sipulit ym roikkuu sängyn p''dyssä ja valkosipulit sukissa..
Jos me pysytään terveinä ja päästään vähillä taudeilla jos ollenkaan ollaan sairaita niin se on pääasia.
Ja juu.. eipä se kaali oloe yskänlääke vaan voimakkaasti parantava luonnontuote.. ihan siläl se yskä lähtee eli ei meidän tarvi yskiä täällä.....
On se nyt metka, että muka meillä vain olisi yskiä jotka meinaa vain tulla tai jos tulee niin kestää vain pari päivää.....
Kukaan ei koskaan yski viikkotolkulla keuhkojaan pellolle.... JA meitä on sentään 5 henkeä tässä perheessä.
se keuhkokuume oli seuraus siitä SI:stä. SIKSI!